Ik ben nog nooit bij Crufts geweest, dus al snel tevreden. 8)Nynke schreef: Klopt !!!
Het is niet heel groot, geen Crufts zeg maar 8) , maar het is wel heel leuk![]()
![]()
Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hoe lang kun je er rondneuzen? Ik moet er nl best ver voor rijden. Maar dat is wel de moeite?
Er zijn een flink aantal kraampjes met diverse dingen, zaden en gereedschap e.d. en daarnaast zijn er boven een aantal lezingenhannabelgje schreef: Hoe lang kun je er rondneuzen? Ik moet er nl best ver voor rijden. Maar dat is wel de moeite?
Ik denk dat je wel 2-3 uur bezig bent om sowieso alle kraampjes te besnuffelen en daarnaast moet er net een lezing zijn die je aanspreekt, of meerdere natuurlijk
De zaal is vergelijkbaar met een redelijk grote sporthal, niet zo'n schoolgymzaaltje bedoel ik
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ah ok dan denk ik dat ik probeer of ik kan gaan. Lijkt me toch wel nuttig en leuk.
Je woont in elk geval aan de goeie kant van Belgiëhannabelgje schreef: Ah ok dan denk ik dat ik probeer of ik kan gaan. Lijkt me toch wel nuttig en leuk.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gelukkig wel. Het is 1,45 uur rijden. En ik heb iemand daar in de buurt konijnlong beloofd. Kan ik dat meteen doen.
Goed geregeld !! Voor ons ongeveer 1.30 uur meen ik me te herinnerenhannabelgje schreef: Gelukkig wel. Het is 1,45 uur rijden. En ik heb iemand daar in de buurt konijnlong beloofd. Kan ik dat meteen doen.
Mijn knoflooktenen zijn bijna aan het verzuipen, het is zo overdreven nat
Ik kijk ook angstvallig naar mijn knoflook.. degene die ik 2 weken voor de "deadline" erin gezet heb groeien echt megagoed.. de rest die precies op de laatste dag dat het mocht geplant zijn, doen nog niet zo heel veel...Nynke schreef: Mijn knoflooktenen zijn bijna aan het verzuipen, het is zo overdreven nat![]()
![]()
![]()
Ik wilde zo graag de tuin opruimen deze week, maar met dit weer is het echt een gore bende
balen dames! Ik ben ze vergeten erin te zetten
kan ik ze nu nog poten of beter wachten tot het voorjaar?
Jazeker kun je ze nu nog poten !! Zet ze wel op een rugjenien-newfies schreef: balen dames! Ik ben ze vergeten erin te zettenkan ik ze nu nog poten of beter wachten tot het voorjaar?
Door rupsen overlast had ik een paar weken terug mijn Paksoi opnieuw geplant en die komen toch op. Ik heb ook een paar probeersels en die komen ook op: ruccola, groene sla en rode bieten.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik moet mijn witlofwortels nog oogsten en in de kelder frotten.
Mijn inspiratie is helemaal weg om iets in de tuin te doen geloof ik.
thanks voor de tip! Ik ga gelijk aan de slagNynke schreef: Jazeker kun je ze nu nog poten !! Zet ze wel op een rugje![]()
Vanwege het gure weer of teleurgesteld in de oogst ?hannabelgje schreef: Ik moet mijn witlofwortels nog oogsten en in de kelder frotten.