Mijn broertje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mijn broertje
Super nieuws zeg.
Superfijn dat ie 'het weer doet'. Wat een opluchting zal dat zijn voor jullie allemaal.
Wat een fijn nieuws om te lezen!!
Ik blijf duimen voor een verder voorspoedig herstel.

Ik blijf duimen voor een verder voorspoedig herstel.
Dat is een opluchting, wat zullen jullie blij zijn!
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Wat een super nieuws!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat is echt heerlijk nieuws! Wat fijn!!
Ohw... wat een goed nieuws.. Ben heel blij voor jullieCathelijn schreef:Nou, hij is wakker hoor!!!
Hij is vannacht van de beademing gehaald.
Hij weet wie hij is en kent pap en mam en zijn vriendin. Is gerustgesteld als wordt verteld dat alles is geregeld. En vraagt zelf of zijn baas het ook weet. Na even slapen zegt hij zelf nog een keer dat alles is geregeld.
Hij krijgt een helm aangemeten, de revalidatie gaat starten en waarschijnlijk gaat hij morgen al even naast zijn bed in een stoel.
Mijn vader schreef zo mooi: vandaag raken we ons huis definitief kwijt (vandaag overdracht) maar we hebben Joris weer terug.
Alle basis dingen gaan goed. Ik ben echt superblij.
Iedereen bedankt voor alle kaarsjes, positieve gedachtes en goede wensen, ook namens mijn familie.
Cathelijn, kunnen we je broer verblijden met kaarten of is dat iets wat hij liever niet heeft. Anders zou ik wel een adres willen en de postbode aan het werk zetten 
Wat fijn zeg! Dat klinkt in ieder geval positief! Een fijne basis om de revalidatie in te gaan.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik had deze even gemist, maar wat een geweldig bericht! Wat een ontzettende opluchting dat hij het gehaald heeft en weer bij kennis is!Cathelijn schreef:Nou, hij is wakker hoor!!!
Hij is vannacht van de beademing gehaald.
Hij weet wie hij is en kent pap en mam en zijn vriendin. Is gerustgesteld als wordt verteld dat alles is geregeld. En vraagt zelf of zijn baas het ook weet. Na even slapen zegt hij zelf nog een keer dat alles is geregeld.
Hij krijgt een helm aangemeten, de revalidatie gaat starten en waarschijnlijk gaat hij morgen al even naast zijn bed in een stoel.
Mijn vader schreef zo mooi: vandaag raken we ons huis definitief kwijt (vandaag overdracht) maar we hebben Joris weer terug.
Alle basis dingen gaan goed. Ik ben echt superblij.
Iedereen bedankt voor alle kaarsjes, positieve gedachtes en goede wensen, ook namens mijn familie.
Lief aangeboden Dian. Maar hij is nog erg onrustig en heeft het nog druk genoeg met de naaste familie en de slangetjes aan zijn lijf.Dian schreef:Cathelijn, kunnen we je broer verblijden met kaarten of is dat iets wat hij liever niet heeft. Anders zou ik wel een adres willen en de postbode aan het werk zetten
Misschien kan ik het hem later eens vragen.
Wat heerlijk om te lezen dat het beter gaat. Dikke knuffel!!! 
Wat enorm fijn dat hij weer bij kennis is!
Succes voor joris met de rest van de revalidatie ;-)
Succes voor joris met de rest van de revalidatie ;-)
Oh, wat een enorme opluchting moet dat zijn! Ben heel blij voor jullie. Succes met het verdere herstel 
-
Lil
Wat een goed nieuws! Ik blijf duimen dat hij verder zonder enig probleem zal herstellen.