Wat een wonder meisje is die Bonnie toch.
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Joyce1985
- 5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....
Inderdaad, na zo'n dagafsluiting kunnen we allemaal lekker slapen! 

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....
Fijn om te horen allemaal. Jos, vandaar ook een vast tijdstip voor het meten. Maar wss zie je het op het oog ook wel. Morgen weer een nieuwe dag. Hoop weer al het goede.
Weer fijne berichtjes van stapjes vooruit, Bonnie vecht door en haar baasjes doen alles om 't haar zo gemakkelijk mogelijk te maken, op die manier moet 't lukken.
voor jullie
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat een heerlijke berichten van Bonnie 
fijn deze berichten!!!

Hoe is het vanmorgen met Bonnie?

Hoe is het vanmorgen met Bonnie?
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

goedemorgen

beetje minder dagje. althans op dit moment..
moe en lijkt wat misselijk?
eerder vanochtend veel actiever en meerdere keren wat hapjes gegeten en graag eruit
erger pruttelbuik en op een gegeven moment, ik denk dat ze moe was, is ze heel erg gaan slapen
net toen wij bedacht hadden dan maar even te lopen vanwege de beweging en makkelijker een poepje kunnen doen??
heerlijk liggen tukken!!
stukje gelopen (misschien toch te ver?) daarstraks toen ze wakker werd
en nu moe moe moe en sondevoeding en op de bank
dat wordt dus veel veel rust en knuffels deze dag

en niks geen spannende dingen meer
ze is wel blij en kwispelt ruimschoots als je iets tegen haar zegt of even bij haar zit
vanochtend ook weer moeizaam op na die lange slaap
daarvoor, heel de avond en nacht eigenlijk redelijk `soepel`op en omhoog
Jos gaat nu met de mannen naar het bos en ik ga na het huisje schoonmaak lekker bij haar liggen kroelen en beetje uitrusten

tot later!!

beetje minder dagje. althans op dit moment..
moe en lijkt wat misselijk?
eerder vanochtend veel actiever en meerdere keren wat hapjes gegeten en graag eruit
erger pruttelbuik en op een gegeven moment, ik denk dat ze moe was, is ze heel erg gaan slapen
net toen wij bedacht hadden dan maar even te lopen vanwege de beweging en makkelijker een poepje kunnen doen??
heerlijk liggen tukken!!
stukje gelopen (misschien toch te ver?) daarstraks toen ze wakker werd
en nu moe moe moe en sondevoeding en op de bank
dat wordt dus veel veel rust en knuffels deze dag
en niks geen spannende dingen meer
ze is wel blij en kwispelt ruimschoots als je iets tegen haar zegt of even bij haar zit
vanochtend ook weer moeizaam op na die lange slaap
daarvoor, heel de avond en nacht eigenlijk redelijk `soepel`op en omhoog
Jos gaat nu met de mannen naar het bos en ik ga na het huisje schoonmaak lekker bij haar liggen kroelen en beetje uitrusten
tot later!!
aacch, even ter plaatse trappelen.... vervelend, want dan maak je je als baasje weer ergere zorgen.
had ze die pruttelbuik ook al toen ze alleen sondevoeding kreeg of is 't van 't kvv of de AB.
Wat zegt Tannetje erover??
Heeft ze dat de hele dag of voornamelijk op één bepaald moment van de dag?
Moeilijk hé, je wil je schat zooo graag helpen en toch lijkt wat je doet niet voldoende (niet 't juiste???) ik ken dat gevoel. Sterkte voor jullie en hopelijk is die pruttelbuik binnenkort ineens verdwenen.
had ze die pruttelbuik ook al toen ze alleen sondevoeding kreeg of is 't van 't kvv of de AB.
Wat zegt Tannetje erover??
Heeft ze dat de hele dag of voornamelijk op één bepaald moment van de dag?
Moeilijk hé, je wil je schat zooo graag helpen en toch lijkt wat je doet niet voldoende (niet 't juiste???) ik ken dat gevoel. Sterkte voor jullie en hopelijk is die pruttelbuik binnenkort ineens verdwenen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het kaarsje gaat ook hier weer aan vandaag. Fijn om te lezen dat ze niet van zins lijkt op te geven!
Lieve Marlou, bedenk wel dat het bij Bon 2 stappen vooruit en dan weer 1 stap achteruit kan zijn hè? Gisteren had ze blijkbaar een goede dag en dan doe je misschien onbewust toch te veel........ Het feit dat ze blijft poepen is een goed teken lijkt mij?! En dat geborrel, kan je vriendin niet even luisteren of dat de darmen zijn (of misschien heb je zelf wel een stethoscoop)?? Ik heb er geen verstand van, maar als het vocht in buikholte zou zijn, zou ze dan niet zieker moeten worden?? Ik ga in elk geval van het positieve uit, dat de gewichtstoename door het eten komt

