Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef:Jij krijgt de beker voor vandaag :-*
Oh maar dat was het geklaag van gisteren :P nou ja, dat past wel ;)

Ter rectificatie;

Als lunch had ik kaasbroodjes gemaakt met bladerdeeg uit de vriezer. Was prima troostvoer. Gijs heeft denk ik geen drukplek want die is verder niks anders. Mijn bestelling was om 1 uur al binnen dus vanaf toen kon ik chillen. Het zooitje heb ik geaccepteerd. Werken heb ik gewoon niet gedaan ::) ik had boodschappen gedaan, lekker kaasje gekocht, bier koud gelegd, dus dat avondje alleen was ook niet zo erg. Ipv chocolade druiven gevreten en dat is nog gezonder ook.

Kadootjes zijn gekocht, we hebben een verjaardag-plan, en ik kon bij de lidl zo'n zelfde softshell jas kopen, voor 16 euro! Toevallig net in de aanbieding.

Dus ergens zit het toch ook wel weer mee allemaal haha.

Oh en de 27 graden is ook weer uit de kaart zie ik nu. En een week droog. is gipstechnisch ook wel handig.

Ha, verkeerde topic eigenlijk dus :biggrin2: ::)
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ik had gewoon "dankjewel voor de beker Lique" gezegd ::) :biggrin2:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Auw gewoon auw helemaal auw :(

Alles doet pijn en ik heb geen fuck gedaan om het te veroorzaken, ik sta op met pijn en ga naar bed met pijn.

Mijn handen en voeten voelen alsof ze verbrijzeld zijn en de rest van mijn lijf doet ook gezellig mee, het is fybromialgie pijn wat normaal af gewisseld is en is nu alleemaal tegelijkertijd.
Normaal heb ik dan eens erg last van mijn schouder en dan weer van mijn hand of mijn been en zo, nu staat alles dus tegelijkertijd tijd aan.

Het enige wat ik op een dag doe is haku uit laten, slapen, de keuken schoon maken, loei heten douche nemen tegen de pijn, haku weer uit laten en eten op eten wat vriend heeft gehaald of gemaakt.
Meer engergie of kracht is er niet om iets te doen, voel me een nutteloos hopje ellenden.

Zo genoeg geklaagd, ik ga haku eten geven en mijn bed weer in kruipen kan mijn ogen amper open houden en zitten doet meer pijn dan liggen.
Lil

Bericht door Lil »

Sterkte Jasmijn!

Wilde net zeggen verveel me rot, erger me dood aan niet fatsoenlijk wandelen, een uur bezig zijn met aankleden, niet kunnen koken en meer van zulke praktische ongemakken als je maar 1 hand kunt gebruiken. En vandaag heeft het kreng besloten ook nog pijn te gaan doen en niet mee te werken met de oefeningen, grrrrr. Dacht aan 1 vinger geopereerd te zijn, maar het zijn er 3,5 die opeens protesteren. Net nu ik dacht joh gaat allemaal prima ::)

Klaagmodus uit kan erger. Gaat eens iets verzinnen om te gaan doen.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kim_S schreef:Ik had gewoon "dankjewel voor de beker Lique" gezegd ::) :biggrin2:

Jaaaa maar onterecht winnen is niet eerlijk!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

eelke schreef:Jaaaa maar onterecht winnen is niet eerlijk!
Nou, heb je toch weer een beker verdiend :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Oh maar dat was het geklaag van gisteren :P nou ja, dat past wel ;)

Ter rectificatie;

Als lunch had ik kaasbroodjes gemaakt met bladerdeeg uit de vriezer. Was prima troostvoer. Gijs heeft denk ik geen drukplek want die is verder niks anders. Mijn bestelling was om 1 uur al binnen dus vanaf toen kon ik chillen. Het zooitje heb ik geaccepteerd. Werken heb ik gewoon niet gedaan ::) ik had boodschappen gedaan, lekker kaasje gekocht, bier koud gelegd, dus dat avondje alleen was ook niet zo erg. Ipv chocolade druiven gevreten en dat is nog gezonder ook.

Kadootjes zijn gekocht, we hebben een verjaardag-plan, en ik kon bij de lidl zo'n zelfde softshell jas kopen, voor 16 euro! Toevallig net in de aanbieding.

Dus ergens zit het toch ook wel weer mee allemaal haha.

Oh en de 27 graden is ook weer uit de kaart zie ik nu. En een week droog. is gipstechnisch ook wel handig.

Ha, verkeerde topic eigenlijk dus :biggrin2: ::)

*pakt beker terug* :biggrin2:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Mag ik de beker dan?
Vriendlief is vanmiddag door zijn rug gegaan dus nu kunnen we bijden amper wat doen :(
Sterker nog ik ben nu de mobielste dus mag ik alles gaan lopen doen voor hem zo als haku uit laten, eten en drinken brengen, zijn veters los maken, stofzuigen en ligt hij op de bank en ik zit op een stoel :-\

Hij zou morgen eindelijk aan de baby kamer beginnen maar dat gaat nu dus ook niet door :(
Ik baal als een stekker en vind het zo naar voor hem, het zit ons nu even niet mee zeg :-X
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Pff, veel beterschap voor jullie. :bigarmhug:
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Beterschap voor vriendlief, jasmijn.
En voor jou ook, ik hoop dat de pijn wat wil gaan liggen.

Over de babykamer zou ik niet té veel inzitten. Ik weet dat je nesteldrang krijgt maar als de baby eerst bij jullie op de kamer komt heb je nog tijd. Wij hebben de kamer ook maar geschilderd toen Laurens al 4 maand was...

Wel zorgen dat je voorzien bent op je eigen kamer. ;)
Kleertjes kopen voor net na de bevalling, ook voor jezelf.
En een verzorgingstafel inrichten, dat is niet zoveel werk en ook super leuk voor de nesteldrang. ;)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Een kennis van mij is zonet overleden...

Vader van twee van mijn vrienden, een van mijn duikleraars, persoon die mij en mijn man eigenlijk bij elkaar gebracht heeft, maar bovenal een prachtige mens en iemand waar ik zo vaak gezellige momenten en avonden mee doorgebracht heb.
Ben daar zo vaak over de vloer geweest, altijd met open armen ontvangen, van zodra ik hem ontmoet heb 14 jaar geleden, heb ik hem in mijn hart gesloten.

Hij en zijn vrouw waren zonder twijel het mooiste koppel dat ik ken. Het grote voorbeeld voor mij.
Zo'n huwelijk, zo'n gezin wil ik ook.
Ik wil er niet aan denken hoe zijn vrouw achterblijft.

Hij heeft 3 kinderen. De oudste is mijn leeftijd ( 28) , is twee weken geleden getrouwd. Hij zou vast snel grootvader worden en keek daar zo naar uit.
Je mag er gewoon niet aan denken wat hij nu allemaal mist... En wie er hem allemaal gaat missen.

Hij had een nieuw zomervoornemen om minstens 1 keer per week met de fiets naar het werk te gaan om aan zijn conditie te werken.
Dinsdagochtend is hem dat fataal geworden. Een bestelwagen heeft hem compleet overreden.

Hij was 54...
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Sterkte PoP! Hij klinkt als een fantastische man. Heel erg jammer dat hij al jong moest gaan en dan nog door een stom ongeluk.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ojee, wat vreselijk :'(
Gecondoleerd en veel sterkte.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

O gadver, PoP, wat een vreselijk bericht. :'( Heel veel sterkte gewenst, voor jou en iedereen die hem nu moet missen...
Lil

Bericht door Lil »

Gecondoleerd.

Plaats reactie