Kaela schreef:
Nee, daar zit onze schuurdeur en schuttingdeur. Dus over de gehele lengte is ook nog een looppad. Het enige stukje wat in de breedte te gebruiken is, heb ik een grasveldje voor Oscar gemaakt. En dat is wel een schokkende 2,5 bij 1,33 meter . En dan hebben we ook nog een voliere van 1 bij 3 (uiteraard in de lengterichting) staan. Het is wat behelpen om iedereen ook buitenplezier te geven.
Als je een plat schuurtje hebt, kun je ook op het dak aan de gang
mijn ouders hebben ook geen meter bij een meter, maar (uit mijn hoofd) 60*90. Hier ideeen van smalle bakken:
Je zou ook kunnen denken aan soort van "bloem"bakken aan de muur/schutting. dan hoef je niet veel ruimte in te nemen.
Ik heb een paar jaar geleden een stelling voor het raam gehad van mijn appartementje en dat werkte prima
Je zou ook kunnen denken aan soort van "bloem"bakken aan de muur/schutting. dan hoef je niet veel ruimte in te nemen.
Ik heb een paar jaar geleden een stelling voor het raam gehad van mijn appartementje en dat werkte prima http://www.google.nl/url?sa=i&source=im ... 2321796119
petralita schreef:
oh, deze links dan? andere forummers kunnen het ook niet zien?
Op de bovenste link heb ik heel veel foto's gezien, leuke kippetjes !!! En een heel mooi kippenhok in wording Maar inderdaad handige bakken ook !! Hoewel er w.s. veel grond in moet t.o.v. de opbrengst
Ik heb de zaadjes uit een (biologische) paprika gehaald, die wil ik in een vensterbank kasje proberen op te kweken. Zou wel leuk zijn als dat lukt. Paprika's hebben naar horen zeggen nogal warmte nodig, maar achter glas in het zonnetje moet dat wel lukken, en we hebben overdag ook de kachel vaak aan waardoor het wel 22-24 graden is in de kamer. Ben heel benieuwd, kunnen we straks misschien wel eigen paprika's eten.