Huizen kopen/verkopen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Huizen kopen/verkopen?

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Zo meuk ingepakt, we hebben veel te veel zooi! en dan hadden we al veel weggegooid. Wel bijna alles alleen ingepakt, en dozen vouwen, zwaardere spullen in dozen leggen enzo is niet goed voor de rug  :-X Of ik wordt oud  ::) :biggrin2: Neh dat eerste. En gewoonweg te veel spullen  :-X

Manlief was er niet die was opzichter bij de nieuwe keuken
zit wel een foutje in Zien jullie hem?  ;D (maar goed dat wordt geregled duurt alleen ff)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vandaag en morgen is manlief met de verhuizing bezig en ik ben samen met de hondjes voor 2 dagen bij mijn ouders gedropt. Kan ik 2 dagen op mijn luie reet zitten!  :D
Daarna mag ik weer al die meuk uitpakken, wat heb ik dat vaak bij het inpakken gedacht, chips dat moet er dalijk ook weer allemaal uit  :2funny: :wall:
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Ik vind je keuken wel heel gaaf! En dat witte kastje... zou 'm zo laten  :biggrin2:
Is dat hoogglans alleen praktisch met de honden? Zie je daar niet werkelijk alles op?  :-\
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Dankje,
Het grijs is gepikkeld, maar dat komt niet over op de foto.
En de honden mogen niet meekoken :biggrin2: Nee ik weet niet ik hoop dus dat het mee gaat vallen  :duimen: :biggrin2:
kan niet wachten lekker koken op inductie! ipv mijn prehistorisch elektrische kookplaatje dat alleen of warm of koud is en niet gelijkmatig.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Mooooooi!

Ja, wat een werk hé en dan is er al veel weggegaan en dan nog heb je bij het uitpakken zoiets van...waarom ben jij meegegaan.

Hoogglans is praktisch. Het is zo glad dat je het zo simpel snel schoon hebt dat het niet "vuiler" hoeft te zijn dan halfglans of mat. En er is veel weerspiegeling, dus je ziet alsnog niet ieder spatje van een meter afstand.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Angelique schreef: Mooooooi!

Ja, wat een werk hé en dan is er al veel weggegaan en dan nog heb je bij het uitpakken zoiets van...waarom ben jij meegegaan.
haha dat denk ik ook, en ik kan niemand de schuld geven want ik heb alles zelf ingepakt, manlief is iets veel makkelijk in wegpleuren  ;D
Hoogglans is praktisch. Het is zo glad dat je het zo simpel snel schoon hebt dat het niet "vuiler" hoeft te zijn dan halfglans of mat. En er is veel weerspiegeling, dus je ziet alsnog niet ieder spatje van een meter afstand.
oo mooi  :D :D Dankje voor de fijne geruststelling. Nu hebben we een oud houten schroten ding dat ik licht had geverfd, maar in die kieren  :-X Maar dat is nu niet meer  :D
En bewust maar niet voor wit gegaan met donker blad, maar zou sowieso te klinisch wit worden voor mij in zo'n ruimte
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Dat is een hele geruststelling. Maar ik vind 'm echt prachtig, met zo'n eiland.... Ik droom nog even verder  :biggrin2:
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Mooie keuken!
Volgens mij is dat kookeiland net zo groot als de oppervlakte van onze keuken ons kookhol  :crazy2:
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

:mbounce: de 3 dagen bedenktijd van onze kopers zijn afgelopen, dus onder voorbehoud van financiering is ons huis VERKOCHT !!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Yaehhhhh wat een goed nieuws! Onder voorbehoud gefeliciteerd  :-*

Had je nog wat op het oog of moet je nu snel zoeken naar een nieuw hutje?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Monique77 schreef: :mbounce: de 3 dagen bedenktijd van onze kopers zijn afgelopen, dus onder voorbehoud van financiering is ons huis VERKOCHT !!
Mooi zo! Gefeliciteerd :-*
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Ons droomhuisje waar we (toen het op Funda kwam) direct verliefd op waren was helaas al na een maand verkocht.
Maar net voordat onze kopers tekende om ons huis te kopen, kwam ons droomhuisje weer vrij op de markt omdat diegene die het huis wilde kopen de financiering niet rond kregen !!

Dus ik denk dat dit ons huis echt moet zijn, want toeval geloof ik ondertussen niet meer in  :biggrin2:

Morgen gaan we het voorlopige koopcontract tekenen, met allerlei bepalingen erin dat wij het niet kopen als onze kopers dit huis niet kunnen financieren

Het heeft allemaal wat hoofdpijn en zorgen gegeven, maar eindelijk kunnen we onze nieuwe stap gaan maken  :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Oogefeliciteerd!
:groupwave2:
Wij wonen ook in een huis dat we toen graag wilden bekijken, maar helaas toch al verkocht was.
En toen niet door ging dus weer vrij kwam  :biggrin2:
Antonia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Antonia »

Gefeliciteerd!
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Monique77 schreef: Ons droomhuisje waar we (toen het op Funda kwam) direct verliefd op waren was helaas al na een maand verkocht.
Maar net voordat onze kopers tekende om ons huis te kopen, kwam ons droomhuisje weer vrij op de markt omdat diegene die het huis wilde kopen de financiering niet rond kregen !!

Dus ik denk dat dit ons huis echt moet zijn, want toeval geloof ik ondertussen niet meer in  :biggrin2:

Morgen gaan we het voorlopige koopcontract tekenen, met allerlei bepalingen erin dat wij het niet kopen als onze kopers dit huis niet kunnen financieren

Gefeliciteerd, wat een geweldig gevoel zal dit zijn! ;)

Het heeft allemaal wat hoofdpijn en zorgen gegeven, maar eindelijk kunnen we onze nieuwe stap gaan maken  :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Gefeliciteerd. Nu maar duimen dat alles doorgaat.

Plaats reactie