Dat klinkt als een plan, hopelijk hoor ik de wekker dan nog wel.Martine-Tom schreef:Oordoppen
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Klaagtopic
-
Martine-Tom
Ja die hoor je gewoon, het dempt ver-weg geluiden maar dichtbij hoor je gewoon, wekkers, iemand die tegen je praat dat soort dingen.Thessa en Shanti schreef:Dat klinkt als een plan, hopelijk hoor ik de wekker dan nog wel.
Ik slaap al jaren met doppen, en mag je deze van harte aanbevelen:
https://www.drogist.nl/get-plugged-slee ... oCO4nw_wcB
Ik heb van alles gehad, van op maat gemaakt (diverse soorten) van goedkoop tot duur, en deze bevallen echt verre weg het beste.
-
frodo quin
- 5-sterren

Mijn ervaring is dat het van het type geluid afhangt. Als het echt luid is wen ik er niet aan en als het niet constant is ook niet. Mensen die staan brullen wordt ik altijd wakker van (jammer genoeg zeker in de weekends een probleem hier), verkeer valt redelijk mee, als ze een normale rijstijl hebben. Ik ga altijd met een film slapen, dat camoufleert het geluid meestal een beetje.Thessa en Shanti schreef:Gecondoleerd Hope en PoP, wat verschrikkelijk om op die manieren iemand te verliezen.
Klein klaagmomentje, Utrecht is best wel druk en maakt best veel geluid, de hele dag en nacht en ik wilde slapen.
Dat went vast wel maar nu ben ik moe.
Aan iedereen die last heeft van straatlawaai: neem geluidsdempende gordijnen. Werkt echt goed!
-
Lil
Oordoppen van Martine voldoen.frodo quin schreef:Mijn ervaring is dat het van het type geluid afhangt. Als het echt luid is wen ik er niet aan en als het niet constant is ook niet. Mensen die staan brullen wordt ik altijd wakker van (jammer genoeg zeker in de weekends een probleem hier), verkeer valt redelijk mee, als ze een normale rijstijl hebben. Ik ga altijd met een film slapen, dat camoufleert het geluid meestal een beetje.
Helaas word ik dus wel nog wakker, want het is hier doodstil en dan gaan ze opeens om drie uur staan roepen op straat of claxonneren en dat hoor je dus ook met doppen. Wekker dus ook. Wel helpt het goed als bijvoorbeeld ergens een feestje buiten is bij iemand, dat geluid wordt dan dermate gedempt dat ik in slaap val.
-
Lil
Wat een strak plan! Wil dat denk ik zowel boven als beneden (voor de honden vast fijn).Hope schreef:Aan iedereen die last heeft van straatlawaai: neem geluidsdempende gordijnen. Werkt echt goed!
Mijn paard is onrustig en ik heb geen flauw idee waarom. Ze wil niet op stal en ook niet in de wei. Ze looptvte ijsberen en te hinniken en niets wat ik doe helpt.
Zo sneu
Zo sneu
Wat vreselijk PoP en Hope... Gecondoleerd en heel veel sterkte 
-
Lil
Ach wat zielig. Hopelijk is ze niet ziek.Hope schreef:Mijn paard is onrustig en ik heb geen flauw idee waarom. Ze wil niet op stal en ook niet in de wei. Ze looptvte ijsberen en te hinniken en niets wat ik doe helpt.
Zo sneu
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfff, gecondoleerd beiden, zo plotseling. .
Hier een bijzondere klaag: ik moet de hele dag werken. Op zich niets bijzonders maar vanmorgen met Jacy een 'doet-ie-anders-nooitmomentje'..
Meneer stond midden op straat stil om te krabben. . Nou had hij op vakantie vlooien en dat hebben we toen behandeld met kokosolie en bij thuiskomst meteen gewassen. Maar daar gaat hij niet midden op straat voor stilstaan (wel op de stoep). Gekeken, en me doodgeschrokken, zit er een wesp in zijn vacht. Eruit gehaald, meneer zet 2-3 stappen en gaat weer krabben. Ik boos dat het nu klaar was, zat er nog een wesp.. Uiteindelijk 3 wespen uit zijn vacht gehaald waarvan hij er 1 heeft doodgebeten.
Mijn vader wilde wel de hele dag oppassen maar heeft Jacy weer thuis gebracht omdat hun hond loops is en hij er niet mee om kon gaan. . Hopelijk haalt schoonmoeders hem nog op, want ik vind dit geen leuke situatie. . Daarbij ben ik bang dat als iemand naar de dierenarts gaat, deze meteen vlooienmiddel toedient omdat hij nog wel vlooienpoepjes heeft (sinds die ene keer op vakantie 3, geen nieuwe vlooien meer gezien)...
