Die baarmoeder....
Jet is inderdaad door t oog van de naald gekropen.
Sterkte met het herstel van jullie Jettekind.
Moderator: Lizzy

Heel goed....Vanmorgen werd ik wakker van de herrie...toen lag er een bruin spikkelmonster te kwispelen tegen de bench...hahha...danielle1980 schreef: hoe is de nacht bij jullie gegaan?

je hebt net pb van me.Erna schreef: Heel goed....Vanmorgen werd ik wakker van de herrie...toen lag er een bruin spikkelmonster te kwispelen tegen de bench...hahha...
Ze doet het goed. Ze eet, drinkt, plast en we wachten nu op de eerste poep. Ook weer een leuke vrije tijdsbesteding. TEmperatuur blijft ook mooi en we doen het heel rustig aan met haar. Tot nu toe heeft ze daar vrede mee en gaat weer keurig in de bench liggen. Hopelijk blijft dat zo. Ze krijgt genoeg knuffels en aandacht.
Hoe gaat het daar?
Gelukkig wel ...voel me wel een beetje een ontaarde moeder want behalve de keren dat ze uit moet, medicijnen nodig heeft of moet eten ligt ze dus gewoon alleen. Heel bewust omdat we haar niet onnodig druk willen maken. Voor het slapen gaan wordt ze uitgebreid geknuffeld en voor de rest is ze dus eigenlijk de hele dag alleen. Soms gluur ik ff door het raam en zie ik dat alles goed gaat.danielle1980 schreef: je hebt net pb van me.
wat heerlijk dat zo goede kant op gaat zeg met haar.

We hebben een erg onrustige nacht achter de rug. Mevrouw brak de boel af vannacht. De bench was niet goed (logisch), de kleden die er in lagen waren niet goed, het matras was niet goed. Krabben, bed opschudden en maar die staart tegen de tralies aanmeppen. Om 2 uur vannacht hebben we haar temp maar eens opgenomen en die was gelukkig goed. Verder nagekeken en alles was ok. Ze was dus gewoon aan het klooien.danielle1980 schreef: hoest met jet