Mag gezegd worden inderdaad! En dan nog zeggen dat je moeilijk foto's van jezelf kan maken, en er dan een met zo'n uitdaging plaatsen!Martine-Tom schreef: Knap dat je de handstand nog kan Koek!
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Kijk! Paar goeie tieten, dan een taille, en dan een buik! Niks mis mee! (je hebt je okselhaar alleen nu wel heel lang staan)
Ja, ik ga ze even op de desktop aanpassen. Deze waren zowel gemaakt als geplaatst op de snijplank.
Aan de kwaliteit van de foto's kan ik niets veranderen, dan moet ik hele ingewikkelde dingen gaan doen met fotosjop of gimp en ik moet daar altijd erg van vloeken, voor zover ik er al mee overweg kan.
De eerste foto is wel nogal 'kijk mij eens even memmen hebben', maar daar kan ik nix aan doen, ik heb ze immers niet kleiner. En een dergelijke jurk verbloemt natuurlijk ook weinig, maar ik vind het gewoon een mooie jurk.
De eerste foto is wel nogal 'kijk mij eens even memmen hebben', maar daar kan ik nix aan doen, ik heb ze immers niet kleiner. En een dergelijke jurk verbloemt natuurlijk ook weinig, maar ik vind het gewoon een mooie jurk.
-
Martine-Tom
*houd laptop opsekop*
Mooie buik Koek!!
Mooie buik Koek!!
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Niks mis met die buik van jou. 

Op de foto's staat mn buik niet helemaal. Ik krijg dat zelf niet voor elkaar met ipad wegzetten en dan ook nog fotoknopje bedienen.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het een gewone, zij het niet kleine, zwangere buik is. En ja, hij is veel groter dan die van Nadia. Sterker nog, ik zou er Nadia zelf ook nog in kunnen hebben
Maar dat is niet erg, iedereen is anders en ik ben gewoon ook meer aan de buitenkant zichtbaar zwanger.
Er zijn mensen (met name 1) in mijn directe omgeving die tijdens hun zwangerschappen calorieën hebben geteld en alles afgewogen wat ze naar binnen stopten. Ik hou daar helemaal niet van en ik vind het vreselijk ongezellig. Dat ik de hele tijd honger heb, heeft gewoon vast een reden en ik denk dat ik daaraan moet toegeven. Yin zal wel veel van me vragen en dat ook nodig hebben. En ik hoef niet de hele dag worstenbroodjes en chocola te eten, wortels en radijsjes zijn ook lekker. Maar als ik me niet meer kan inhouden, dan is dat zo en eet ik lekker een worstenbroodje en/of chocoladereep.
Ik voel me soms nog steeds wel zo, maar dat is dus met name als er kleren op mn buik knellen. Nu met de nieuwe kleren die vandaag zijn binnengekomen en de mooie nieuwe jurk (met grote dank aan Sieglinde voor de link
Je buik mag gezien worden wees er trots op. 
Niets mis met je buik toch. En dat heeft ook helemaal niet te maken met hoeveel je eet hoor. Vocht vasthouden, aanleg, veel vruchtwater, ...
Ik eet als ik honger heb. Ik probeer wel gezonder te eten/drinken dan voordien dus drink bijna geen frisdrank meer en vooral water. Chips en koekjes eet ik minder dan vroeger, wel meer fruit.
Maar ik ga echt niet niet eten omdat ik anders te veel zou verdikken...
En dat gezegd zijnde ben ik dus nog geen kg bijgekomen. Dus of je er nu op let of niet, je lichaam doet toch wat het wil hoor
Ik eet als ik honger heb. Ik probeer wel gezonder te eten/drinken dan voordien dus drink bijna geen frisdrank meer en vooral water. Chips en koekjes eet ik minder dan vroeger, wel meer fruit.
Maar ik ga echt niet niet eten omdat ik anders te veel zou verdikken...
En dat gezegd zijnde ben ik dus nog geen kg bijgekomen. Dus of je er nu op let of niet, je lichaam doet toch wat het wil hoor
-
fem fatale
- 5-sterren

Geen sterke buikwand. Mijn moeder had ook een enorme toeter, bij mijn broer al na 2 maanden omdat ik haar complete buikwand heb gesloopt.