en een nieuwe portie voor vandaag:

en een nieuwe portie voor vandaag:
Hoe moeilijk ook, positief proberen te blijven denken,.....

Maak van vandaag inderdaad een lekkere relax- en knuffeldag. Misschien ook goed om dat om de dag te doen of om de 2 dagen?? Haar lichaam heeft nog zoveel rust nodig, dat ze al heel snel teveel doet (zeker ook omdat haar hoofdje wel wil). Geef aub een paar knuffels van mij door aan Bonnie

-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

en ja hoor.. daarnet 5 stukjes ofzo lamslong gegeten! met smaak, liggend op de bank en voluit kwispelend toen ik aankwam met zakje en jammiejammie etc zei

die vond ze bij Tannetje toch stiekum wel lekker die stukjes, dus daar toen een zakje van meegenomen.. goed plan dus

en toen dacht ik: volgens mij wil ze nog wel wat.. klein stukje kattencarnibest proberen.... (vond ze gisteren ofzo ook een mini stukje lekker van) en ja hoor; hapje, hapje, hapje, en ze ging maar door.. uiteindelijk het laatste stukje met weinig smaak maar ging er toch in.. ik denk zo`n 80 gram?!

toen plasje buiten gedaan en weer naar binnen. ze wilde op bed en deed dat ook maar toen ze merkte dat ik naar de woonkamer ging kwam ze vlot toch ook. ze wil er graag bij liggen

lekker rust in huis met alleen wij 2 nu nog (Jos is nog in het bos met Sten en Kamiel)
ik denk dat de buik ook zeker wat dikker wordt omdat ze wat aankomt, dat zou ook logisch zijn. dus tja, meten en wegen is weinig doorslaggevend in die zin dat je het niet eenduidig kunt duiden (zoiets?? ik kan de woorden even niet vinden)
je kunt vocht in de buik ook wel voelen op een bepaalde manier. alleen ben ik toch nooit écht overtuigd dat er niks is als ik zelf voel. ik wil het van een ander horen..
gelukkig komt Judith straks als alles goed is lekker pannekoeken eten en kan zij haar kritische blik eens over de dame laten gaan

straks zal ik een foto maken van Bonsels. eerst even laten slapen en rusten met een lekker tramadolletje en wat andere `spullen`
daarstraks ook nog een mooi poepje geproduceerd. mooi stevig zonder te hard te zijn
het gepruttel uit de buik zijn darmgeluiden. dat weet ik zeker. mijn stethoscoop ligt klaar maar eigenlijk hoef ik die niet te gebruiken want het is wel duidelijk.. ze heeft natuurlijk echt veel verklevingen en (ik ben erg visueel ingesteld) je kunt zien hoe de poepjes in de darmen zich een weg moeten banen door de wirwar aan verklevingen..
heet zal vast ook wat lastig aanvoelen en ik hen ook al eens gemerkt dat ze erg onrustig was en zelfs 39.5 ofzo temp had.. na wat door de tuin scharrelen en een poepje daalde temp ook meteen en was de onrust ook weg..
zo, en nu gaan wij even zitten en even RUST!!

tot later!!

