Tristan toch weer slechter
Moderator: Lizzy
Re: Tristan toch weer slechter
he bah,wat ontzettend vervelend dat je nog niks wijzer bent en dat ie nog niks opgeknapt is
sterkte en ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt 
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
echt heel vervelend zeg zo op deze manier.
ik duim voor jullie dat er nu wat bekend word
ik duim voor jullie dat er nu wat bekend word
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik hoop dat Tristan de nacht goed doorgekomen is en dat jullie vandaag echt wat wijzer kunnen worden.
De duimen blijven doordraaien hier!
De duimen blijven doordraaien hier!
Hopelijk ben je vandaag wat wijzer zodat er duidelijkheid is...en er met de juiste behandeling begonnen kan worden,uiterst vervelende situatie zo 
weet je al iets meer? hoe is het nu met het mannetje?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Nog geen nieuws??

- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik moest vanmiddag naar de crematie van de buurman, vandaar dat het even stil was. 
Het gaat iets beter met Tristan, de cortaphen doet wel wat. Hij loopt nog steeds te wiebelen en na een minuut of 3 wandelen is hij helemaal gesloopt. Hij is alerter en staat uit zichzelf op om te drinken/plassen/eten. Sprong vanmiddag op de lage bank.
(het was maar goed dat ik er niet bij was, anders was ik me vast het ongans geschrokken
)
Ik ben niet meer enthousiast, want we zijn in de afgelopen dagen van pieken naar dalen gegaan, en dat was niet fijn. Ik hoop dat hij hier wat stabieler op blijft.
De foto's worden vandaag opgestuurd en als het goed is hebben we daar redelijk snel een reaktie op.
Ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad over hoe het gaat, en vanmiddag zijn we even bij de praktijk langs gegaan (zonder hond) om e.e.a. kort te sluiten. Daar troffen we de tweede da waar we duidelijke afspraken mee gemaakt hebben, en dat gaf me wel weer een goed gevoel.
Kortom: we weten nog niets meer, maar de communicatie is hersteld en Tristan is iets minder slecht.
Edit: Hardstikke lief dat jullie zo meeleven, dat doet ons echt goed!
Het gaat iets beter met Tristan, de cortaphen doet wel wat. Hij loopt nog steeds te wiebelen en na een minuut of 3 wandelen is hij helemaal gesloopt. Hij is alerter en staat uit zichzelf op om te drinken/plassen/eten. Sprong vanmiddag op de lage bank.
Ik ben niet meer enthousiast, want we zijn in de afgelopen dagen van pieken naar dalen gegaan, en dat was niet fijn. Ik hoop dat hij hier wat stabieler op blijft.
De foto's worden vandaag opgestuurd en als het goed is hebben we daar redelijk snel een reaktie op.
Ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad over hoe het gaat, en vanmiddag zijn we even bij de praktijk langs gegaan (zonder hond) om e.e.a. kort te sluiten. Daar troffen we de tweede da waar we duidelijke afspraken mee gemaakt hebben, en dat gaf me wel weer een goed gevoel.
Kortom: we weten nog niets meer, maar de communicatie is hersteld en Tristan is iets minder slecht.
Edit: Hardstikke lief dat jullie zo meeleven, dat doet ons echt goed!
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op di 17 feb 2009, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
een beetje vooruitgang is vooruitgang!!!
ik hoop dat tristan zo door gaat, iedere dag een beetje beter!!!!
ik hoop dat tristan zo door gaat, iedere dag een beetje beter!!!!
Fijn dat Tristan iets beter is.
Ik hoop dat hij deze lijn blijft volgen.
Nogmaals beterschap voor het mannetje!
Ik hoop dat hij deze lijn blijft volgen.
Nogmaals beterschap voor het mannetje!
- Pauline
- 5-sterren

Fijn dat het heel ietsje beter gaat met Tristan, ik hoop dat het een stijgende lijn zal blijken te zijn (ook al gaat het langzaam). Wij duimen voor Tristan! 
Fijn te horen dat het met hele kleine stapjes vooruit gaat, ik hoop dat jullie snel achterhalen wat er precies aan de hand is en dat Tristan weer helemaal beter wordt, sterkte 
Gelukkig! Toch weer wat vooruitgang!
Ohoh wat een narigheid.....
Ik lees het allemaal nu pas maar zal met iedereen mee duimen voor Tristan
Ik lees het allemaal nu pas maar zal met iedereen mee duimen voor Tristan