Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
sella
Re: Het weer
Ja precies martine, net zeiknat geregend, samen met de honties onder de waterblazerd, en nu met 2 honties in bed warm worden en wat forummen.
de honties liggen genoeglijk te snurken en ik voel me happy en trots dat ik zulke kanjers heb.
de honties liggen genoeglijk te snurken en ik voel me happy en trots dat ik zulke kanjers heb.
Hier hetzelfde! Goh wat is mijn lijf toch slecht op dit soort dagen maaaaaarrr.... Ik geniet intens van de dingen die ik wél kan en ik ga lekker binnen zitten als het niet meer gaat. Vandaag weer eventjes mijn benen op laten warmen onder mijn kazzoo electrische lounge deken. Op de bank zitten is dan echt geen straf meer!Els&Flow schreef: Regen, kou, vocht.. Ik vind de herfst normaal gesproken heerlijk, maar mn lichaam moet nog even wennen aan de omslag.
@ Theo: ik heb ook veel pijn door de fibrom, maar van klagen word het niet beter. Ga een keer naar de sauna, of koop een goede infrarood-lamp. Een goed regenpak doet al wonderen, een warme sjaal, paar goede handschoenen of een buff. Het is niet anders en als het niet gaat zoals het zou moeten moet het gaan zoals het gaat.
buff: http://www.headwearwebshop.nl/
En ach, ergens heeft het ook altijd wel wat, dat gure weer. Trui aan, sjaal aan, laarzen... Hop naar de paarden en bij binnenkomst aan de warme chocomel.
Goh hier toch overwegend zonnig.
Elke melding van buienalarm is tot nu toe loos alarm geweest. Dan zou er dikke bui aan komen maar tegen de tijd dat die bui hier dan is heeft hij al zijn water al laten vallen. Wel erg vreemde/dreigende luchten en overwegend zonnig.
Gisteravond meerdere malen dat het zonnig was en als je naar buiten keek er blauwe lucht was maar er wel flinke bui uit de lucht viel
Elke melding van buienalarm is tot nu toe loos alarm geweest. Dan zou er dikke bui aan komen maar tegen de tijd dat die bui hier dan is heeft hij al zijn water al laten vallen. Wel erg vreemde/dreigende luchten en overwegend zonnig.
Gisteravond meerdere malen dat het zonnig was en als je naar buiten keek er blauwe lucht was maar er wel flinke bui uit de lucht viel
Iemand trok vandaag boven op die grijze wolk tot 2x toe de stop uit het bad.
1x met Flow halverwege het duin, geen jas aan want mooi weer en dus nat tot op mn velletje en 1x op de fiets na de boodschappen en die bui ging zo hard dat ik weer nat was tot op mn velletje, met jas dit keer. Het is gelukkig niet echt koud, dat scheelt. 
Ik vind het buiten best fris met 14 graden ;-)
Zo meteen tussen de buien door de afvalcontainer naar de straat brengen, 400m omhoog lopen
ben benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden 
Belangrijker is of je het droog kunt houden... 
Hier is het frips. De kachel brandt weer van een in elkaar geslagen kastje. De visjes vinden het ook koud, die zijn inmiddels gewend aan zwemwater van een graad of 28. En hun thermometer doet het pas bij 25 graden. Ze houden hun vinnetjes bij elkaar.
Hier is het frips. De kachel brandt weer van een in elkaar geslagen kastje. De visjes vinden het ook koud, die zijn inmiddels gewend aan zwemwater van een graad of 28. En hun thermometer doet het pas bij 25 graden. Ze houden hun vinnetjes bij elkaar.
Het is hier 7,5 graad geweest vannacht! Brrrr! Vond het al zo opvallend koud nu de achterdeur openstaat omdat Gijs buiten wilde liggen.
Verder leek het wel prima te worden, maar ik zie nu hier op het buienradar plaatje een bui hangen...
Verder leek het wel prima te worden, maar ik zie nu hier op het buienradar plaatje een bui hangen...
Op het moment is het hier stralend weer. Zon, weinig wind. Gewoon echt super.
Het is wel koud. Zo koud dat de ketel het nodig vond om in augustus de verwarming aan te laten slaan
Het is wel koud. Zo koud dat de ketel het nodig vond om in augustus de verwarming aan te laten slaan
Hier draai ik vanmorgen de luxaflex open, stond tegen de verwarming en tot mijn verbazing was die warm. Dus maar even de thermostaat terug gedraaid maar het verbaasde me wel.
-
Martine-Tom
Vanmorgen was het hier best lekker, toen opende ik dit topic en zag de buienradar bovenin...besloten om gelijk met Tom te gaan lopen en om boodschappen te gaan, net optijd want toen ik terug liep begon het te regenen en nu hoost het 
Martine-Tom schreef: Vanmorgen was het hier best lekker, toen opende ik dit topic en zag de buienradar bovenin...besloten om gelijk met Tom te gaan lopen en om boodschappen te gaan, net optijd want toen ik terug liep begon het te regenen en nu hoost het![]()
Hier tot nu toe redelijk droog kunnen lopen
Net even een bui toen ik met opoe aan de loop was
Maar de tang was druk aan het snuffelen dus maar even onder een dikke boom gestaan
Net even een bui toen ik met opoe aan de loop was
Maar de tang was druk aan het snuffelen dus maar even onder een dikke boom gestaan
Nou Martine, hij is er hoor!
Ik had het gisteravond zo koud dat ik het dikke deel van het dekbed op bed gelegd heb