Spikkelneus schreef:
Vanochtend rondje Geffense Plas. Het hele strandje voor ons alleen. Mooie opkomende zon met roze lucht, echt genieten. Dunya heeft haar trui al weer een paar weken aan (zodra het onder de 10 graden komt); het ouwe wijffie
Ohhh wat heerlijk! woon je daar in de buurt? Wij zijn daar enkele keren met windhondendagen geweest en Tous kon daar ook los, echt genieten! Wat een "luxe" om met je windhondjes daar dan in de buurt te wonen.
Ik vind je hondjes stuk voor stuk leuk maar Dunya....
Dank jullie wel. Het trio is fantastisch. Er wordt heerlijk gespeeld in huis en lekker gezellig samen geslapen.
Ik heb mij lang zorgen gemaakt: wat als Boris wegvalt? Ik kan naast Jones geen grote hond hebben en als kleintje dan moet ze net zo stabiel, stoer en lief als Kimba zijn. En gek genoeg kreeg ik toen door de omstandigheden Kimba zelf. Het leven is raar: Gelijktijdig geluk en verdriet.
@Chantalkrijn: echt heel mooi vastgelegd die synchroon bewegingen!
@Zurca: ja, wij wonen daar vlak bij (5 minuten met de auto), dus wij gaan elke week 3 of 4x naar de Geffense Plas - en we doen al die Galgo/podenco dagen. Dat is altijd zo'n feest voor die honden, rennen met zijn allen tegelijk. Je mag daar van 1 oktober tot 1 april achter de hekken met je honden (buiten het zwem-/recreatieseizoen), dus dan kunnen ze lekker los. Voor Raul is dat helaas de enige plek waar hij los kan/mag dus we 'moeten' ook wel (maar dat is geen straf).
Kruising yorkshire terriër van 6 jaar oud. Hondje van pa. Helaas mijn pa is er sinds 3 maanden niet meer.
Dus is er gebeurd wat ik altijd beloofd had Kimbaatje is van mij en woont nu bij haar aller aller aller liefste en grootste vrienden Boris en Jones. Jones is echt giga blij hiermee en Kimba is ook helemaal happy en gelukkig vanaf dag 1 (heel wonderbaarlijk, want ze hing enorm aan pa).
Gecondoleerd met het overlijden van je pa
Wat fijn dat Kimba het nu goed heeft bij jullie!
Joep en Rocco in het bos
Na het zwemmen vond Rocco het nodig om in iets heel vies lekkers te gaan rollen, waarschijnlijk een Schotse Hooglanderdrol
Zo tussen al die blaadjes kon ik niet kijken wat het was (geweest?)...
Het stonk niet zo erg anders waren we nog even langs het strandje gegaan zodat Rocco het eraf kon zwemmen.
Ik had nu liever een beetje vieze hond dan weer een kleddernatte