Als gezegd, doe ik altijd (de afgelopen 5 jaar). Kan alleen geen autorijden (en mag ook niet zwaarder dan 500 gram tillen). Dus dacht joh laat gewoon thuis bezorgen. Maar ik ben genezen!eelke schreef:Ik vind dat ergens ophalen echt wel fijn. De bouwmarkt zit hier om de hoek en is tot 21.00 open, en voor die tijd ben ik meestal wel klaar met werken, en op de weg naar huis kom ik er langs. Weet ik dus altijd zeker dat ik die dag mn pakket heb, hoef ik niet zitten te wachten (ik moet eigenlijk ff douchen, poepen, telefoontje voor mijn werk plegen etc) en worden de buren niet lastig gevallen.
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Klaagtopic
Aaahh verkeerd gelezen!
-
Lil
Geeft niet, maar daarom kon ik je ook vertellen van geen tijdvak en altijd na 15.00 uur. Veel ervaring meeeelke schreef:Aaahh verkeerd gelezen!
Kiala is na 16.00 uur en DHL krijg je sms en GLS laat ik op het depot en ga ik daar halen (is dichtbij, dpd ook maar die hebben die optie niet voor particulieren of zouden ze bang zijn dat ik met de honden langs kom? Loop met hen paar keer per week langs de DHL). O ja en DPD bezorgt hier rechtstreeks vanuit Duitsland.
Dus nu weet ik dan ook hoe het is als je het "standaard" thuis laat komen
Update: half twee tadaaaa! Hmmmm ze komen hier altijd tussen half een en half twee. Tijdvak 12 tot 14 is hier standaard. De computer was dus gewoon maf denk ik.
Anyway zie geluksmomentje, was het wachten waard.
Arrrgh ik heb enorme trek in een bourgondische levensstijl met uiteten, bbq en bier en kaasjes enzo. Maar had net besloten nu toch echt weer een paar kg af te gaan vallen.
- pearlsofpassion
- Moderator
Nee, bellen doen ze blijkbaar niet.pearlsofpassion schreef:Ik wacht ook op pakket van PostNl. Maar in belgie krijg je geen tijdvak. Dus kan ik de hele dag wachten....
Ik heb een briefje op de deur gehangen dat ik in de tuin ben, met mn gsmnummer. Hopelijk zijn ze zo vriendelijk even te bellen...
Tis alleszinds beter met PostNl dan met Bpost. Daar laat ik aan huis leveren en zelfs als ik gewoon thuis ben slagen ze erin enkel een briefje in de bus te stoppen dat ik het alsnog ergens mag ophalen. Ja, als ik dat wilde vroeg dat wel meteen...
Ik mocht naar de buren lopen.
Blijkbaar sprak de bezorger geen nederlands...
Normaal is thuis het logischte, want ik ben tegenwoordig doorgaans thuis. Toen ik aan het werk was, liet ik het gewoon op het werk toekomen. Dan was ik helemaal zeker dat ik het meteen ontving, maar ik moest wel 10 min wandelen naar de auto, als ik al niet met de fiets was...
Wellicht geen telefoon van het werk? Zou daar mn eigen telefoon ook niet voor gebruiken denk ik. Heb een draagbare deurbel voor zulke dingen. Wel handig (zolang ze het doen want ze gaan niet echt lang mee...).
-
Lil
Kreeg net telefoon. Wegens ziekte van medewerkers moeten de hechtingen twee dagen langer blijen zitten en ik was mij net af aan het vragen hoe ik het nog ging volhouden tot volgende week met die krengen 
Ik was vlees halen in Eindhoven. Heb een parkeerbon gekregen van 60 euro terwijl ik in de rij stond bij de enige parkeerautomaat in de straat. 
Lil schreef:Kreeg net telefoon. Wegens ziekte van medewerkers moeten de hechtingen twee dagen langer blijen zitten en ik was mij net af aan het vragen hoe ik het nog ging volhouden tot volgende week met die krengen
Kan je ze zelf niet verwijderen?
-
Lil
Zelf??? De hechtpleisters moet ik eraf halen en daaraan zitten de hechtingen vast of zo iets. Geen idee, zijn geen standaardknuppies.rosmin schreef:Kan je ze zelf niet verwijderen?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn pakketje is binnen en de inhoud ligt in heel veel scherven in de doos. Waarom zou je iets van glas ook fatsoenlijk verpakken voor je het opstuurt. Nergens voor nodig.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
Lil
Lomp!!! Maar goed hier komen tegenwoordig elektrische apparaten niet heel uit de originele doos. Zag in de bus zware pakketten gewoon op kleintjes gezet worden. Als de vaste bezorger dat zag... Die zou laaiend zijn.hannabelgje schreef:Mijn pakketje is binnen en de inhoud ligt in heel veel scherven in de doos. Waarom zou je iets van glas ook fatsoenlijk verpakken voor je het opstuurt. Nergens voor nodig.
Ik zou bezwaar aantekenen en waarschijnlijk heb je gene foto van de rij etc maar de situatie zal bekend zijn .. dus wie weet ... wie niet waagt die niet wintHope schreef:Ik was vlees halen in Eindhoven. Heb een parkeerbon gekregen van 60 euro terwijl ik in de rij stond bij de enige parkeerautomaat in de straat.
Dus dan maar even geduld hebbenLil schreef:Zelf??? De hechtpleisters moet ik eraf halen en daaraan zitten de hechtingen vast of zo iets. Geen idee, zijn geen standaardknuppies.
Assistente van de huisarts doet dat toch ook gewoon...?