Veel goeie gedachtes jullie kant op!!
Wéér die fistel...
Moderator: Lizzy
Re: Wéér die fistel...
Moet goedkomen hoor!! 
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
welk hotel heb je geboekt ?
en hoe laat mag je Gitte e.v.t weer ophalen ?
wij moesten Cindy om 9.00 bij maarten brengen en om 15.00 weer ophalen.
ik ben vanaf half 12 thuis......dus kom maar aan hoor, kan je ff ontspannen voor zover dat lukt
moet je maar ff kijken hoe laat alles gaat worden anders blijf je maar hier eten hoor.
duimen zullen we in ieder geval zeker, en je weet hé, de kaarsjes gaan ook aan
heel veel sterkte met het ernaar toe leven
ik ben vanaf half 12 thuis......dus kom maar aan hoor, kan je ff ontspannen voor zover dat lukt
moet je maar ff kijken hoe laat alles gaat worden anders blijf je maar hier eten hoor.
Het is een zware operatie maar Gitte is fit en verder gezond dus ze moet het aankunnen. Het is voor een langer leven moet je maar denken.
Ik ga ook heel hard duimen de 22ste!
Ik ga ook heel hard duimen de 22ste!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

He jakkes bah, da's echt hele dikke pech 
Ik duim als een gek voor jullie (zit dan toch in een vliegtuig/op de luchthaven dus tijd zat).
Ik duim als een gek voor jullie (zit dan toch in een vliegtuig/op de luchthaven dus tijd zat).
Hotel Triniteit, da's een paar minuten rijden van de Ottenhorst. Hoe laat we Gitte op mogen halen weet ik niet, Johan heeft de hele ochtend voor de operatie gepland, het is heel veel werk, vooral het hechten neemt heel veel tijd in beslag zei hij. Ik reken maar op het eind van de middag, kan het alleen maar meevallen (hoop ik)chamourel schreef: welk hotel heb je geboekt ?
Ah, je bent een schatik ben vanaf half 12 thuis......dus kom maar aan hoor, kan je ff ontspannen voor zover dat lukt
En verder iedereen bedankt voor het meeleven en willen duimen, heel erg lief van jullie
Heel veel succes morgen met Gitte 
En veel plezier in je hotelletje
En veel plezier in je hotelletje
Sterkte morgen. Ik ga duimen!
Ook hier wordt morgen geduimd en een kaarsje gebrand voor Gitte! 
- Charlie Angel
- Moderator
Heel veel sterkte morgen, ook hier wordt geduimd. 
Dankjulliewel allemaal!
Het is heel fijn om te weten dat er zoveel mensen voor Gitte duimen, ik heb namelijk het gevoel dat ze dat deze keer weleens heel hard nodig kan hebben
.
. Het plezier van het hotel zal van korte duur zijn, want we vertrekken rond 18.00 en hopen dan tussen 21 en 22.00 aan te komen. Maar we hebben in iedere geval een dak boven ons hoofd! Ben benieuwd of we met z'n 4-en in 1 bed passen
...
Wat lief dat je er nog aan gedacht hebt en dat je deze topic hebt opgezochtpippy schreef: Heel veel succes morgen met Gitte
En veel plezier in je hotelletje![]()
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
ja, ik heb ook al die tijd aan je gedacht..........
de triniteit is een vrij soepel hotel, dus als er iets is staan ze snel voor je klaar hoor.
en anders mijn vriendin woont erachter, dan ga je daar maar langs....zeg je maar dat ik je gestuurd heb

ik verwacht je morgen , tussen de middag.........niet ergens geld uit geven als het niet nodig is wij zorgen voor lekkere broodjes.
kan je nog ff op BP je hart luchten en een lekker bakkie doen.
sterkte voor die tijd die rest voor de operatie, kan je spanning bijna voelen......

de triniteit is een vrij soepel hotel, dus als er iets is staan ze snel voor je klaar hoor.
en anders mijn vriendin woont erachter, dan ga je daar maar langs....zeg je maar dat ik je gestuurd heb
ik verwacht je morgen , tussen de middag.........niet ergens geld uit geven als het niet nodig is wij zorgen voor lekkere broodjes.
sterkte voor die tijd die rest voor de operatie, kan je spanning bijna voelen......
Ah, je bent een schatchamourel schreef: ja, ik heb ook al die tijd aan je gedacht..........
en anders mijn vriendin woont erachter, dan ga je daar maar langs....zeg je maar dat ik je gestuurd heb![]()
![]()
sterkte voor die tijd die rest voor de operatie, kan je spanning bijna voelen......![]()
![]()
@ Janet.....denk dat ik maar vrij neem morgen en ook kom lunchen

-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
dat is vast de spanning, het is het minste wat ik kan doen............Nitus schreef: Ah, je bent een schat. Dan zie je ons tegen het middaguur verschijnen! (schiet wel ff vol hoor, vind het zó lief van je
![]()
).
we weten hoe het is als je ergens ver van huis bent en met je ziel onder je armen loopt........
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
oh dat is goed hoor, is voor Rob en Anne-Marie ook gezellig..........beetje afleidingpippy schreef: @ Janet.....denk dat ik maar vrij neem morgen en ook kom lunchen![]()
![]()