De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Frustrerend, ik voel wat in mijn buik. Maar weet niet of dat de baby is, of mijn darmen die zeggen dat ze honger hebben.
Hoeveel weken ben je nu zwanger? Ik weet dat het beide keren bij mij ook zo voelde de eerste keren dat de ukjes bewogenNadia schreef: Frustrerend, ik voel wat in mijn buik. Maar weet niet of dat de baby is, of mijn darmen die zeggen dat ze honger hebben.
Bij de eerste met ongeveer 17 weken, bij de tweede al wat eerder.
18 weken en 2 dagen om precies te zijn.
Dat is wel slim om het op het kaartje te zetten.
wat betreft het voelen van de baby, ik dacht ook vaak 'is dit het nou of niet?' Maar toen het echt zo was wist ik t ook zeker!
wat betreft het voelen van de baby, ik dacht ook vaak 'is dit het nou of niet?' Maar toen het echt zo was wist ik t ook zeker!
Dan zou het heel goed kunnen dat het je ukje is die je voeltNadia schreef: 18 weken en 2 dagen om precies te zijn.
In belgie is een geboortelijst vrij standaard. Dan zit er een klein kaartje met website en login/paswoord bij het geboortekaartje...
Ja zoiets wilde ik dus ook doen. Ik had al gelezen dat het in belgië vrij standaard is. Uiteraard zijn mensen vrij in eventuele cadeau's maar het leek me wel een handig iets om dubbele of onnodige cadeau's te voorkomen.
Weet jij ook een fijne site waar ik dat op kan maken?
De lijst? Hier wordt dat in bepaalde winkels gedaan. Gebonden aan de winkel dus.Nadia schreef: Ja zoiets wilde ik dus ook doen. Ik had al gelezen dat het in belgië vrij standaard is. Uiteraard zijn mensen vrij in eventuele cadeau's maar het leek me wel een handig iets om dubbele of onnodige cadeau's te voorkomen.
Bv dreambaby.be is een bekende. Je kan online alles wat je wil op de lijst zetten en klaar is klara. Mensen kiezen iets van de lijst, kunnen het zelf ophalen of alles wordt in de winkel bijgehouden. Voor grotere aankopen kan je ook cadeaubonnen kopen. Zo kan je bv een wandelwagen of kinderkamer er op zetten en kunnen mensen bv 50€ daarvan betalen..
Bij sommige winkels moet je nadien alles van de lijst verplicht kopen, bij andere niet. Bij de meeste krijg je bij het afsluiten van de lijst ook nog eens een % in aankoopbonnen van wat er gekocht is. Dus voor 1000€ cadeaus gekocht, cadeaubon van 100€. Ofzoiets, afhankelijk van winkel tot winkel
Ja dat had ik inderdaad al gevonden. Maar dat wil ik dus eigenlijk niet
Ik wil er een product opzetten, maar de mensen zelf de keuze van de winkel laten. Dus onafhankelijk.
Ik wil er een product opzetten, maar de mensen zelf de keuze van de winkel laten. Dus onafhankelijk.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Een vriendinnetje van me had dat! Ik ga het navragen voor je.
Ze had wel de producten specifiek: Nijntje thermometer : v&d , Romper met draak: prenatal etc
Ze had wel de producten specifiek: Nijntje thermometer : v&d , Romper met draak: prenatal etc
Oh, dat zou fijn zijn. Ja sommige producten wil je liever ook specifiek, maar mij zou het bijvoorbeeld niet uitmaken waar de hydrofiel luiers vandaan komen.
Hoe werd dat ontvangen door vrienden en familie zo'n lijst?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Verlanglijstje.nlNadia schreef: Oh, dat zou fijn zijn. Ja sommige producten wil je liever ook specifiek, maar mij zou het bijvoorbeeld niet uitmaken waar de hydrofiel luiers vandaan komen.
Ik heb het al bij meerdere vriendinnen gezien en vind het handig!
Dankjewel!! Mij lijkt het ook erg handig. Maar omdat het vrij nieuw in NL is is maar de vraag hoe het ontvangen word. maar ach, mijn baby, mijn feestje