Juice challenge 4 t/m 8 april
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Mijn ongebruikte broccoliroosjes begonnen te verkleuren, dus ik heb ze even kort gestoomd en daarna gebakken met veel knoflook en olijfolie. Weggooien is immers ook zonde. Maar het is niet zo dat ik vandaag weer het gevoel had dat er per se iets hartigs in moest. Dus het went blijkbaar best. Ik vind het eerste sapje ook best hartig vandaag.
En ik dacht dat ik blondt was.Anne in Duitsland schreef:
Ik was zo handig om niet goed te lezen en heb de sinaasappels met schil gejuicet...Smeeeerig! Zo verschrikkelijk bitter!
Pear n parsnik vond ik eerste keer niet zo, daarna ging wel, het went 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Ik vond em de eerste keer erg smerig en de tweede en derde keer ook. [emoji16] Ik sla em even over. Ik heb crapplejuice gemaakt in de plaats en eet desnoods een extra banaan als ik gierende honger krijg.Kaio schreef:Pear n parsnik vond ik eerste keer niet zo, daarna ging wel, het went
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ben daar erg benieuwd naar, na de gruwelverhalen van Hanna!Kaio schreef:Pear n parsnik vond ik eerste keer niet zo, daarna ging wel, het went
Ik ben ook heel benieuwd nu, en bang tegelijk, hihiAnne in Duitsland schreef:Ben daar erg benieuwd naar, na de gruwelverhalen van Hanna!
Ik vind tot nu toe de meeste sapjes heel lekker, dat worden blijvertjes. Mijn moeder heeft broccoli stronken voor mij apart gehouden, voor toekomstige sapjes
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ben echt heel benieuwd wat jullie van de pear/parsnip gaan vinden. [emoji2]
-
hannabelgje
- 5-sterren

En de sapjes van vandaag weer. De linkse is prachtig paars.
Vandaag alweer jullie laatste dag
Ik ben benieuwd wat jullie hierna gaan doen?
Hoe jullie je nu voelen?
Ik ben benieuwd wat jullie hierna gaan doen?
Hoe jullie je nu voelen?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Het ontbijtsapje vond ik wel erg lekker. Ik heb er wel nog een halve banaan doorgedaan.
Hierna ga ik dus verder met de soup & juice voor 7 dagen.
Ik heb sinds ik weer werk steeds buikpijn en vaak misselijk. Sinds ik begonnen ben afgelopen maandag met de sapjes heb ik daar dus echt totaal geen last meer van gehad. Ik slaap ook goed, alleen te weinig waardoor ik wel veel moe ben.
Ik heb ook niet heel erg de behoefte aan andere dingen op het moment dus ik ga nog lekker even verder. Qua gewicht weet ik niet of ik afgevallen ben, ik heb me vantevoren ook net gewogen.
Hierna ga ik dus verder met de soup & juice voor 7 dagen.
Ik heb sinds ik weer werk steeds buikpijn en vaak misselijk. Sinds ik begonnen ben afgelopen maandag met de sapjes heb ik daar dus echt totaal geen last meer van gehad. Ik slaap ook goed, alleen te weinig waardoor ik wel veel moe ben.
Ik heb ook niet heel erg de behoefte aan andere dingen op het moment dus ik ga nog lekker even verder. Qua gewicht weet ik niet of ik afgevallen ben, ik heb me vantevoren ook net gewogen.
Zo lekker geinspireerd mijn favorietje gemaakt, de turbo express [IMG]http://i67.tinypic.com/20r04tg.jpg[/IMG]
Verdorie zeg wat is die lekker!!!
en nog een shotje vantevoren gedaan
Erhg waarom werkt dat tinypic bij mij nou nooit
Dan maar zo
[IMG]http://i851.photobucket.com/albums/ab79 ... wacygm.jpg[/IMG]
*krijg nou ti*ten* Waarom werkt dat niet meer?
Verdorie zeg wat is die lekker!!!
en nog een shotje vantevoren gedaan
Erhg waarom werkt dat tinypic bij mij nou nooit
Dan maar zo
[IMG]http://i851.photobucket.com/albums/ab79 ... wacygm.jpg[/IMG]
*krijg nou ti*ten* Waarom werkt dat niet meer?
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 08 apr 2016, 10:34, 3 keer totaal gewijzigd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb de boodschappenlijst van de soup & juice doorgestuurd. Het is dus voor 7 dagen nu, geen 5.
Heeft iedereen die em wil de boodschappenlijst ontvangen?
Ik wil hem ook wel Hannahannabelgje schreef:Ik heb de boodschappenlijst van de soup & juice doorgestuurd. Het is dus voor 7 dagen nu, geen 5.

In een nieuw bericht werkt het wel, asjemenou
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 08 apr 2016, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Succes mensen met de laatste dag!
Ik denk dat ik niet volgende week maar de week erop 5 dagen ga juicen en dan moet ik zonder uit eten in een sterrestaurant
Maar ik heb er een dag tussen he
En de week erna, sap en soep, zoiets.
En dan hoop ik me weer fris en fruitig te voelen en bijkomstig wat van die hardnekkige teveel aan kilo's kwijt te zijn
@Hanna, die buikpijn komt denk ik van veel zitten, is niet fijn voor de maag en buik, nouja zitten is uberhaupt een slechte houdig voor mensen eigenlijk.
EN daarnaast dus minder beweging door het zitten, ook al niet goed.
Ik denk dat ik niet volgende week maar de week erop 5 dagen ga juicen en dan moet ik zonder uit eten in een sterrestaurant
En de week erna, sap en soep, zoiets.
En dan hoop ik me weer fris en fruitig te voelen en bijkomstig wat van die hardnekkige teveel aan kilo's kwijt te zijn
@Hanna, die buikpijn komt denk ik van veel zitten, is niet fijn voor de maag en buik, nouja zitten is uberhaupt een slechte houdig voor mensen eigenlijk.
EN daarnaast dus minder beweging door het zitten, ook al niet goed.