Dit is trouwens de mijne
Prachtige buik hoor koek. Ben jaloers op je memmen.
ik let wel op wat ik eet maar tel zeker geen calorieën.
Ik heb net een 1000 kilo vlees verwerkt. En nu heb ik echt zin in vette hap.
heb de frituurpan aangezet.
Heb jij de buikbewoner al gevoeld?
ik let wel op wat ik eet maar tel zeker geen calorieën.
Ik heb net een 1000 kilo vlees verwerkt. En nu heb ik echt zin in vette hap.
heb de frituurpan aangezet.
Mooi buikje Sieglinde! Je kan echt nu wel goed ziend at je zwanger bent.
Btw, is het al gelukt met een passende winterjas?
Ik heb Yin nog niet gevoeld. Wel af en toe dat ik denk dat ik mogelijk iets voel bewegen, maar volgens mij zijn dat toch ingewanden. Ik heb een voorliggende placenta en nogal ruim vruchtwater, dus in dat opzicht is het wel logisch dat ik nog niets heb gevoeld.
Ik heb trouwens ondervonden dat mn zwangerschapsmisselijkheidmedicatie ook geweldig werkt tegen maagzuur. Niet dat ik misselijk ben van mn zwangerschap, maar ik mag niet meer alle gewone misselijkmedicatie gebruiken en kreeg daarom van de gyn emesafene. Dus ik hoef geen vieze dingen als rennies te gaan knagen.
Trouwens nog meer mensen nog steeds last van hartkloppingen? Ik weet dat het inherent is aan zwangerschap, maar ik dacht dat het nu al wel minder zou moeten zijn. Vooral als ik wat meer heb gedaan, voel ik het te hard en te onregelmatig bonken, zodanig dat ik het intern voel galmen zeg maar. En ik word er dan ook een beetje raar en benauwd/kortademig van en ik moet dan echt even zitten of liggen. Na een uurtje gaat het dan meestal al weer beter. Mn bloeddruk was de vorige keer nog steeds netjes laag/normaal, dus dat is gewoon goed.
Edit: tikfout
Btw, is het al gelukt met een passende winterjas?
Stukje hebben? Ik vind ze namelijk te groot, helemaal omdat ze natuurlijk nog groter gaan worden. Ik had laatst grotere bh's gekocht en daar puilen ze inmiddels al weer uit. Het is natuurlijk voor een goed doel, maar kleinere tietjes zijn veel praktischer, doen het zeker net zo goed en minder risico op kniehangers over 10 jaar.Nadia schreef: Ben jaloers op je memmen.
Ik heb Yin nog niet gevoeld. Wel af en toe dat ik denk dat ik mogelijk iets voel bewegen, maar volgens mij zijn dat toch ingewanden. Ik heb een voorliggende placenta en nogal ruim vruchtwater, dus in dat opzicht is het wel logisch dat ik nog niets heb gevoeld.
Ik heb trouwens ondervonden dat mn zwangerschapsmisselijkheidmedicatie ook geweldig werkt tegen maagzuur. Niet dat ik misselijk ben van mn zwangerschap, maar ik mag niet meer alle gewone misselijkmedicatie gebruiken en kreeg daarom van de gyn emesafene. Dus ik hoef geen vieze dingen als rennies te gaan knagen.
Trouwens nog meer mensen nog steeds last van hartkloppingen? Ik weet dat het inherent is aan zwangerschap, maar ik dacht dat het nu al wel minder zou moeten zijn. Vooral als ik wat meer heb gedaan, voel ik het te hard en te onregelmatig bonken, zodanig dat ik het intern voel galmen zeg maar. En ik word er dan ook een beetje raar en benauwd/kortademig van en ik moet dan echt even zitten of liggen. Na een uurtje gaat het dan meestal al weer beter. Mn bloeddruk was de vorige keer nog steeds netjes laag/normaal, dus dat is gewoon goed.
Edit: tikfout
Laatst gewijzigd door koekje op vr 25 okt 2013, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ohh ja hoor. Ik wil wel een stukje. Mag ik het dan ook houden na de bevalling?
Jahoor, ik doe daar niet zo moeilijk over. Mocht je ook eens een stukje kont willen, heb ik daar ook genoeg van.