Het grote waarom topic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het grote waarom topic

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

eelke schreef:Ja dat is wel een goede! Waarom kosten dieren altijd het liefst op iets?

Toen wij laatst beide ziek op de bank lagen, begon Joep ook ineens te kokhalzen. Die heb ik van de bank geduwd want liever niet op mijn dekbed. Was heel sneu want doordat hij aan het kotsen was verstijfde hij helemaal dus gleden zijn poten onder zijn lijf vandaan en stortte hij zo kotsend ter aarde :(
Reuze blij mee! Oscar heeft vanmorgen zijn hele biabed onder gekotst. Fleecekleedje eraf en in de kliko, stoomreiniger over het biabed en nieuw fleecekleedje erom geknoopt en alles is weer fris en fruitig. Die ene keer dat ie zoveel kotste dat het van zijn kussen vol over de vloerbedekking droop heb ik gebaald als een stekker!

(zulke praat kan ook alleen maar hier he!)

Waarom houdt Oscar zijn oren steeds scheef op de "ernstig ontstoken, mega drama stand" terwijl er niets is. Ik schiet er steeds zo van in de stress.
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Bericht door TomsBorders »

die van mij heeft een paar keer gekotst en diaree gehad en ook altijd op het enige plekje dat ik gewoon op kan pakken en afspoelen. heel netjes eigenlijk (en heb haar niet eens met kranten o.i.d. zindelijk gemaakt...).
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Waarom loeit mijn Leonberger soms midden in de nacht?
Ga ik kijken, slaapt ie gewoon of wordt wakker en kijkt me aan met een blik van wat kom jij in vredesnaam doen?
Siberienne

Bericht door Siberienne »

lianneke schreef:Waarom loeit mijn Leonberger soms midden in de nacht?
Ga ik kijken, slaapt ie gewoon of wordt wakker en kijkt me aan met een blik van wat kom jij in vredesnaam doen?

Ohw hij loeit in zijn slaap! Dromeland = spannend??
mariekes_katten
3-sterren
3-sterren

Bericht door mariekes_katten »

Waarom ruiken katten en honden altijd zo lekker wanneer ze net buiten hebben gespeeld? :)
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

mariekes_katten schreef:Waarom ruiken katten en honden altijd zo lekker wanneer ze net buiten hebben gespeeld? :)
Jij hebt geen Pippa :biggrin2:
mariekes_katten
3-sterren
3-sterren

Bericht door mariekes_katten »

Jij hebt geen Pippa :biggrin2:
Nee, dat klopt. Ik heb een "Jippa" ;D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

MarijeEnBoomer schreef:Jij hebt geen Pippa :biggrin2:
;D ;D ;D
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Waarom bedacht ik vannacht om 2 uur eindelijk een mooi begin van een stukje dat ik al weken geleden zou schrijven en krijg ik het nu weer niet bedacht....

(en nee, vannacht geen pen en papier of laptop bij de hand... bummer)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Waarom heeft nooit iemand eerder tegen me gezegd dat ik echt Baking Soda nodig heb? Ik gooi net de vieze roosters van m'n droger in een bak met water + baking soda, even laten weken en de gorigheid vliegt er zo vanaf. Blijft er alleen nog wat vet over dat je met afwasmiddel zo weg hebt. Niks boenen.

En waarom wrijf ik nooit in mijn oog, behalve als ik net Spaanse peper heb staan snijden?
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Lizzy schreef:Waarom heeft nooit iemand eerder tegen me gezegd dat ik echt Baking Soda nodig heb? Ik gooi net de vieze roosters van m'n droger in een bak met water + baking soda, even laten weken en de gorigheid vliegt er zo vanaf. Blijft er alleen nog wat vet over dat je met afwasmiddel zo weg hebt. Niks boenen.

En waarom wrijf ik nooit in mijn oog, behalve als ik net Spaanse peper heb staan snijden?
Baking soda rules!

Pakje maken van water een baking soda, klein scheutje ciroen erbij, oven op zon 50/60 graden voorverwarmen, uitzetten, pakje erin smeren, 24 uur laten zitten en gewoon met lauw water afnemen....schoon :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Waarom is m'n Dettol en chloor op als ik ineens schoonmaak-kriebels heb? >:(
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Lizzy schreef:Waarom heeft nooit iemand eerder tegen me gezegd dat ik echt Baking Soda nodig heb? Ik gooi net de vieze roosters van m'n droger in een bak met water + baking soda, even laten weken en de gorigheid vliegt er zo vanaf. Blijft er alleen nog wat vet over dat je met afwasmiddel zo weg hebt. Niks boenen.

;D ;D Dat doe je zeer waarschijnlijk wel alleen heeft het dan geen vervelend effect.

Ik doe mijn roosters tegenwoordig weken in de biotex, dat werkt ook heel goed. Ik dacht zo, als je het skelet van een kadaver schoon kan krijgen door het een tijd lang in warm water met biotex te leggen, dan kan je er ook je roosters mee schoon krijgen. Ga de baking soda nu ook maar eens proberen, kijken of dat misschien nog beter gaat.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Waarom doet Joep altijd net alsof hij niet lopen kan als ik vol trots beweer tegen "vreemden": "Ja hoor!!! Hij kan best wel lopen!" En vervolgens word ik meewarig aangekeken en voor behoorlijk idioot versleten. Nu kan ik hem ook geen "schop" onder zijn kont geven waar iedereen bij staat, anders zou ik hem best een keer porren hoor. En ze zijn )%^&(&()^&) de hoek nog niet om, Joep kijkt, staat op en loopt verder..... >:( ::) :-[ :-X
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Pauline schreef:Waarom doet Joep altijd net alsof hij niet lopen kan als ik vol trots beweer tegen "vreemden": "Ja hoor!!! Hij kan best wel lopen!" En vervolgens word ik meewarig aangekeken en voor behoorlijk idioot versleten. Nu kan ik hem ook geen "schop" onder zijn kont geven waar iedereen bij staat, anders zou ik hem best een keer porren hoor. En ze zijn )%^&(&()^&) de hoek nog niet om, Joep kijkt, staat op en loopt verder..... >:( ::) :-[ :-X

Dat heet karakter :cool:

Plaats reactie