Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Ramses1
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door Ramses1 »

Ook ik lees nog steeds meerdere keren per dag mee en verbaas me nog steeds over die Bonsels!
Wat een topper die dame! Ik durf te zeggen dat heel Barfplaats haar diep in het hart heeft zitten ;)

Het klinkt mij allemaal goed in de oren hoor, eten, rust, helder en blij in het koppie, netjes poepen. Knappe meis  :smitten:
We duimen dus nog steeds voor haar.
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Goede berichten, weer wat eten naar binnen,.... :-* :duimen:
calimero_a
4-sterren
4-sterren

Bericht door calimero_a »

:-* :-* :-* :-* :-*
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

langzaam aan gaat het steeds wat beter met bonnie..
als het echt mis was geweest met die vocht dan was ze allang achteruit gegaan volgens mij..  :-*
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Klinkt allemaal heel positief. Vooral dat haar koppie lekker is ook lekker haar eigen zin doen enzo. Vind ik heel belangrijk.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Weer even bijgelezen, fijn dat de berichten positief blijven...
De duimen blijven draaien :-*
Sweet Dutchess
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sweet Dutchess »

Ik vind het allemaal lekker positief klinken  :)
Duimen blijven draaien  :duimen:
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

Het duimen voor jullie gaat door  :)
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: Kaarsje brandt voor de zekerheid ook nog steeds. Hoop dat ze een goede avond en nacht heeft.  :-*
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Blijjf hier duimen voor Bonnie!!
De berichten klinken al lekker positief!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Hier Jos weer....

Met het laatste bericht van deze dag. Een beetje een wisselende dag met soms wat minder bewegen, hogere temp., maar ook goed poepen en plassen, verschillende dingen zelf eten en goed rusten.

Al pratend zijn we er achter gekomen dat de door Utrecht voorgeschreven hoeveelheid "pijn"stilling wel erg hoog was. ( in overleg met vriendinnetje dierenarts al  nooit zoveel gegeven ) en we zijn die proberen verder af te bouwen. De bewegingspijnen/problemen proberen we al op een andre manier op te lossen. en voor het overige kan het zo te zien iets minder. het is voorzichtig proberen ( want die Tramadol heeft ook z'n bijwerkingen natuurlijk ).

Zelf eten gaat nog steeds moeizaam, en het lijkt alsof ze telkens wat nieuws wil als ze langs haar bak komt: wat ze de ene keer lekker vond laat ze de volgende keer liggen. dus het is rouleren met de verschillende soorten vlees / blikvoer enz. een hele tour !!

Maar het belangrijkste is: ze lijkt toch steeds meer zichzelf te worden, haar vacht wordt beter ( kale plekken groeien langzaam dicht ), het wordt steeds meer Bonnie.
En zoals al gezegd, het is de ene dag wat stapjes vooruit, de andere niet/wat terug.  maar het gehele beeld vind ik toch positief. We moeten niet te veel ineens verwachten / willen en het langzaam aan dien. Bonnie zelf het tempo aan laten geven. Dan komt het zeker goed !! :) :)

Nu nog een plasje in de tuin, wat eten erin en slapen en rust voor allemaal.

En voor jullie weer  :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Dat lijkt me het moeilijkste inderdaad: zelf het geduld opbrengen om de natuur in haar eigen tempo de dingen te laten regelen... Maar voorzichtig positief is nog steeds positief, en daar gaat het om!

Slaap lekker met z'n allen, op naar een nieuwe dag met nieuwe stapjes voorwaarts! :-*
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Ieder klein stapje vooruit is er één in de goede richting, Bonnie is natuurlijk geen jonge hond en zij heeft zoveel voor haar kiezen gehad....het heeft gewoon zijn tijd nodig, lijkt mij. Heel veel tijd. Fantastisch wat jullie allemaal voor haar doen.
Ik blijf doorduimen voor haar en voor jullie. Welterusten, slaap lekker.

Plaats reactie