zimba update pag 8/14/16/20

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: zimba update pag 8

inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Me and my boys! schreef: wat doe ik fout? waarom mankeren mijn diertjes de laatste tijd zoveel, hoe kan dat nou? alles maar dan ook alles doe en zal ik voor ze doen .. maar wat doe ik dan fout dat t zo fout afloopt? Ik snap t gewoon niet meer....ben gewoon ontzettend moe en down geslagen.... :'(

Jij wil het juist TE goed doen........je kent je dieren door en door omdat je met hen begaan bent. Bij 't minste maak je je zorgen en probeer je ze te helpen, ze eten gezond, krijgen aandacht, liefde en beweging, alles op hun maat. Ik zou niet graag de dieren gaan tellen die er maar als DIER bijzitten, eten....als er maar wat ingaat......water, zit er nog wel in van vorige week....beweging, geen zin........aandacht, als het 's uitkomt. Da......te duur, we kopen liever een ander dier.  Ik snap je gevoelens helemaal, je voelt je echt ellendig en hebt het gevoel niet genoeg voor ze te kunnen doen maar geloof me ze komen echt niks tekort en krijgen bovendien zoveel liefde dat ze hun pijn niet eens meer voelen. knuf voor jullie
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Me and my boys! schreef: wat doe ik fout? waarom mankeren mijn diertjes de laatste tijd zoveel, hoe kan dat nou? alles maar dan ook alles doe en zal ik voor ze doen .. maar wat doe ik dan fout dat t zo fout afloopt? Ik snap t gewoon niet meer....ben gewoon ontzettend moe en down geslagen.... :'(
Niks...je hebt gewoon vette botte pech. Tuurlijk raak je hier heel erg down van zoveel achter elkaar.  :'(
Het is gewoon zo triest, we weten allemaal dat onze dieren maar een beperkte tijd van leven hebben, we willen ze allemaal zo lang mogelijk bij ons houden, maar toch weet je dat ze zullen gaan. Zeker bij oudere honden worden we vaker met dit feit geconfronteerd, met steeds meer mankementen. Ondanks dat we het weten voelt het nog zo kl* te.
Heel veel sterkte de komende tijd en nog veel mooie momenten  :-* :bigarmhug:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

O Ellen  :'( :'( :'(
Wat ontzettend kl#te...
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Oh Ellen  :'( :'( :'( Sterkte! :bigarmhug:  :-*
Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

Hoe is het vandaag gegaan met Zimba?
Wat minder sloom?
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

Ventje doet t goed, wel sloom/langzaam maar dat mag, slaapt thuis veel, eet in de ochtend minder of niet maar hij heeft echt wel plezier,  Lekker struinen in t park alles op zn gemakkie maar met rechtopstaande oortjes en een vrolijke blik in zn oogjes!
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

:bigarmhug: :-*
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Me and my boys! schreef: Ventje doet t goed, wel sloom/langzaam maar dat mag, slaapt thuis veel, eet in de ochtend minder of niet maar hij heeft echt wel plezier,  Lekker struinen in t park alles op zn gemakkie maar met rechtopstaande oortjes en een vrolijke blik in zn oogjes!
Dat klinkt best goed gezien de omstandigheden. Geniet lekker samen van deze mooie momenten.
Lil

Bericht door Lil »

Me and my boys! schreef: Ventje doet t goed, wel sloom/langzaam maar dat mag, slaapt thuis veel, eet in de ochtend minder of niet maar hij heeft echt wel plezier,  Lekker struinen in t park alles op zn gemakkie maar met rechtopstaande oortjes en een vrolijke blik in zn oogjes!
klinkt goed  :-* :-* :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

en ook een vrolijkere blik in jou ogen............geniet ervan
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ja zeker weten!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

:-* :-* :-*
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Wat verdrietig, Ellen. Geniet met elkaar van alle mooie momenten die er nog komen. En sterkte!
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

zimba heeft een fistel bij zn poepgat.... nu heeft ie al ab.... moet ik er andere vragen of?
maandag moeten we terug voor controle, kan ik wachten en t dan laten bekijken...
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Me and my boys! schreef: zimba heeft een fistel bij zn poepgat.... nu heeft ie al ab.... moet ik er andere vragen of?
maandag moeten we terug voor controle, kan ik wachten en t dan laten bekijken...

Ik zou even bellen , en vragen of het een breed werkende A.B is

Plaats reactie