Kim_S schreef: Ik heb het warm 8)
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Kachel vol gegooid en de fik erin 8)eelke schreef:hoe!?
Ooohh lekkkeerrr!!Kim_S schreef: Kachel vol gegooid en de fik erin 8)
Zekers! Ik ga er nog een paar blokjes bij gooieneelke schreef: Ooohh lekkkeerrr!!
Nog steeds 21,5 graden in huis. Buiten is het guur, nat en koud.
Hier miezerig , als het zo blijft vandaag dan zal ik niet klagen
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Als het goed is wordt het vanmiddag droog hier....
Ik moet nog naar de stad geld verbrassen, dus een beetje droog is dan wel lekker
Ik moet nog naar de stad geld verbrassen, dus een beetje droog is dan wel lekker
Vanmorgen ineens nog maar 20,5 graden binnen 
Hopelijk vanmoiddag nog wat zon en gordijnen bewust niet dicht, hopelijk is het dan zomaar weer 23 graden in huis ;-)
Hopelijk vanmoiddag nog wat zon en gordijnen bewust niet dicht, hopelijk is het dan zomaar weer 23 graden in huis ;-)
Hier is het binnen 15 graden als de kachel uit is 
Gelukkig krijg je het erg warm van poetsen en stofzuigen
Gelukkig krijg je het erg warm van poetsen en stofzuigen
buiten 15 graden en zeer nat
binnen 20 graden en droog
binnen 20 graden en droog
binnen 18.c, ik twijfel of ik de verwarming aan zal zetten
buiten is het beetje veel nat 
Zowaar een mooie, droge wandeling gemaakt, ik vind het niet koud vandaag. Heerlijk Hollands Herfstweer.
Er komt nog wat neerslag bij aangezien het de afgelopen dagen ook geregend heeft. Maar we staan hier helaas eenzaam bovenaan wat hoeveelheid neerslag betreft 

Het valt met bakken naar beneden. Ik mag niet mee honden uitlaten in de rolstoel. Balen.
Leuk kaartje Theo. Zie dat het alleen op de eilanden droger is geweest dan hier ;-)
Ook nu strak blauwe lucht dus nog even en de verwarming in de vorm van de zon gaat weer aan :-)
Ook nu strak blauwe lucht dus nog even en de verwarming in de vorm van de zon gaat weer aan :-)