Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

*Remy*
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door *Remy* »

Onze gedachten blijven ook vandaag bij Bonnie  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

En weer een dag,...... :)  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen: :-* :-* :-*
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

:duimen::duimen::duimen::duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
duimen kan ik wel, die hebben gelukkig niet tussen de autodeur gezeten... :-[
boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

Ik duim ook nog steeds en lees mee,wat goed dat Bonnie alweer zover is,met al die die kleine
stapjes vooruit! :-* :-*  :-*
Laatst gewijzigd door boskat op ma 07 jan 2013, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Tijdje niet op barfplaats geweest en wat is er toch weer veel met bonnie gebeurt!
Na de verwijdering van de milt dus nog een operatie gehad om de galblaas eruit te halen, hoeveel operaties kan een hond hebben?!?!?

En dan het bericht dat ze naar huis mocht waar wel gelijk aan haar wensen wordt voldaan zoals naar buiten toe om te plassen/poepen ipv baasjes gefrustreerd achter een webcam :)

Natuurlijk gaat het met kleine stapjes maar zoals ik het lees is ze enorm sterk en echt aan het opknappen met steeds wat meer zelf eten :) Wat betreft de stapjes voorwaarts denk ik dat het ook voor haar enorm goed is dat ze niet meer in utrecht op de ic ligt maar lekker thuis is waar ze zich goed voelt wat positief is voor haar herstel :)
Een echte topper :) Hoop dat het zo vooruit zal blijven gaan en jullie nog een lange tijd van haar mogen genieten in volledige gezondheid ;)
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Nog een stille meelezer hier... Elke dag snel eerst even kijken hoe het met bonnie is.  :)
Aangezien ze wat kieskeurig is met het eten (en wie zou dat niet zijn als je nu zo lekker verwend wordt  ;))
en toch echt wel moet aansterken nu, zijn de Satinballs misschien een idee voor haar? Als je ze heel klein draait? en van verschillende KVV's?
Ik weet het natuurlijk niet, maar het lijken me dan kleine hapjes die goed aanzetten met voldoende variatie. Het heeft Kaya toen ze zo extreem mager was heel erg goed gedaan.

Succes Bonnetje, zo doorgaan, je bent op de goede weg ,wat natuurlijk ook niet anders kan met zulke fantastische baasjes!
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

duimen draaien weer op volle toeren :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

even een snelle ochtendupdate :) :)

op zich gaat het goed en blijft temp oke, buik goed en plast en poept ze met regelmaat en nu zonder veel moeilijk gedoe (het poepen) heel blij hierom!!
eet hapjes (steeds iets anders.. die satinbaals is wel eengoed idee, zal ik eens naar kijken!! thanks!! ;) ;))

maarr.. een bobbel in oksel, achter voorpoot links die niet pijnlijk is, wel beweeglijk en best fors (niet erg rond, anders zou het een citroen vorm kunnen hebben maar meer een donut??)
geen pijn bij manipulatie maar ik denk dat de zwelling haar wel pijn doet met name bij het opstaan..
het zit tussen borstspier (als ze die nog zou hebben/of wat daarvan over is) en oksel in..
heel vreemd weer....

abces? gewricht ontstoken?
geen temp

dus vanmiddag 15.45 uur naar de dierenarts. Judith werkt vandaag en is niet in de buurt maar die zal vast straks nog wel bellen
ik wilde toch al naar de dierenarts om even te wegen want ik ben benieuwd naar haar gewicht (ik denk dat ze wel wat aangekomen is, op een goede manier he  ;) ;))

Tannetje uiteraard ook gecontact dus ik ga maar schoonmaken en proberen niet teveel te stressen....

:-* :-* :-* :-*, Marlou
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Lymfvochtophoping misschien?

Fijn dat het verder positief lijkt allemaal! Succes bij de da straks!
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

heb het even voor je opgezocht ±

SATINBALLS
voor tussendoor of als extra bij de gewone maaltijd geven wanneer je hond te mager is.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hollands recept:
1 kilo VersVleesvoeding(of 1 kilo rundergehakt,de goedkoopste)
250 ml warm water
1 vel gelatine
100 gr Havermout of ander cerial,het liefste Nutrix rijstebloem van Nutricia (moet voorbewerkte Havermout zijn,zoals b.v Bambix of Brinta)
1 rauw ei
2 eetlepels stroop.

De gelatine oplossen in warm water.
Voeg de Havermout,het ei en de stroop toe,en klop met vork door elkaar.
Mix dit samen met het vlees en rol er ping-pong maat ballen van.
Verdeel in aparte porties en vries.

ikzelf gebruik brinta en ipv stroop honing. maar volgens mij is het resultaat hetzelfde :-)
Ok, echt gezond zal het niet zijn, maar als je meisje het lekker vind en er van aankomt zou ik me dáár even niet druk over maken.  ;)
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Fijn weer een update te lezen.....alleen die bult is weer minder :-\
Sterkte bij de da vanmiddag, en een voorzichtige knuffel voor Bonnie  :-*
calimero_a
4-sterren
4-sterren

Bericht door calimero_a »

sterkte bij de da, en wij duimen ook door  :-* :-* :-* :-* :-*
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

sterkte bij de da,duimen draaien gewoon weer verder :-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Marlou-Kamiel schreef:
maarr.. een bobbel in oksel, achter voorpoot links die niet pijnlijk is, wel beweeglijk en best fors (niet erg rond, anders zou het een citroen vorm kunnen hebben maar meer een donut??)
geen pijn bij manipulatie maar ik denk dat de zwelling haar wel pijn doet met name bij het opstaan..
het zit tussen borstspier (als ze die nog zou hebben/of wat daarvan over is) en oksel in..
heel vreemd weer....

dus vanmiddag 15.45 uur naar de dierenarts. Judith werkt vandaag en is niet in de buurt maar die zal vast straks nog wel bellen
ik wilde toch al naar de dierenarts om even te wegen want ik ben benieuwd naar haar gewicht (ik denk dat ze wel wat aangekomen is, op een goede manier he  ;) ;))
Hoe was het bij de dierenarts? Wat is de bobbel in haar oksel? Hoop zo dat het meevalt en Bonnie nu niets anders meer te verwerken krijgt.
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

iemand al iets gehoord over wat de DA er van vond?
Tis nu wel heel stil...

Plaats reactie