Biggest Juice Challenge 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Biggest Juice Challenge 2018
Ja dit is wel dikke drap ja. Hij is wel lekker fris door de komkommer! Ik proef alleen het poeder wel goed, maar dat komt misschien omdat ik water gebruik ipv kokoswater.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik proef geen poeder. Voornamelijk ananas wat ik proef.eelke schreef:Ja dit is wel dikke drap ja. Hij is wel lekker fris door de komkommer! Ik proef alleen het poeder wel goed, maar dat komt misschien omdat ik water gebruik ipv kokoswater.
Oh ik de komkommer nog het meest, grappig.
Poeh, als ik deze smoothie invoer op mn voedingsapp, kom ik maar aan 280 cal. Ben benieuwd wat mijn lijf daar van vind. Ik raak er wel vol van merk ik, en hij is nog niet op.
Poeh, als ik deze smoothie invoer op mn voedingsapp, kom ik maar aan 280 cal. Ben benieuwd wat mijn lijf daar van vind. Ik raak er wel vol van merk ik, en hij is nog niet op.
Ik vind de dikte wel meevallen eigenlijk, maar ik vind dikke sapjes wel lekker. Misschien scheelt het type blender ook nog?
Heb gisteren 3 bakjes klaargemaakt en vanmorgen het vocht erbij en alles geblend. Ben vanavond pas laat thuis dus dat was het makkelijkste. Blender meenemen gaat niet die is veel te zwaar.
Heb gisteren 3 bakjes klaargemaakt en vanmorgen het vocht erbij en alles geblend. Ben vanavond pas laat thuis dus dat was het makkelijkste. Blender meenemen gaat niet die is veel te zwaar.
Wel vergeten om vanmorgen op de weegschaal te gaan staan. Zo nog maar doen, maar ja, m'n ontbijt zit er al in. Morgenochtend ook maar wegen dan. Maar vandaag leek me leuker wegen na het zoute eten van gisteren, dan val je in verhouding helemaal veel af 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik dacht er gisterochtend aan om op de weegschaal te gaan staan.
Ik heb besloten dat dit mijn eerste en laatste turbo charge blend gaat zijn. Ik vind em echt niet lekker. Ik vervang em door een andere groene of maak er de gewone turbo charge smoothie van. Gelukkig staat ie er niet vaak op.
Ik heb besloten dat dit mijn eerste en laatste turbo charge blend gaat zijn. Ik vind em echt niet lekker. Ik vervang em door een andere groene of maak er de gewone turbo charge smoothie van. Gelukkig staat ie er niet vaak op.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik vind hem lekker! Ik vind dat dikke wel fijn, geeft me wat 'te kauwen'
Zo ga ik het ook doen. Maar van de week heb ik 2 avonddiensten en dan wil ik toch de avondblends meepakken; kijken hoe een hele dag bevaltElf schreef:Bij mij staan 2 bekers gevuld klaar in de koelkast. Ik ga niet volledig op smoothies. Het plan is om ontbijt en lunch smoothies te nemen en ‘s avonds normaal te eten. Vandaag heb ik dat ook gedaan. Ik gammel helemaal na 2 smoothies en moet er niet aan denken om er ‘s avonds nog een te drinken...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Blik van Fairtrade is vloeibaarder dan de kleine pakjes met 60% kokosmelkhannabelgje schreef:Nee geen blik omdat die niet vloeibaar genoeg is.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Er was wat met blikken die BPA af zouden geven maar dat schijnt niet meer te spelen
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou hij is op pffff. Ik zit er inderdaad wel enorm vol van. Ik was sowieso de ochtend begonnen met een gember/citroen theetje.
Nu mag ik pas om +/- 14.00 uur nummer 2.
Er moet minimaal 4 uur zitten tussen het eindigen van 1 blend en het starten met de volgende.
Er moet minimaal 4 uur zitten tussen het eindigen van 1 blend en het starten met de volgende.
Dikke drap hier
Smaak vind ik eigenlijk wel ok. Whahaha tis voor het eerst dat ik een groente smoothie binnen kan houden. Oh volgens mij ben ik de avocado vergeten
Naja van de week maar herkansing dan he.
Ik proef geen enkele smaak heel duidelijk, ik proef het zuurtje van de limoen en het zoetje van de ananas wel, maar het is in balans zeg maar.
En ik heb ook geen poeder gebruikt.
Smaak vind ik eigenlijk wel ok. Whahaha tis voor het eerst dat ik een groente smoothie binnen kan houden. Oh volgens mij ben ik de avocado vergeten
Naja van de week maar herkansing dan he.
Ik proef geen enkele smaak heel duidelijk, ik proef het zuurtje van de limoen en het zoetje van de ananas wel, maar het is in balans zeg maar.
En ik heb ook geen poeder gebruikt.
Oh 4 uur ertussen. Hmmm. Ik moet straks om 13.15 weg, en ben dan pas na 15.00 weer terug. Ik kan daar niet drinken. Dus ik bedacht dat ik dan maar om 12.00 aan het bereiden begin, dan een beetje ervan drink, de rest in de koelkast zet, en dat dan drink na 15.00hannabelgje schreef:Nou hij is op pffff. Ik zit er inderdaad wel enorm vol van. Ik was sowieso de ochtend begonnen met een gember/citroen theetje.
Maar dan mag avondeten dus pas na 19.00
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja dat heb ik ook vandaag ja. Nu is dat vandaag niet erg want voor ik thuis ben zal het wel een uurtje of 19.00 zijn denk ik, maar morgen moet ik om 19.00 uur in de les zitten en dan mag ik alleen water drinken. Dus dan moet ik morgenvroeg aanzienlijk vroeger starten met mijn blend. Anders haal ik het niet.eelke schreef:Oh 4 uur ertussen. Hmmm. Ik moet straks om 13.15 weg, en ben dan pas na 15.00 weer terug. Ik kan daar niet drinken. Dus ik bedacht dat ik dan maar om 12.00 aan het bereiden begin, dan een beetje ervan drink, de rest in de koelkast zet, en dat dan drink na 15.00
Maar dan mag avondeten dus pas na 19.00okeeee op die manier is het dan ook niet moeilijk om de avond door te komen.
Oh die 4 uur ga ik ook niet halen. Ik dacht juist lekker lang over de eerste doen dan zit er niet zoveel tijd tussen voor ik weer wat mag, die vlieger gaat niet op dus

Hmm zit er toch totaal niet vol van ( maar mis ook de avo en de poeder, kan schelen he)
Ja blijkbaar moeten we toch wel afzien en honger lijdenmarina schreef:Oh die 4 uur ga ik ook niet halen. Ik dacht juist lekker lang over de eerste doen dan zit er niet zoveel tijd tussen voor ik weer wat mag, die vlieger gaat niet op dus![]()