Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ik zou wel interesse hebben in huidrollen, maar ook geen 10 kg
JAAAAA IK!!! Kwam naar dit topic om te vragen of iemand ook interesse in dit lijntje had en dit ook kon ophalen ivm werk (uiteraard tegen bezinekosten).Marpa schreef: Zijn er mensen uit de omgeving Delft die interesse hebben in het lijntje van Aurora Borealis dd 7 en 21 maart Utrecht/ Gorichem/ Vianen?
Ik heb interesse in bepaalde producten maar om alleen voor mezelf daarheen te riijden vind u te ver.
Alleen vind ik 10 kg van sommige dingen teveel, wellicht dat Jouls of Gio90 wat kunnen delen met mij? Ligt eraan waarin er precies interesse in is.
Heb eventueel interesse om de volgende dingen te delen:
- lamsribben
- kippenlooppootjes (ook per kg verpakt, maar als we 10 kg delen, weer goedkoper)
- rundvlees stukjes, hoogstens 5 kg ipv 15
- runderhuidneuzen
- runderhuidrollen
- grote stukken huid
Voor alles geld dat ik ook blij ben met minder dan 5 kg, anders moet ik toch keuzes maken hihi
- lamsribben
- kippenlooppootjes (ook per kg verpakt, maar als we 10 kg delen, weer goedkoper)
- runderhuidneuzen
- runderhuidrollen
- grote stukken huid
Voor alles geld dat ik ook blij ben met minder dan 5 kg, anders moet ik toch keuzes maken hihi
Laatst gewijzigd door briitje op zo 15 feb 2015, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marpa
Geweldig, hopenlijk zijn er nog meer mensen? Ik heb interesse in 15 kilo rundvleesstukjes, runderhuidrollen en grote stukken huid. Miss komt er nog meer bij.briitje schreef: JAAAAA IK!!! Kwam naar dit topic om te vragen of iemand ook interesse in dit lijntje had en dit ook kon ophalen ivm werk (uiteraard tegen bezinekosten).
Alleen vind ik 10 kg van sommige dingen teveel, wellicht dat Jouls of Gio90 wat kunnen delen met mij? Ligt eraan waarin er precies interesse in is.
Ik heb alweer veelste weinig ruimte in me vriezer hoor ik.. Baal! En dat te bedenken dat ik net een nieuwe heb en het voor maar 1 hond is 
Edit: bij voldoende animo voor jou geen probleem om het op te halen ?
Laatst gewijzigd door briitje op zo 15 feb 2015, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marpa
briitje schreef: Ik heb alweer veelste weinig ruimte in me vriezer hoor ik.. Baal! En dat te bedenken dat ik net een nieuwe heb en het voor maar 1 hond is
briitje schreef: Heb eventueel interesse om de volgende dingen te delen:
- lamsribben
- runderhuidneuzen
- runderhuidrollen
- grote stukken huid
Voor alles geld dat ik ook blij ben met minder dan 5 kg, anders moet ik toch keuzes maken hihi![]()
Ik heb ook wel interesse in de looppootjes, neuzen en stukken huid naast de rollen. Maar dan 2 a 3 kilo per soort ofzo dus hopelijk kunnen we met meerdere delen
- CindyMayella
- 5-sterren

Ben wel geïntresseerd, maar ik heb niet zoveel nodig (kan het ook niet kwijt, aangezien er qua ruimte ook 1 week wordt overlapt) hooguit 5 kg bij elkaar (van 5 versch dingen 1 kg)...... En het liefst 7 mrt, anders moet ik voor 1 week iets anders verzinnen en aangezien ik 6 maart 's avonds laat terug kom van een weekje weg...... Als iemand kan en wil delen en het wil ophalen (en ik daar weer in de loop van de 7de of 8ste)?????????
Gaat om het volgende: 1 kg heek, 1 kg lamspens, 1 kg kalkoenvleugels, 1 kg kippennek, 1 kg rundstukjes
Iemand?????
Gaat om het volgende: 1 kg heek, 1 kg lamspens, 1 kg kalkoenvleugels, 1 kg kippennek, 1 kg rundstukjes
Iemand?????
Jij maakt me helemaal blijGio89 schreef:
Ik heb ook wel interesse in de looppootjes, neuzen en stukken huid naast de rollen. Maar dan 2 a 3 kilo per soort ofzo dus hopelijk kunnen we met meerdere delen
-
Marpa
Daar zit ik ook over te filosoferen.briitje schreef: Jij maakt me helemaal blij. Zelfde idee. Alleen hoe gaan we dat met delen doen, naderhand? Hoe wegen we het af of tellen we het? En is het überhaupt makkelijk te delen? *sorry als ik te ver voorruit denk*
-
Marpa
Ik zit net in mijn agenda te kijken, 7 maart kan ik niet in de middag, 21 maart kan ik de hele dag.
Wellicht kunnen we dit navragen aan Conny.
21 maart is voor mij prima.
- CindyMayella
- 5-sterren

Dat gaat voor mij niet lukkenMarpa schreef: Ik zit net in mijn agenda te kijken, 7 maart kan ik niet in de middag, 21 maart kan ik de hele dag.
-
Marpa
Wie is Connie?briitje schreef: Wellicht kunnen we dit navragen aan Conny.
21 maart is prima, vooralsnog heb ik via lijntjes alleen nog maar hele blokken gehad die niet makkelijk te verdelen zijn. Ik heb zelf konijnenoren toen gezaagd maar dan krijg je wel een aantal halve oren.