Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Geluksmomentje van de dag
Heerlijk gespeurd met Shadow die nu voldaan opgekruld naast me op de bank ligt!

Oh dan doe ik het best goed!Pauline schreef:Oh Lizetta, ik heb vorig jaar toen we hier 19 jaar woonden, dozen weggegooid die ik nog nooit uitgepakt had.![]()
In de afgelopen 2 maanden hebben we 4 hele Fiat panda's vol (en die zijn groter dan je denkt) naar de kringloop/stort gebracht...
Maar ben vooral blij dat het me toch nog gelukt is voordat de baby er is, want 2 maanden geleden zag ik het niet gebeuren... Toen stond alles nog vol en ik was echt bang dat ik dat allemaal na de bevalling nog moest gaan doen
De laatste paar dozen zijn wel de laatste dingen, vaak dingen die ik al in handen heb gehad (en dus opnieuw in een doos beland zijn). Zijn juist dingen die niet weg kunnen/mogen, maar waarvan ik (nog) niet wist waar het heen moest. Batterijen, opladers, aparte voetjes van de stofzuiger e.d.
- pearlsofpassion
- Moderator
Mijn nieuwe draagdoek is aangekomen.
Ben blij als een klein kind.
Ben blij als een klein kind.
Dat is snel! Welke is het geworden?
Ik zette een nieuwe eerst een nacht in een emmer koud water om te weken en dan 's ochtends wassen met voor baby geschikt wasmiddel. Laten drogen in het trapgat en daarna aan beide kanten zo heet mogelijk strijken met veel stoom. Daardoor wordt de doek al gelijk een stuk zachter.
Ik zette een nieuwe eerst een nacht in een emmer koud water om te weken en dan 's ochtends wassen met voor baby geschikt wasmiddel. Laten drogen in het trapgat en daarna aan beide kanten zo heet mogelijk strijken met veel stoom. Daardoor wordt de doek al gelijk een stuk zachter.
Dat is natuurlijk alleen geschikt voor katoenen doeken, niet voor wol(blend).
Ik heb speciaal voor mij gemaakt een filmpje gekregen! Van Nuon, over de jaarafrekening! Nou, leuk toch!

- Angelique
- 5-sterren

Dat maakt je dag weer helemaal goed!eelke schreef:Ik heb speciaal voor mij gemaakt een filmpje gekregen! Van Nuon, over de jaarafrekening! Nou, leuk toch!![]()
Angelique schreef:Dat maakt je dag weer helemaal goed!
Nou, dat compenseert weer! Ze noemden me zelfs mevrouw!
- pearlsofpassion
- Moderator
Little Frog Dark Kyanite.koekje schreef:Dat is snel! Welke is het geworden?
https://dragenenzo.nl/shop/draagdoeken/ ... k-kyanite/
Ik had inderdaad gelezen het zo te doen. ;-)
- Angelique
- 5-sterren

Je zou er toch emo van wordeneelke schreef:Nou, dat compenseert weer! Ze noemden me zelfs mevrouw!
Angelique schreef:Je zou er toch emo van worden![]()
Jaaa nou ben ik toch wel permanent lek op het moment
Dat is in elk geval stukken beter dan Mevrouwtjeeelke schreef:Nou, dat compenseert weer! Ze noemden me zelfs mevrouw!
pike schreef:Dat is in elk geval stukken beter dan Mevrouwtje
pearlsofpassion schreef:Little Frog Dark Kyanite.![]()
https://dragenenzo.nl/shop/draagdoeken/ ... k-kyanite/
Ik had inderdaad gelezen het zo te doen. ;-)
Dat zijn mooie diepe kleuren
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Verwarming stuk, water loopt uit de ketel, ik bellen.
Binnen een half uur monteur aan huis, aardige man, die weet wat het probleem is en nog een half uur later is het opgelost! En de kosten vallen ook nog mee (expansie vat was stuk)
Binnen een half uur monteur aan huis, aardige man, die weet wat het probleem is en nog een half uur later is het opgelost! En de kosten vallen ook nog mee (expansie vat was stuk)