Gratis tip van Lique......ik zou eens beginnenMonique77 schreef: Succes !!
Wij dachten een goede te hebben via via, maar er loopt nu een zaak bij de geschillencommissie gezien het toch niet zo'n goede was
Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis
En dan gaat het ineens snel, over 3 weken verhuizen, en hebben nog niets ingepakt![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
De makelaar die ons dit huis heeft verkocht, was een hele goede. Voor een verkoper. Zonder geweten.
Voor de rest ken ik geen goede makelaars...
Voor de rest ken ik geen goede makelaars...
Hè wat rotAnne in Duitsland schreef: Nah, al weer terug uit Zweden en nu in 't Bgoabaanse angesiedelt. Familieomstandigheden...![]()
Monique wat leuk dat het nu zo snel gaat! Hebben we hier al foto's gezien van het oude en nieuwe stekkie?
Nee volgens mij niet, omdat de koop nogal wat oponthoud had en ik het nog niet durfde.....Nadia schreef: Monique wat leuk dat het nu zo snel gaat! Hebben we hier al foto's gezien van het oude en nieuwe stekkie?
Maar nu alles rond is en we morgen de sleutel krijgen kan het wel !
Eerst 3 weken keihard klussen/verbouwen en dan eindelijk ons eigen dijkhuisje

Gashaard gaat eruit, en komt een echte open haard in

Gasoven gaat er uit, keuken gaat eruit en komt een super gave keuken voor terug (alleen leven we even 3 weken zonder keuken, maar ach ... Dan hebben we ook wat !)

Zien onszelf hier al helemaal zitten met vrienden en familie ... Dineren met uitzicht op de sterren

Laatst gewijzigd door Monique77 op do 14 mei 2015, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgen .... Denk ikAngelique schreef: Gratis tip van Lique......ik zou eens beginnen![]()
wow, wat een prachtig huis!! Wat gaan jullie er aan verbouwen dan?
Wat een schetig optrekje! Wat moet je er nog wan verbouwen? Op de fotos ziet het er behoorlijk af uit. Ik moet kwijlen van het fornuis.
Wat leuk trouwens dat er ook al een hondenzwembad in de tuin zit.
In welke regio staat het? Het lijkt me niet middenin de rampstad.
Wij dachten in 1e instantie ook dat het er allemaal behoorlijk "af" uit zag, maar de keuken willen wij veel groter (meer aanrechtblad en opbergruimte) dus daar komt een nieuwe keuken in met up to date apparatuur
De oven is super, maar ik wil geen gasoven, dus die gaat de verkoop in
De woonkamer zullen we opnieuw laten stuccen, een echte openhaard erin en een nieuwe vloer
Er moet een nieuwe trap in naar boven, want dat is nog zo'n ouderwets molentrapje die enorm stijl is en dat nou niet echt makkelijk heen en weer loopt
De badkamer willen we ook doen, maar dat doen we volgend jaar
En het is een oud huis, dus altijd wel klusjes
Woning ligt in Den Bommel (Goeree Overflakkee), zo'n 25 minuutjes van Rotterdam centrum
De oven is super, maar ik wil geen gasoven, dus die gaat de verkoop in
De woonkamer zullen we opnieuw laten stuccen, een echte openhaard erin en een nieuwe vloer
Er moet een nieuwe trap in naar boven, want dat is nog zo'n ouderwets molentrapje die enorm stijl is en dat nou niet echt makkelijk heen en weer loopt
De badkamer willen we ook doen, maar dat doen we volgend jaar
En het is een oud huis, dus altijd wel klusjes
Woning ligt in Den Bommel (Goeree Overflakkee), zo'n 25 minuutjes van Rotterdam centrum
Hij gaat de verkoop inkoekje schreef: Wat een schetig optrekje! Wat moet je er nog wan verbouwen? Op de fotos ziet het er behoorlijk af uit. Ik moet kwijlen van het fornuis.
Hè bahAnne in Duitsland schreef: Nah, al weer terug uit Zweden en nu in 't Bgoabaanse angesiedelt. Familieomstandigheden...![]()
O wow wat een uitzicht, geeft een behoorlijk vakantie gevoel. En die tuin 
- Angelique
- 5-sterren

Wat een prachtig huis Monique!
Ah daar woont Gijs zijn kapster!
Super mooi zeg!!!
Super mooi zeg!!!
Wauw....wat een prachtig huis Monique!