Ik hoop dat het makelijke te maken is door de stekker er uit en er in te doen maar ik kan dat zelf niet doen want ik krijg de kast waar hij in staat niet naar voren
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Mijn oven doet raar
als ik hem aan zet doet hij een knipperlicht na met geluid en al
Ik hoop dat het makelijke te maken is door de stekker er uit en er in te doen maar ik kan dat zelf niet doen want ik krijg de kast waar hij in staat niet naar voren
Stop eruit, stop erin? Dan is ook de stroom eraf.jasmijn schreef:Mijn oven doet raarals ik hem aan zet doet hij een knipperlicht na met geluid en al
![]()
O slim ga ik gelijk proberen, duimen dat het werktHope schreef:Stop eruit, stop erin? Dan is ook de stroom eraf.
Stom idee om eten te bestellen. Zit nu al uur te wachten terwijl ze een andere keer er al na 10 minuten zijn 
Ziek worden in je vakantie is stom 
- Spikkelneus
- 5-sterren

Heb je net tijdenlang zitten tobben met je zieke oude hond en is dat eindelijk achter de rug. En nou is Dali al vanaf dinsdag kreupel. Loop ik nog steeds alleen maar van die bejaarden-rondjes
Terwijl het voor je verdriet-verwerking nou net zo lekker is om uren rond te zwerven zonder op te letten waar je heen gaat.
Nou ja, even geduld dan nog maar, het manneke is aan de beterende hand.
Terwijl het voor je verdriet-verwerking nou net zo lekker is om uren rond te zwerven zonder op te letten waar je heen gaat.
Nou ja, even geduld dan nog maar, het manneke is aan de beterende hand.
Ik heb bijna niet geslapen vannacht. Het brood was beschimmeld, denk ik, want ik zie er niks aan maar het smaakte wel zo. Ik krijg een bestelling binnen vandaag maar ik weet niet hoe laat, dus ik kan heel de dag 'bij de brievenbus' blijven zitten. Het huis is een zooitje na de afgelopen week. Ik ben ontzettend klaar met alles maar ik moet toch ook echt nog wat voor mijn werk doen. Vanavond zit ik ook nog eens alleen want de meneer gaat naar de bios. Ik maak me zorgen of Gijs geen drukplek onder het gips heeft want hij heeft er aan gebeten. Het wordt volgende week 29 graden. Er is geen chocolade in huis.
Ik denk dat het dat wel was.
Oh ja, ook nog 3 verjaardagen dit weekend, en gezien we Gijs niet lang alleen laten wordt dat ingewikkeld en er moeten ook nog kadootjes voor aangeschaft. En mijn jas is stuk gegaan.
Zo.
Oh ja, ook nog 3 verjaardagen dit weekend, en gezien we Gijs niet lang alleen laten wordt dat ingewikkeld en er moeten ook nog kadootjes voor aangeschaft. En mijn jas is stuk gegaan.
Zo.
-
Martine-Tom
Vannacht beroerd geslapen en ik was al zo moe
Daarbij een lief logeerhondje....maar met de energie van een peuter op Red Bull
Dus vanmorgen toen ik vroeg wakker was en eigenlijk nog terug wilde door een stuiterende hond maar onder de douche gegaan en een uur het park in verdwenen.
Het is dat Tom geen middelvingers heeft maar ik zweer je dat ik die anders van hem gekregen had
Na dat uur heeft ie binnen de speelgoedmand nog overhoop gehaald, een knuffel gesloopt en nu ligt ie eindelijk even te slapen...wil ik ook
Daarbij een lief logeerhondje....maar met de energie van een peuter op Red Bull
Het is dat Tom geen middelvingers heeft maar ik zweer je dat ik die anders van hem gekregen had
Na dat uur heeft ie binnen de speelgoedmand nog overhoop gehaald, een knuffel gesloopt en nu ligt ie eindelijk even te slapen...wil ik ook
Om 9:11 je bed uitkomen en dan zien dat PostNl om 9:06 is langsgeweest met je pakket. HOE kan ik ze dan hebben gemist?

Ja ik slaap dus al vanaf maandag niet meer in bed maar op een uitvouwmatrasje op de grond in de woonkamer. En als ik daar nu op ga liggen slapen ben ik nooit op tijd bij de deur voor het pakketje.Lil schreef:Nou Eelke... In bed kruipen en er niet meer uitkomen tot morgen?
Sterkte
En ik moet dus nog werken. Pfft.
Nou Eelke aub:

Ik voel me vandaag in een bleh bui... lui, moe, nergens zin in whatever zoiets
En dan nog behoorlijk spierpijn van sporten, sla vandaag voer denk ik
Zal zo maar eens een slaatje eten en dan muziekie keihard aanzetten en aan de slag
Nee sorry doodmoe zijn is echt maar dan echt niet leuk!

Ik voel me vandaag in een bleh bui... lui, moe, nergens zin in whatever zoiets
Zal zo maar eens een slaatje eten en dan muziekie keihard aanzetten en aan de slag
leg je die op de gangeelke schreef:
Ja ik slaap dus al vanaf maandag niet meer in bed maar op een uitvouwmatrasje op de grond in de woonkamer. En als ik daar nu op ga liggen slapen ben ik nooit op tijd bij de deur voor het pakketje.
En ik moet dus nog werken. Pfft.
Ohhhh lekker, dank je!!
Ik vond nog wel ijs in de vriezer maar heb het eigenlijk hartstikke koud. Nu onder mn slaapzak op de bank het proces van Yury aan het volgen. Ik heb nog bladerdeeg gevonden dus daar kan ik vast wat van maken straks.
Ik vond nog wel ijs in de vriezer maar heb het eigenlijk hartstikke koud. Nu onder mn slaapzak op de bank het proces van Yury aan het volgen. Ik heb nog bladerdeeg gevonden dus daar kan ik vast wat van maken straks.
Kak buiten de pamper
Het was vieze plakstront met pitjes
Het was vieze plakstront met pitjes
- Angelique
- 5-sterren

eelke schreef:Ik heb bijna niet geslapen vannacht. Het brood was beschimmeld, denk ik, want ik zie er niks aan maar het smaakte wel zo. Ik krijg een bestelling binnen vandaag maar ik weet niet hoe laat, dus ik kan heel de dag 'bij de brievenbus' blijven zitten. Het huis is een zooitje na de afgelopen week. Ik ben ontzettend klaar met alles maar ik moet toch ook echt nog wat voor mijn werk doen. Vanavond zit ik ook nog eens alleen want de meneer gaat naar de bios. Ik maak me zorgen of Gijs geen drukplek onder het gips heeft want hij heeft er aan gebeten. Het wordt volgende week 29 graden. Er is geen chocolade in huis.
Zo.
Jij krijgt de beker voor vandaag