Dat geluk heb ik dan weer en ik heb er helemaal niets aan gedaan**Jolanda** schreef: Wat is het heerlijk om de bevestiging te krijgen dat alles goed is met je kindje he!?
Meis ik ben blij dat alles is zoals het moet zijn! Je gunt iedereen een gezond kindje!
Jantina, je buik trekt nog wel bij hoorMisschien niet helemaal, maar het grootste gedeelte wel. Dat je een blubberbuikje overhoud hoort nu eenmaal bij een zwangerschap. Dat er vrouwen zijn waarvan je na 12 weken niet meer ziet dat ze ooit zwanger waren, die hebben gewoon super veel geluk.
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Fijn dat alles goed was Nadia 
Moet wel zeggen dat mijn buikje ook niet erg groot was.
Leuk een knulletje Nadia, en super fijn dat alles er goed uit ziet joh!
Fijn dat alles OK is, Nadia. En leuk, een jongen!
David was ook zo'n dwarsligger met echo's. Voor de combinatietest heb ik ook kikkersprongen staan maken in de kliniek. Pas toen ik voor de 3e keer op tafel lag konden ze een meting doen.
David was ook zo'n dwarsligger met echo's. Voor de combinatietest heb ik ook kikkersprongen staan maken in de kliniek. Pas toen ik voor de 3e keer op tafel lag konden ze een meting doen.
Ah, jij weet al dat je blauwe jurkjes kan aanschaffen, Nadia. Leuk!
Bij de H&M hebben ze de meest schattige babydingen! Tijgerpakje, zodat je je baby als Sien kan verkleden, dekentjes en meer kleertjes met tijger- en luipaardprint, dingen met poezies erop, etc.
Ik vind dit ook helemaal geweldig:
http://catversushuman.spreadshirt.com/c ... -A11930122
http://catversushuman.spreadshirt.com/c ... -A11930122
Ik heb hier vast al wel lopen verkondigen dat ik zo blij dat ik totaal geen zwangerschapsmisselijkheid heb gehad.
Tot nu toe
. Mn maagklep lijkt nu helemaal niet meer te werken, zelfs als ik gewoon rechtop zit, prikt het maagzuur achterin mn keel. Ik had net wat was opgevouwen en dat zit/sta je toch een beetje voorovergebogen. Nou, ik heb heel snel naar de badkamer moeten lopen voor een emmertje, want ik voelde de boel er zo uitlopen.
Moet ik hiermee naar de HA, nee toch? Welke Kruidvatmiddelen mag ik als zwangere hebben? Normaal ga ik juist over mn nek van zuurremmers, maar ik denk dat ze nu wel op hun plaats zijn. Ik ben lactose-intolerant, dus gebruik liever geen extra dierlijke zuivel.
Ow, MacDonalds eten helpt hier ook goed tegen golfslagbad aan maagzuur, maar dan voel ik me weer zo vies en het is verre van gezond natuurlijk.
Tot nu toe
Moet ik hiermee naar de HA, nee toch? Welke Kruidvatmiddelen mag ik als zwangere hebben? Normaal ga ik juist over mn nek van zuurremmers, maar ik denk dat ze nu wel op hun plaats zijn. Ik ben lactose-intolerant, dus gebruik liever geen extra dierlijke zuivel.
Ow, MacDonalds eten helpt hier ook goed tegen golfslagbad aan maagzuur, maar dan voel ik me weer zo vies en het is verre van gezond natuurlijk.
Okugest? Of gewoon verse gember (thee)?
Thee vind ik bah en okugest is voor mij te metafysisch.
Er zijn verschillende maagzuurremmers bij het Kruidvat verkrijgbaar, maar die mag ik nu dus niet allemaal hebben. Ik vroeg me af welke wel. Of dat ik er beter mee naar de HA zou moeten.
Er zijn verschillende maagzuurremmers bij het Kruidvat verkrijgbaar, maar die mag ik nu dus niet allemaal hebben. Ik vroeg me af welke wel. Of dat ik er beter mee naar de HA zou moeten.
Joep doet een moord voor okugest als ie misselijk is... dus het werkt blijkbaar welkoekje schreef: Thee vind ik bah en okugest is voor mij te metafysisch.
Gewoon bij de drogist te halen dus zou je morgen kunnen halen om te proberen. Ik wil ook wel wat afgeven hoor.
Nee, dan kan ik net zo goed een stukje droog brood eten of een tictac ofzo. Ik doe niet aan homeopatische middelen.
Jammer, bij mij werkte okugest prima! Je mag wel Gaviscon dacht ik.
Okugest werkt idd geweldig!
-
Martine-Tom
Knap dat je de handstand nog kan Koek!