Duurdere KVV is beter?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Duurdere KVV is beter?

haba
3-sterren
3-sterren

Bericht door haba »

[quote  Weg slager dus misschien komt tie er zo wel aan? Of heeft ie goede connecties? Of vraag het hem!
[/quote]

heb er gewerkt ;)
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Biologische producten zijn voorzien van het Eko keurmerk, wat vergezeld moet zijn van een Skal nummer (in het geval van DARF Skal 018327) Op de website www.Skal.nl kunt je de producent van het vlees dan traceren.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="haba"]
[quote  Weg slager dus misschien komt tie er zo wel aan? Of heeft ie goede connecties? Of vraag het hem!

heb er gewerkt ;)
[/quote]

Dus wat wil je nou zeggen, dat het niet biologisch is?
haba
3-sterren
3-sterren

Bericht door haba »

nee hoor, dat hoor je mij niet zeggen,maar zeker niet alles wat biologisch wordt genoemd is biologisch
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="haba"]
nee hoor, dat hoor je mij niet zeggen,maar zeker niet alles wat biologisch wordt genoemd is biologisch
[/quote]Dus? Zoals hierboven beschreven voldoet Darf toch aan alles om het biologisch te noemen?
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

[quote="haba"]
[/quote]

Nou heb in de Groene Weg slagerijen alle vertrouwen en ook in de Darf.
Als ik lees hoe vaak zij controle op hun dak krijgen kan ik me niet voorstellen dat zij zich niet aan de regels houden.
Laatst gewijzigd door fransbulletje op zo 25 aug 2013, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="haba"]
[/quote]

Weet je, ik heb hier geen zin in. Ik voer geen KVV dus het zal mij allemaal een biet wezen, maar als je zo vaag gaat zitten doen met eerst een opmerking als "biologisch?? iedereen bied voortaan biologisch aan, waar komt dat vandaan? zoveel biologische dieren lopen er niet in nederland, als het geimporteerd wordt geloof ik het al niet meer" terwijl we het over dit merk hebben, tussendoor nog even flink te suggereren dat jij het kunt weten want je hebt er tenslotte gewerkt en daarna schrijft "nee hoor, dat hoor je mij niet zeggen,maar zeker niet alles wat biologisch wordt genoemd is biologisch" dan ben ik er wel klaar mee want dat is echt heel vervelend, om eerst iets te suggereren en dan wederom een soort van iets te suggereren maar niet gewoon te schrijven wat je bedoeld.
kakocavi
5-sterren
5-sterren

Bericht door kakocavi »

[quote="haba"]
[/quote] Vooral niet te duidelijk zijn hoor. Straks gaan mensen nog begrijpen waar je het over hebt...
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

[quote="haba"]
biologisch?? iedereen bied voortaan biologisch aan, waar komt dat vandaan? zoveel biologische dieren lopen er niet in nederland, als het geimporteerd wordt geloof ik het al niet meer
[/quote]

Dan weet jij ook dat er met keurmerken wordt gewerkt, dus klets niet.
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

[quote="kakocavi"]
Vertel eens, hoe kom je daar precies bij? Ben benieuwd naar je redenatie.

Of snap je die vraag ook niet?  :biggrin2:
[/quote]

Precies zoals ik het schrijf.
En welke vraag snap ik nog meer niet.
Ik denk dat jij wakker moet worden.
Dream on babe. ::)
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

[quote="Lizzy"]
Weet je, ik heb hier geen zin in. Ik voer geen KVV dus het zal mij allemaal een biet wezen, maar als je zo vaag gaat zitten doen met eerst een opmerking als "biologisch?? iedereen bied voortaan biologisch aan, waar komt dat vandaan? zoveel biologische dieren lopen er niet in nederland, als het geimporteerd wordt geloof ik het al niet meer" terwijl we het over dit merk hebben, tussendoor nog even flink te suggereren dat jij het kunt weten want je hebt er tenslotte gewerkt en daarna schrijft "nee hoor, dat hoor je mij niet zeggen,maar zeker niet alles wat biologisch wordt genoemd is biologisch" dan ben ik er wel klaar mee want dat is echt heel vervelend, om eerst iets te suggereren en dan wederom een soort van iets te suggereren maar niet gewoon te schrijven wat je bedoeld.
[/quote]

Helemaal mee eens!!!
kakocavi
5-sterren
5-sterren

Bericht door kakocavi »

[quote="ulla"]
Precies zoals ik het schrijf.
En welke vraag snap ik nog meer niet.
Ik denk dat jij wakker moet worden.
Dream on babe. ::)
[/quote] Lieverd, ik vraag om redenen die niet met de eventueel verdacht lage prijs te maken hebben en jij vertelt een heel verhaalover de verdacht lage prijs. Als je dat punt nou werkelijk niet snapt ben je gewoon niet slim genoeg voor een discussieforum. No hard feelings.

Kusjes :-*
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="kakocavi"]
Lieverd, ik vraag om redenen die niet met de eventueel verdacht lage prijs te maken hebben en jij vertelt een heel verhaalover de verdacht lage prijs. Als je dat punt nou werkelijk niet snapt ben je gewoon niet slim genoeg voor een discussieforum. No hard feelings.

Kusjes :-*
[/quote]Pardon? ???
kakocavi
5-sterren
5-sterren

Bericht door kakocavi »

[quote="Martine-Tom"]
Pardon? ???
[/quote] Ja sorry hoor, zo gedraag ik me normaal niet maar ik kan er niks anders meer van maken :-X Niet goed lezen kan gebeuren, maar dat dan hardnekkig niet toegeven... dan ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="kakocavi"]
Ja sorry hoor, zo gedraag ik me normaal niet maar ik kan er niks anders meer van maken :-X Niet goed lezen kan gebeuren, maar dat dan hardnekkig niet toegeven... dan ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee.
[/quote]

Hoef je zelf toch niet flauw mee te gaan doen?

Ik ben het discussie punt ook wel een beetje kwijt... ik ga ff terug lezen.

Plaats reactie