Wat waardeloos, zo'n 'onzichtbare vijand' te bestrijden met welke duidelijke symptonen.
Hoe houdt hij zich er onder?
Dit is toch een leeftijd om zorgeloos door het leven te gaan en niet met dit soort vragen en zorgen opgescheept te zitten
Me and my boys! schreef:
hij heeft id een tekenbeet gehad.. zo n mnd of 4 geleden... heeft toen een ab kuur gehad...
ook aangekaart in het zh maar konden niks in zn bloed vinden...
gisteren wilde die het gras maaien....binnen no time kwam ie buiten adem binnen
Je hoeft het niet altijd terug te vinden in het bloed..
Maar lijkt mij ook redelijk snel om daar nu al veel last van te hebben van die beet..
Me and my boys! schreef:
hij heeft id een tekenbeet gehad.. zo n mnd of 4 geleden... heeft toen een ab kuur gehad...
ook aangekaart in het zh maar konden niks in zn bloed vinden...
gisteren wilde die het gras maaien....binnen no time kwam ie buiten adem binnen
Ik heb gehoord dat als je 6 maanden na een tekenbeet geen last heb,je er ook niet vatbaar voor bent.
Maar Danny al na 4 mnd,dus zou maar eens aansporen dat ze daar op gaan onderzoeken.
Ook al hebben ze niks in het bloed gevonden,er zal toch wel een ander onderzoek voor zijn.
Ik dacht dat de reactie op een tekenbeet meestal na enkele maanden komt.Bij mijn zoon zat er enkele jaren tussen en dat was volgens de dokter te lang maar er kon wel ongemerkt ( jongens van 12 wast mama niet meer) een later zijn geweest natuurlijk. Mijn broer heeft blijkbaar ook ergens een tekenbeet gehad maar weet het niet eens. Hij had al enkele weken erge pijn 's morgens bij het opstaan: nieuwe schoenen?? een verkeerde beweging bij 't volleyballen? hij wist niet onmiddellijk een oorzaak. Na wat onderzoeken bleek het toch om een tekenbeet te gaan waardoor de spieren in z'n bovenbenen verzwakt waren........hij is er gelukkig weer bovenop. Teken kunnen blijkbaar echt rare kuren uithalen met een lichaam.
Ik hoop dat er voor jullie toch snel duidelijkheid komt.