ik heb van de week nog even gekeken maar ik zie nog niets boven komen van de knoflook
Zijn er nog meer dingen die je zo vroeg kan voorzaaien nynke?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Volgens mij niet in deze tijd van het jaar, maar misschien even googelen op zaaikalender ??newfies schreef: goed bezig marielle! Ik vermoed dat ik vandaag ook goed ga opschieten met de moestuinplanning.We hebben nu veel wind en regen..
ik heb van de week nog even gekeken maar ik zie nog niets boven komen van de knoflookNu was ik ook wat later met poten maar had verwacht dat ik nu wel wat zou zien, zeker gezien het warme weer. Afwachten wat het gaat doen.
Zijn er nog meer dingen die je zo vroeg kan voorzaaien nynke?

Bijna een jaar later heb ik zelf ook geen flux idee waar die beesten vandaan kwamen.....Nadia schreef: heb echt een minuut naar je zin gestuurd om te snappen wat je bedoeld. Haha.. ben moe..
maar deze konijntes zullen niet veel last geven!
Dat soort vulling bedoelde ik, dank jehannabelgje schreef: Qua vulling zou ik gaan voor de 1/3 turf, 1/3 compost en 1/3 vermiculiet
Hartstikke leuk! Alvast veel plezier.petralita schreef: mijn ouders hebben vierkante meter bakken, waar ik ook in mag spelen, dus ga ik dit topic ook meevolgen.![]()
Kun je de laatste 3 van de 13 meters gebruiken? Dan heb je ineens een stuk van 2,5 meter x 3 meter. Dat is als tuintje goed te doen.Kaela schreef: Ik heb deze bak niet hoor, ik bedoel meer het idee.
Punt is, onze tuin is 2,5 bij 13 meter, dus een bak van 1 bij 1 is heel onhandig. Ik had het idee om 2 of 3 van die bakken neer te zetten. Misschien ga ik ze ook wel zelf maken en dan kan ik de maat zelf bedenken.
Nee, daar zit onze schuurdeur en schuttingdeur. Dus over de gehele lengte is ook nog een looppad. Het enige stukje wat in de breedte te gebruiken is, heb ik een grasveldje voor Oscar gemaakt. En dat is wel een schokkende 2,5 bij 1,33 meterNeally schreef: Kun je de laatste 3 van de 13 meters gebruiken? Dan heb je ineens een stuk van 2,5 meter x 3 meter. Dat is als tuintje goed te doen.