Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11

Decibels
3-sterren
3-sterren

Bericht door Decibels »

al mijn nesten zijn op warmtematjes groot gebracht. Maar ik heb ze niet rechtstreeks op het matje liggen. Mijn werpkist heeft een dubbele bodem en het warmtematje ligt daar dus tussen. De bovenste bodem is van dat gaatjesboard, waar de warmte dus door komt. Ik gebruik de eerste dagen alleen molton o.i.d.
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Decibels schreef: al mijn nesten zijn op warmtematjes groot gebracht. Maar ik heb ze niet rechtstreeks op het matje liggen. Mijn werpkist heeft een dubbele bodem en het warmtematje ligt daar dus tussen. De bovenste bodem is van dat gaatjesboard, waar de warmte dus door komt. Ik gebruik de eerste dagen alleen molton o.i.d.
Handig! Voor dalmaten niet te doen denk ik. Wij hebben grote kisten waar we bij de pups kunnen zitten. Met lizzy zal het nog wel gaan misschien maar ik ga dwars door dat board heen hoor
Decibels
3-sterren
3-sterren

Bericht door Decibels »

Erna schreef: Handig! Voor dalmaten niet te doen denk ik. Wij hebben grote kisten waar we bij de pups kunnen zitten. Met lizzy zal het nog wel gaan misschien maar ik ga dwars door dat board heen hoor
Geen idee of ik erdoor heen ga....heb er nooit op gestaan..... ;) Het board zit wel in een soort van raamwerk. Matje is ook maar de helft van de werpkist, dus mocht moeders het warm hebben kan ze op de andere helft liggen. Ik vind matjes ideaal.
http://www.decibels.nl/movies/filmpjewerpkist.wmv
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Erna schreef: . De keramische hangt bij mij ook gewoon in een kooitje hoor
Oh...maarja, die had ik dus niet, dus bij mij werktehet niet.
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

En Lizzy is ze vanacht wel weer wat rustiger geworden? Hebben jullie lekker kunnen slapen?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik heb niet lekker geslapen maar dat lag meer aan mezelf. Ik heb vreselijk liggen malen. Biscuit heeft een hele rustige nacht achter de rug en ik vind haar vanmorgen ook veel rustiger. Ze heeft 38.7, nog iets te hoog naar m'n zin. Leo wil de warmte mat nog niet weghalen omdat hij vindt dat de pups kennelijk toch af en toe behoefte hebben om te sudderen, anders gingen ze er niet op liggen.... Geen idee..... Ik heb nu een dikker vetbed op de sudderplaat gelegd maar ik vind nog steeds dat ze te ver uit elkaar liggen. Ik ga even op zoek naar een warmte mat die instelbaar is en als ik die niet kan vinden, dan neem ik graag je aanbod aan Miik :-*
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Ik snap je zorgen wel Lizzy, maar volgens mij is het nergens voor nodig! Jullie doen het hartstikke goed, pupjes doen het goed en Busc ligt er heerlijk bij. Het is ook een beetje de natuur he...heb daar ook een beetje vertrouwen in.
rosie
3-sterren
3-sterren

Bericht door rosie »

Wie kruipt er nu steeds achter Bicuit?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

rosie schreef: Wie kruipt er nu steeds achter Bicuit?
Heel vaak is dat Huge. Die denkt dat hij via de oksel of via de achterkant wel eens bij de beste tepel kan komen :biggrin2:. Zijn tactiek is behoorlijk succesvol want Huge is huge :biggrin2:
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Lizzy schreef: Ik heb niet lekker geslapen maar dat lag meer aan mezelf. Ik heb vreselijk liggen malen. Biscuit heeft een hele rustige nacht achter de rug en ik vind haar vanmorgen ook veel rustiger. Ze heeft 38.7, nog iets te hoog naar m'n zin. Leo wil de warmte mat nog niet weghalen omdat hij vindt dat de pups kennelijk toch af en toe behoefte hebben om te sudderen, anders gingen ze er niet op liggen.... Geen idee..... Ik heb nu een dikker vetbed op de sudderplaat gelegd maar ik vind nog steeds dat ze te ver uit elkaar liggen. Ik ga even op zoek naar een warmte mat die instelbaar is en als ik die niet kan vinden, dan neem ik graag je aanbod aan Miik :-*
Ik ga toch ff tegen Leo in. Want ik denk namelijk dat je veel meer rust creeert wanneer je die matten eruit gooit, een dikvetbed erin doet e een lamp in een hoekje hangt.
rosie
3-sterren
3-sterren

Bericht door rosie »

Lizzy schreef: Heel vaak is dat Huge. Die denkt dat hij via de oksel of via de achterkant wel eens bij de beste tepel kan komen :biggrin2:. Zijn tactiek is behoorlijk succesvol want Huge is huge :biggrin2:
Ik ben fan van Huge!!! :smitten:
karin2
5-sterren
5-sterren

Bericht door karin2 »

Erna schreef: Ik ga toch ff tegen Leo in. Want ik denk namelijk dat je veel meer rust creeert wanneer je die matten eruit gooit, een dikvetbed erin doet e een lamp in een hoekje hangt.

Helemaal mijn idee ! wij hebben nooit warmtematten gehad en af en toe een lamp als er veel of kleine pups waren , voor de rest dikke laag kranten op de bodem en zien dat ze tochtvrij stonden . Ik vind dat ze het erg goed doet , en Lizzy ook :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

rosie schreef: Ik ben fan van Huge!!! :smitten:
Ik ook :smitten:

Hij is echt te cute!
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

miik schreef: Jup, die ervaring had ik ook !
Ik heb er later eentje op de kop getikt (2x) , en die is heel plat en heeft een lage en een hogere stand. Was niet duur. Diameter 30 cm.
Die geven een constante warmte af en daarbij hangt het er dus niet vanaf hoeveel pupjes erop liggen....
Als je wil mag je ze lenen hoor ! (wil ze ook wel even langsbrengen).
Wat altruistisch van je :biggrin2: :biggrin2:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

haha, ik heb constant de neiging om te scrollen als ik naar de webcam kijk ;D ;D ;D ;D Had nu maar een klein stukje Biscuit en puppen in beeld, wilde graag iets meer zien, maar het lukte niet :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Plaats reactie