Ja, dat is de eerste karaktertest........Lizzy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn gewoon drama-queens![]()
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Ze zijn geslaagdMargaS schreef: Ja, dat is de eerste karaktertest........![]()
![]()
![]()
de "doodlig" randenLizzy schreef: Welke randen bedoel je?
Ik heb het even aan de baas gevraagd:chipjolie schreef: de "doodlig" randen
"De doodligrand rust in de hoekpunten op 4 kunststof buisjes (electriciteitspijp) van 13 cm lang".
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Serieus?! Wauw, temperamentjes!Lizzy schreef: Schreeuwen ze bij jou dan ook zo? Biscuit vond het in eerste instantie echt helemaal drie keer niks zeg, dat ik de nagels aan het knippen was en die monsters zo schreeuwde. Ze heeft het even aangekeken en is daarna gaan slapen. Die dacht "Oh, ben je nagels aan het knippen, ja, life is a bitch, dat doet dat secreet bij mij ook altijd en liever jij dan ik, toedeledoki"![]()
Meestal is op de rug en even doorwerken genoeg, timen als ze slaperig zijn helpt ook.
Ook al heel wat wurmende pups van andere rassen de nagels geknipt maar schreeuwen heb ik gelukkig nog niet meegemaakt (zou me een hoedje schrikken!).
Schrik je ZO gauwAlba schreef: Serieus?! Wauw, temperamentjes!
Meestal is op de rug en even doorwerken genoeg, timen als ze slaperig zijn helpt ook.
Ook al heel wat wurmende pups van andere rassen de nagels geknipt maar schreeuwen heb ik gelukkig nog niet meegemaakt (zou me een hoedje schrikken!).
JaAngelique schreef: Nu al verwende schreeuwmietjes![]()
Maar ik leg ze niet op hun rug.... Misschien doe ik het gewoon fout. Leg eens uit, je wacht tot ze slapen, pakt pup, legt 'm op rug op schoot en dan snel knippen? Morgen een nieuwe ronde, nieuwe kansen, ik moet de achterpootjes nog doen
Ik leg ze op hun rug tegen mij aan en klem ze vast. En dan als de sodemieter knippen op naar de volgendeLizzy schreef: Ja
Maar ik leg ze niet op hun rug.... Misschien doe ik het gewoon fout. Leg eens uit, je wacht tot ze slapen, pakt pup, legt 'm op rug op schoot en dan snel knippen? Morgen een nieuwe ronde, nieuwe kansen, ik moet de achterpootjes nog doen![]()
- Angelique
- 5-sterren

Zoiets jaErna schreef: Ik leg ze op hun rug tegen mij aan en klem ze vast. En dan als de sodemieter knippen op naar de volgende
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Met nagels knippen ben ik wel een béétje een schijterd. Maar ik ben echt geen brullende pups gewend dus ja ik zou echt wel schrikken!Lizzy schreef: Schrik je ZO gauw, nee toch zeker!
Ik leg de pup 'klem' tussen m'n bovenbenen, benen beetje omhoog werkt het best, kan de pup een beetje leunen zeg maar. Over een paar weken werkt dat niet meer
Als de oren van de minis het nu nog steeds niet doen, is dan Dremelen niet handiger? Of voelt dat raar?
Lieverd, je moet me niet zo letterlijk nemen. Met schreeuwen bedoel ik dat ze piepenAlba schreef: Met nagels knippen ben ik wel een béétje een schijterd. Maar ik ben echt geen brullende pups gewend dus ja ik zou echt wel schrikken!
Ik leg de pup 'klem' tussen m'n bovenbenen, benen beetje omhoog werkt het best, kan de pup een beetje leunen zeg maar. Over een paar weken werkt dat niet meer.
Binnen nul nano seconden is de hele poot weg gedremeldkoekje schreef: Als de oren van de minis het nu nog steeds niet doen, is dan Dremelen niet handiger? Of voelt dat raar?
Ik zat wel te denken aan een vijltje. Om de puntjes eraf te vijlen. Ga ik vanavond toch even proberen
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
whahahahahaa ik mag zeker wel even hard lachen

sommige dingen zijn gewoon zo grappig als je ze voor eerst moet doen lol
heb heel vaak mopperend gezeten als er op bp wat stond je doet t zo en zo LOL en dat hier echt mega prutswerk was en dan dacht jaja dat doe je even
sommige dingen zijn gewoon zo grappig als je ze voor eerst moet doen lol
heb heel vaak mopperend gezeten als er op bp wat stond je doet t zo en zo LOL en dat hier echt mega prutswerk was en dan dacht jaja dat doe je even
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 14 feb 2013, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Joh, op die manier ben je uren bezig. Gewoon blijven proberen met knippen en na 4 heb je echt de slag wel te pakken.Lizzy schreef: Binnen nul nano seconden is de hele poot weg gedremeld
Ik zat wel te denken aan een vijltje. Om de puntjes eraf te vijlen. Ga ik vanavond toch even proberen![]()