Bah, werken is stom!
Hier een bijzondere klaag: ik moet de hele dag werken. Op zich niets bijzonders maar vanmorgen met Jacy een 'doet-ie-anders-nooitmomentje'..
Meneer stond midden op straat stil om te krabben. . Nou had hij op vakantie vlooien en dat hebben we toen behandeld met kokosolie en bij thuiskomst meteen gewassen. Maar daar gaat hij niet midden op straat voor stilstaan (wel op de stoep). Gekeken, en me doodgeschrokken, zit er een wesp in zijn vacht. Eruit gehaald, meneer zet 2-3 stappen en gaat weer krabben. Ik boos dat het nu klaar was, zat er nog een wesp.. Uiteindelijk 3 wespen uit zijn vacht gehaald waarvan hij er 1 heeft doodgebeten.
Mijn vader wilde wel de hele dag oppassen maar heeft Jacy weer thuis gebracht omdat hun hond loops is en hij er niet mee om kon gaan. . Hopelijk haalt schoonmoeders hem nog op, want ik vind dit geen leuke situatie. . Daarbij ben ik bang dat als iemand naar de dierenarts gaat, deze meteen vlooienmiddel toedient omdat hij nog wel vlooienpoepjes heeft (sinds die ene keer op vakantie 3, geen nieuwe vlooien meer gezien)...
Bah, werken is stom!
Mijn paard heeft een hoefkneuzing. Ik ben nog steeds ziek en er zat daarstraks een joekel van een spin (zo'n kei grote, zwarte) in mijn haar. Nu voel ik steeds iets kriebelen en begin dan panisch in mijn haar te voelen.
Waarom moet er in een tv serie altijd na een paar af leveringen een goed naar de slechte kant over slaan voor een dommen reden
Ik zit nu zoo te kijken en die doctor die ik zo leuk vind stap opeens over, stomme schrijvers
Was echt wel spanned genoeg zonder dit er bij!
Oja hoop sterkte met je paard, beter schap en misschien een douche nemen dan weet je zeker dat er niks meer in je haar zit, zit er nu ook niet maar voor je gemoeds rust zeg maar
Ik zit nu zoo te kijken en die doctor die ik zo leuk vind stap opeens over, stomme schrijvers
Was echt wel spanned genoeg zonder dit er bij!
Oja hoop sterkte met je paard, beter schap en misschien een douche nemen dan weet je zeker dat er niks meer in je haar zit, zit er nu ook niet maar voor je gemoeds rust zeg maar
Pop en hope, wat vreselijk, gecondoleerd.
Hope, beterschap en ook voor je paard.
en Fenixjuh, getver 3 wespen in zijn vacht! eng. Wist niet dat ie beesten er al waren. Nou dan gaan we van steekvliegen ( die mij altijd moetem hebben, heb beet weet ik hoeveel weer te pakken) naar wespen
Hier dan een klein klaagje wel erg pijnlijk. Mijn onderrug zit in de knoop, continue pijn. Onderrug is mijn archillespees zeg maar, die kan bij iets verkeerds gruwelijk overbelast raken en ik heb te lange spieren om het goed op te rekken. Vandaag dus een geheel ongepland dagje rust. Dat onkruid uittrekken maar ff gelaten voor wat het is. Gelukkig is wandelen wel fijn
Hope, beterschap en ook voor je paard.
en Fenixjuh, getver 3 wespen in zijn vacht! eng. Wist niet dat ie beesten er al waren. Nou dan gaan we van steekvliegen ( die mij altijd moetem hebben, heb beet weet ik hoeveel weer te pakken) naar wespen
Hier dan een klein klaagje wel erg pijnlijk. Mijn onderrug zit in de knoop, continue pijn. Onderrug is mijn archillespees zeg maar, die kan bij iets verkeerds gruwelijk overbelast raken en ik heb te lange spieren om het goed op te rekken. Vandaag dus een geheel ongepland dagje rust. Dat onkruid uittrekken maar ff gelaten voor wat het is. Gelukkig is wandelen wel fijn
PoP en Hope, wat een naar nieuws, gecondoleerd.
Vanmiddag lekker gewandeld totdat mevrouw besloot te gaan rollen in kots
En waarom moet je dan altijd met de auto naar huis...?
Met 4 ramen open was het net te doen
Vanmiddag lekker gewandeld totdat mevrouw besloot te gaan rollen in kots
En waarom moet je dan altijd met de auto naar huis...?
Met 4 ramen open was het net te doen
Zou een dagje vasten ook voor mensen helpen? Zojuist mijn eten weer in het toilet gedeponeerd.