Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Een door kunstlicht verdwaalde, tegen het raam aangevlogen en bewusteloze vleermuis buiten gezet. En half minuutje later fladderde hij weg.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Een bestelling gedaan via Aliexpress; nep Adidas Superstar. Voor €18,- zien ze er geweldig uit, lijken ook nog echt!
Kan ik deze gebruiken met de honden, en mijn echte van ruim over de €100,- voor netjes bewaren [emoji2]
Kan ik deze gebruiken met de honden, en mijn echte van ruim over de €100,- voor netjes bewaren [emoji2]
Een dansende smurf toen we beneden kwamen
Ik ben vandaag zo vrolijk
Gaan we op tournee
Oh kijk daar komt de Fiat uit de schuur vandaan
Het eerste stukje in de Fiat , je kan je energie beter gebruiken op voor jouw leuke plekjes
Joepie we zijn op het veld
Kijk us ik zet het op een racen hoor , ik ben en blijf een JRT
Oh nu ben ik bij mijn juf -snuf -pad . En hier ben ik op mijn dijk . En waar gaan we nu naartoe
Twee uur op pad met de tang , en zelf een uur actief aan de wandel geweest
En nu ga ik lekker slapen hoor

Ik ben vandaag zo vrolijk
Gaan we op tournee
Het eerste stukje in de Fiat , je kan je energie beter gebruiken op voor jouw leuke plekjes
Joepie we zijn op het veld
Oh nu ben ik bij mijn juf -snuf -pad . En hier ben ik op mijn dijk . En waar gaan we nu naartoe
Twee uur op pad met de tang , en zelf een uur actief aan de wandel geweest
En nu ga ik lekker slapen hoor
Elza die nu van 1 uur tot 6 uur slaapt, ik voel me bijna weer een normaal mens
Eerst werd ze om 3 uur ook een keer wakker en dan heb je toch echt een flink gebroken nacht, nu slaapt ze dus al een paar dagen flink door
Eerst werd ze om 3 uur ook een keer wakker en dan heb je toch echt een flink gebroken nacht, nu slaapt ze dus al een paar dagen flink door
Een prachtige ronde lopen met Nelson, die als een heus varken een modderbad nam en als kers op de taart een ijsvogel zien. Dat was de eerste keer dat ik die ooit gezien heb. Wat een prachtige vogel.
- Charlie Angel
- Moderator
Prachtig he! Hier in het park waar ik aan woon huist er ook eentje.Hope schreef:Een prachtige ronde lopen met Nelson, die als een heus varken een modderbad nam en als kers op de taart een ijsvogel zien. Dat was de eerste keer dat ik die ooit gezien heb. Wat een prachtige vogel.
Join de ijsvogelclub!
Zaterdag hebben mijn bovenbuurman en naaste buurman mij geholpen met de kasten die ik via markplaats had gekocht, in elkaar zetten. Nu heb ik mooie Ikea paxkasten in de slaapkamer en nog eentje extra in de rommelkamer. En de oude kasten uit mijn slaapkamer staan nu in de kelder, die is ook helemaal netjes. En we hadden nog een erg gezellige en lollige middag zo ook! Zonder schroefjes te kort.
Ik vind het zo geweldig dat je naaste mensen dan zo behulpzaam zijn! Ik probeer anderen ook altijd te helpen, maar dat verwacht je eigenlijk nooit terug. Maar wel dus!
Ik werd ook blij van mijn modder monster gister.. gevalletje doet ie normaal nooit.
Daarna onder de tuinslang, drogen, fleecetrui aan en rillend op de bank.
Het filmpje:
Het filmpje:
Moestie daarvoor onder de tuinslang? Nou jaaaaa!Hylos schreef:Ik werd ook blij van mijn modder monster gister.. gevalletje doet ie normaal nooit.![]()
Het filmpje:
Okeee, volgende keer gewoon deur open en hop op de bank. 
Dat zou die van mij dus het liefste zien. Een modderbad is heeeeerlijk met dit weer, maar in bad? Dan kijkt hij me dus echt aan met een blik van: baas, het is herfst, wat kom je doen met dat water, ben je gek geworden?!Hylos schreef:Okeee, volgende keer gewoon deur open en hop op de bank.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Weer eens een prachtig noorderlicht tijdens de avondwandeling met de honden. En het voordeel van in een niet-verlichte omgeving wonen: heeeel veel sterren zien. Ik word daar altijd zo blij van, van het universum. Zo groot en toch zo intiem.
Anne in Duitsland schreef:Weer eens een prachtig noorderlicht tijdens de avondwandeling met de honden. En het voordeel van in een niet-verlichte omgeving wonen: heeeel veel sterren zien. Ik word daar altijd zo blij van, van het universum. Zo groot en toch zo intiem.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Anne in Duitsland schreef:Weer eens een prachtig noorderlicht tijdens de avondwandeling met de honden. En het voordeel van in een niet-verlichte omgeving wonen: heeeel veel sterren zien. Ik word daar altijd zo blij van, van het universum. Zo groot en toch zo intiem.
Moooooii
Ben verder ook helemaal niet jaloers
GenietenAnne in Duitsland schreef:Weer eens een prachtig noorderlicht tijdens de avondwandeling met de honden. En het voordeel van in een niet-verlichte omgeving wonen: heeeel veel sterren zien. Ik word daar altijd zo blij van, van het universum. Zo groot en toch zo intiem.
Omdat Kaio de laatste dagen meer last heeft van zijn stembandverlamming, zijn "grote" wandeling maar vervangen door wat clickerwerk (onderhoud zeg maar) en apporteerwerk in de tuin. Ook al is dat ook wel zwaar dan voor hem, maar kan ik stoppen en als ik stop kan ie gelijk lekker liggen
Maar joh genieten hoor, die hond doet alles voor een click, en apporteren, zet ie ook nog eens mega aan (zonder achterhandspieren, dus het ziet er echt mega komisch en vertederend uit) . Maar goed geweldig om te zien en geweldig om te doen samen met hem, wat een plezier heeft hij zin in , zit, volg, twist, turn, sleepy, touch en een paar keer apporteren enz.
Moet zelfs oppassen dat ik ze niet te snel achter elkaar doe met hem! Zo snel doet hij sommige dingen nog. 
Maar joh genieten hoor, die hond doet alles voor een click, en apporteren, zet ie ook nog eens mega aan (zonder achterhandspieren, dus het ziet er echt mega komisch en vertederend uit) . Maar goed geweldig om te zien en geweldig om te doen samen met hem, wat een plezier heeft hij zin in , zit, volg, twist, turn, sleepy, touch en een paar keer apporteren enz.