Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Philips airfryer
Oh leuk, ik heb voor morgen shoarma op het menu staan, ook eens proberen in de AF. Heb je het gewoon in het mandje gedaan?
Ik heb hem binnen,...ga maar voorzichtig beginnen met een zak aardappelschijfjes.
Alleen hebben we weer "pech" alleen een deutsch rezeptenbuch (je). Nu is mijn duits niet slecht dus daar kom ik een heel eind mee, samen met you tube etc.
Alleen hebben we weer "pech" alleen een deutsch rezeptenbuch (je). Nu is mijn duits niet slecht dus daar kom ik een heel eind mee, samen met you tube etc.
ja gewoon in het mandje. en daarna lekker roerbakgroente erdoor
En aardappeltjes gelukt?
Hier om te beginnen een testje gedaan met aardappelkroketjes. Ik had AH merk en mc.Cain (geloof ik) en de AH eigen merk is geslaagd met vlag en wimpel. De anderen bleven bleekjes. Ik denk dat AH Mora is dus dat gaan we morgen testen.
Hehe, hier komt ie dinsdag binnen [emoji14]
Dat klinkt goed. Heb je ook een compleet recept voor iemand die niet kan koken (exacte hoeveelheden enzo[emoji12] )?monster schreef: Wij zijn helemaal into the airfryer. Zoete aardappels, gepoft met feta, koriander, peper en limoen lekker!!
san :) schreef: dus eigenlijk de aardappelen en kip gewoon wat langer en later de groente erbij?
mijn hamburgers waren overigens goed gegaard in mijn nep AF, samen met de krieltjes. en de aardappels heb je niet voorgekookt
Vanmiddag 2 wolkencaken gebakken in de airfryer
Nu zit er groente in en zometeen zoete aardappel en een stukje zalm
De wolkencakejes
1 pak mix en in 2x gebakken in een springvorm van 20 cm

Nu zit er groente in en zometeen zoete aardappel en een stukje zalm
De wolkencakejes
1 pak mix en in 2x gebakken in een springvorm van 20 cm

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
De mijne zit nu vol met gemarineerde kip kluifjes. Als die klaar zijn gaat de krinkelfriet erin. Dat eten we tezamen met gemengde sla.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
En vanmiddag lekker boterhammetjes met oude geraspte kaas wat kappertjes en besprenkeld met Worcestersaus 5 minuten op 200 graden. Het ding wordt hier toch echt wel dagelijks meerdere keren gebruikt.
Kan het airfryermandje ook in de vaatwasser?
Ja dat kan. De opvangbak kan er ook in.Dreetje schreef: Kan het airfryermandje ook in de vaatwasser?
Ik heb hem echter tot nu toe alleen met heet water onder de kraan schoongemaakt, dat was voldoende. Dat schijnt voor pannen met anti-aanbaklaag beter te zijn, en volgens mij is dit ongeveer hetzelfde materiaal.
Ik heb vanmiddag zo'n grill-matje gekocht bij de Blokker, zodat ik ook vis en vlees erin kan doen, zonder dat het aan het mandje plakt.
Hier ook echt super blij. Wordt vaak gebruikt, ideaal gewoon!
Zojuist muffins gemaakt voor de lunch. Zónder vet en slechts een theelepeltje suiker. Was super lekker 
Recept:
1 ei
1 grote banaan of 2 kleintjes
ca. 50 gr. boekweitmeel
ca. 7 gr. bakpoeder
1 appel
evt. wat rozijntjes of cranberries
wat kaneel en evt. theelepeltje suiker voor als er cranberries bij zitten (die vind ik best wel zuur)
bereiding:
Appel schillen, in kleine blokjes snijden, evt. wat besprenkelen met beetje citroen, wat kaneel erover, evt. rozijnen toevoegen of cranberries met theelepeltje suiker.
In een mengkom de overige ingrediënten met een vork door elkaar prakken en als laatste met een lepel de appel erdoor roeren.
7 siliconen muffinvormpjes wat invetten en het mengsel erin doen.
20 minuutjes in de AF (zonder voorverwarmen, anders paar minuutjes korter) op 160 graden.
Uit de vormpjes halen en op rooster wat laten afkoelen.
Jammie
Recept:
1 ei
ca. 50 gr. boekweitmeel
ca. 7 gr. bakpoeder
1 appel
wat kaneel en evt. theelepeltje suiker voor als er cranberries bij zitten (die vind ik best wel zuur)
bereiding:
Appel schillen, in kleine blokjes snijden, evt. wat besprenkelen met beetje citroen, wat kaneel erover, evt. rozijnen toevoegen of cranberries met theelepeltje suiker.
In een mengkom de overige ingrediënten met een vork door elkaar prakken en als laatste met een lepel de appel erdoor roeren.
20 minuutjes in de AF (zonder voorverwarmen, anders paar minuutjes korter) op 160 graden.
Jammie
Dat ziet er lekker uit.Doranto schreef: Zojuist muffins gemaakt voor de lunch. Zónder vet en slechts een theelepeltje suiker. Was super lekker
Recept:
1 ei
ca. 50 gr. boekweitmeel
ca. 7 gr. bakpoeder
1 appel
bereiding:
Jammie![]()
Ga ik van de week ook maar eens maken.