die vond ze bij Tannetje toch stiekum wel lekker die stukjes, dus daar toen een zakje van meegenomen.. goed plan dus
en toen dacht ik: volgens mij wil ze nog wel wat.. klein stukje kattencarnibest proberen.... (vond ze gisteren ofzo ook een mini stukje lekker van) en ja hoor; hapje, hapje, hapje, en ze ging maar door.. uiteindelijk het laatste stukje met weinig smaak maar ging er toch in.. ik denk zo`n 80 gram?!
toen plasje buiten gedaan en weer naar binnen. ze wilde op bed en deed dat ook maar toen ze merkte dat ik naar de woonkamer ging kwam ze vlot toch ook. ze wil er graag bij liggen
lekker rust in huis met alleen wij 2 nu nog (Jos is nog in het bos met Sten en Kamiel)
ik denk dat de buik ook zeker wat dikker wordt omdat ze wat aankomt, dat zou ook logisch zijn. dus tja, meten en wegen is weinig doorslaggevend in die zin dat je het niet eenduidig kunt duiden (zoiets?? ik kan de woorden even niet vinden)
je kunt vocht in de buik ook wel voelen op een bepaalde manier. alleen ben ik toch nooit écht overtuigd dat er niks is als ik zelf voel. ik wil het van een ander horen..
gelukkig komt Judith straks als alles goed is lekker pannekoeken eten en kan zij haar kritische blik eens over de dame laten gaan
straks zal ik een foto maken van Bonsels. eerst even laten slapen en rusten met een lekker tramadolletje en wat andere `spullen`
daarstraks ook nog een mooi poepje geproduceerd. mooi stevig zonder te hard te zijn
het gepruttel uit de buik zijn darmgeluiden. dat weet ik zeker. mijn stethoscoop ligt klaar maar eigenlijk hoef ik die niet te gebruiken want het is wel duidelijk.. ze heeft natuurlijk echt veel verklevingen en (ik ben erg visueel ingesteld) je kunt zien hoe de poepjes in de darmen zich een weg moeten banen door de wirwar aan verklevingen..
heet zal vast ook wat lastig aanvoelen en ik hen ook al eens gemerkt dat ze erg onrustig was en zelfs 39.5 ofzo temp had.. na wat door de tuin scharrelen en een poepje daalde temp ook meteen en was de onrust ook weg..
zo, en nu gaan wij even zitten en even RUST!!
tot later!!
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op zo 06 jan 2013, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Buran en Co
- 5-sterren

Klinkt al met al toch echt voorzichtig positief toch? Ik lees meerdere keren per dag mee, zoals zoveel mensen hier en ook hier blijven de duimen draaien!!

- Joyce1985
- 5-sterren

Dat klinkt zeker weer positief!
Fijn dat ze lekker gegeten heeft.
Nu lekker even rust voor jullie, gelijk heb je!

Fijn dat ze lekker gegeten heeft.
Nu lekker even rust voor jullie, gelijk heb je!
Klinkt goed hoor!
En die darmen moeten weer wennen aan voedsel en ze heeft toch ook nog wel een buikvliesontsteking, dus dat gerommel is goed te verklaren. Ik ben blij dat ze goede ontlasting heeft!
Op zich is het inderdaad ook logisch dat de buik wat dikker wordt als ze meer darmvulling krijgt.
Ik denk dat je zonder galblaas misschien iets voorzichtiger moet zijn met vetten, maar als ze te veel krijgt zal ze diarree krijgen en dat is nu niet het geval, dus het gaat goed!
Zet hem op Bonnie

En die darmen moeten weer wennen aan voedsel en ze heeft toch ook nog wel een buikvliesontsteking, dus dat gerommel is goed te verklaren. Ik ben blij dat ze goede ontlasting heeft!
Op zich is het inderdaad ook logisch dat de buik wat dikker wordt als ze meer darmvulling krijgt.
Ik denk dat je zonder galblaas misschien iets voorzichtiger moet zijn met vetten, maar als ze te veel krijgt zal ze diarree krijgen en dat is nu niet het geval, dus het gaat goed!
Zet hem op Bonnie