Radja schreef:Pasta met gewokte groene asperges,knoflook,citroenrasp en ctroensap, hollandse garnaaltjes en wanneer dat klaar is, heb ik er nog groene zachte kruiden en veldsla en parmazaanse kaas door heen gedaan! Was heeerlijk!
Klinkt goed (behalve de dooie garnaaltjes )!
Vanavond maar weer eens een prakje . Gekookte aardappeltjes met gekookte andijvie en een vega-burger.
Was ook heerlijk en het was onze visdag en de garnalen zouden vervangen kunnen worden door iets zoutigs,olijven,kappertjes oid, vandaag vegadag en heb heerlijk afgekeurde aarbeien gekregen, dus brood met aardbeien
Poging tot KH-arm.
Rundergehaktbal met geroerbakte uitjes, spinazie en tomaatjes. Als toetje Skyr met een banaan erdoor.
Ik vond de Skyr (naturel) best te eten. Niet verwacht eigenlijk want ik vind yoghurt of kwark naturel echt vies. Hebben jullie Skyr wel eens geprobeerd al?
Kim_S schreef:Poging tot KH-arm.
Rundergehaktbal met geroerbakte uitjes, spinazie en tomaatjes. Als toetje Skyr met een banaan erdoor.
Ik vond de Skyr (naturel) best te eten. Niet verwacht eigenlijk want ik vind yoghurt of kwark naturel echt vies. Hebben jullie Skyr wel eens geprobeerd al?
Geen idee. Eten bij schoonmoeder en die woont in gemeente waar alles nog dicht is op zondag
Vl had haar pas gisteravond vertelt dat we langskomen einde van de middag dus ik ben benieuwd
Spitskool salade (platte streepjes van de mandolien) waarvan ik zowel de ingredientenlijst als de volgorde maar half had onthouden
cooking Too-style zullen we maar zeggen dit gebeurt nl. heel regelmatig. en een stukje 'blij varken'