Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
Toch houden we ook nog wel van elkaar
afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.

leuke foto's...
Gijs ziet er nog "wakker" uit 8)
Gijs ziet er nog "wakker" uit 8)
*Kom je nog of wat? *
Enige foto!
* Mijn vrouwtje houdt heul veul van mij! *eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaarafgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.
![]()
Mooie foto van jullie saampjes, Eelke!
Deze is wel om in te lijsten zeg.eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaarafgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.
![]()
Mooie foto!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

- Inge en Bono
- 5-sterren

*schud hoofd* ajaj, snap de zorgen.... *schud hoofd weer* 
Meteen herplaatsen. Dit komt nooit meer goed... 
Ik denk dat je genept bent en dat P. is ingekruist met een happy setter. 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Via het asiel dan? Want de rasvereniging kan hier natuurlijk niks meeKim_S schreef: Meteen herplaatsen. Dit komt nooit meer goed...![]()
Nee het asiel. Tis overduidelijk geen echte Setter. Papieren zijn vast vervalst...MarijeEnBoomer schreef: Via het asiel dan? Want de rasvereniging kan hier natuurlijk niks mee![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Wel lastig, ik ben toch wel aan d'r gehecht geraaktKim_S schreef: Nee het asiel. Tis overduidelijk geen echte Setter. Papieren zijn vast vervalst...
Tsja. Als jij kunt leven met een lachende Setter...MarijeEnBoomer schreef: Wel lastig, ik ben toch wel aan d'r gehecht geraakt![]()
Ik zou haar wel acuut laten "helpen". Je moet er niet aan denken dat er pupjes van komen
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ja ik sta natuurlijk wel mooi te kijk binnen setterland....Kim_S schreef: Tsja. Als jij kunt leven met een lachende Setter...
Ik zou haar wel acuut laten "helpen". Je moet er niet aan denken dat er pupjes van komen![]()
Ik dacht m'n huiswerk goed gedaan te hebben. Niet dus....
Toch een broodfokker hè. Meestal is het toch overduidelijk. Had je de fairfok test niet gedaan?MarijeEnBoomer schreef: Ja ik sta natuurlijk wel mooi te kijk binnen setterland....
Ik dacht m'n huiswerk goed gedaan te hebben. Niet dus....
- Inge en Bono
- 5-sterren

Die was er toen nog niet, volgens mij.... Tja, dan kan je er als koper ook niks aan doen hè, dan ben je maar gewoon blij dat je zo'Kim_S schreef: Toch een broodfokker hè. Meestal is het toch overduidelijk. Had je de fairfok test niet gedaan?
n arm hondje gered hebt.... Dat zo'n hondje dan ook blij is, ja, das wel een beetje overdreven hoor