Re: Wat heb je enzovoort....deel 666

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Angelique schreef:Vandeweek een achtbaan gedaan met een Vr-brilletje...vond ik al heftig genoeg :biggrin2:
Dat zijn ook hele leuke :biggrin2: Van de zomer nog bestaande baan met een nieuwe VR-film in Europapark gedaan.
Maar er gaat toch echt niets boven heel hard naar boven of beneden denderen (vooral naar beneden). In Port Aventura hebben ze ook een vrije val toren (100 meter) ook erg gaaf maar die in Moviepark is naar mijn mening weer beter (daar weet je niet waar je blijft als je snoeihard naar beneden gaat).

Loopings enzo daar knakt mijn nek een beetje op af omdat die banen zo lomp gaan ::) De python bijvoorbeeld is zoooo lomp. Komt ook door de beugels waar ik met mijn hoofd tegen aan klets omdat ik niet zo groot ben.
Daar mogen ze wel een voorbeeld nemen aan Duitsland (Europapark). Daar heb je volgens mij geen banen meer waar je schouderbeugels hebt. Alleen heupbeugels en daar blijf je ook wel in hangen hoor ;)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Gisterochtend herhaling BHV. Gezellig met collega's gereanimeerd, brandjes geblust en gebouw ontruimd. ;D
's Morgens in de dikke mist naar Groningen gereden en druk bij het Julianaplein. De middag gelijk gecompenseerd, dus vrij. Dat was een goede zet, want het was hartstikke mooi weer! :)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Onze buurman (36 ) is stervende . Hij heeft het gevecht tegen kanker verloren
Mijn hart huilt :'( :'( :'( Zo jong , twee kindertjes van 4 en 1,5 jaar . Midden in het leven , een boom van een vent , een sportman ....
Samen met andere buren hebben wij de familie een slaapplaats aangeboden . Wij hebben inmiddels ruimte zat over
Ze komen van ver en een hotel is nu ook niet direct in de buurt , en als er iets is dan zijn ze er snel
De familie is er nu weer naartoe . Wat een ellende , wat kan het leven hard en oneerlijk zijn >:( :'( :'(
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Vreselijk!
Ik moet me maar niet voorstellen dat dat hier zou gebeuren.... :-X
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Oooh smulpaap wat verschrikkelijk is dat. Maar wat enorm fijn dat jullie een helpende hand toesteken, zo belangrijk ! :bigarmhug: :bigarmhug:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat enorm lief van jullie en andere buren smulpaap! :-* Dat zal je buren goed doen in deze moeilijke tijd :bigarmhug:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

oh, wat erg!

lief dat jullie de familie kunnen opvangen.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Wat vreselijk smulpaap! Wel fijn dat jullie toch zo iets kunnen betekenen. Dat zal nu misschien niet zo bij stil gestaan worden maar later zullen ze er zo blij mee zijn dat je dit kunt doen!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Oh man wat vreselijk voor mijn zenuwen dit; een eerste bod uitgebracht op een huis wat we mooi vinden. Pfff, heb d’r gewoon een knoop van in mijn buik...
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Spannend Constance!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

dinky89 schreef:Spannend Constance!
Ja echt wel!
Dit is ook weer anders, het huis waar we nu wonen is ook koop, maar dat was nieuwbouw met een loting. Dus bieden was toen niet aan de orde.

Maar toch! Klotsende oksels hier hoor!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Gebroken dienst. En nu zit ik dus te wachten tot ik weer 'mag' gaan werken. Ik ben daar niet heel goed in dus ik verveel me, en heb steeds het idee dat ik 'iets moet doen'. En een lekkere wandeling zit er ook niet in want mijn knie doet stom en het regent, en het is heel onhandig nat te regenen als je zo weer moet gaan werken. Saaaaai.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

constance.blokzijl schreef:Ja echt wel!
Dit is ook weer anders, het huis waar we nu wonen is ook koop, maar dat was nieuwbouw met een loting. Dus bieden was toen niet aan de orde.

Maar toch! Klotsende oksels hier hoor!
haha altijd spannend, en al iets gehoord?
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

eelke schreef:Gebroken dienst. En nu zit ik dus te wachten tot ik weer 'mag' gaan werken. Ik ben daar niet heel goed in dus ik verveel me, en heb steeds het idee dat ik 'iets moet doen'. En een lekkere wandeling zit er ook niet in want mijn knie doet stom en het regent, en het is heel onhandig nat te regenen als je zo weer moet gaan werken. Saaaaai.
Herfstschoonmaak? :P

Vriezer ontdooien? Tis er koud genoeg voor.. :-X
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Kaio schreef: haha altijd spannend, en al iets gehoord?
Net vanavond onder t sporten! 6 collega’s en een sportinstructeur die allemaal gilden ‘neem nou ohop!!

Ik denk/hoop dat het wel gaat lukken!

Plaats reactie