0,0.....Breeze schreef: Bordie Hoeveel zalmhuid heb jij liggen?
Tanneke (Breeze)
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Beste barfers uit noord holland, ik moest toch nog even aan jullie denken toen ik gisteren het kerstdiner voor mijn mannen klaarmaakte,
ze zijn niet zo van de gezelligheid tijdens het eten
en het moest snel op natuurlijk
. Vandaag eten ze erg luxe, ree rib en ree vlees, het is tenslotte maar een keer kerst per jaar 
Ik wens jullie fijne feestdagen en geniet van je hond( en ) en van elkaar,
kerstgroet Karin
Sem, Boris, Bo-ghy en Donar
ze zijn niet zo van de gezelligheid tijdens het eten
kerstgroet Karin
-
Breeze
Kijk daarom leven we nu in de week richting het nieuwe jaar. In die week komen er weer allerlei goede voornemens van de kastplank. Dus als je dat je dierentuin nu duidelijk kunt maken dat die goede voornemens voor de mensen in Nederland een belangrijke traditie is, dan moet jij eens kijken wat er vanaf 1 januari gebeurt......boris2009 schreef: Beste barfers uit noord holland, ik moest toch nog even aan jullie denken toen ik gisteren het kerstdiner voor mijn mannen klaarmaakte,
ze zijn niet zo van de gezelligheid tijdens het etenen het moest snel op natuurlijk
. Vandaag eten ze erg luxe, ree rib en ree vlees, het is tenslotte maar een keer kerst per jaar
kerstgroet Karin
Hoi,
Ik ga binnenkort een nieuwe vriezer bestellen en vol laden met producten van lupa. Lupa verwacht dan de bestelling de 2e week van januari te kunnen leveren.
Ik kom zelf al boven de 200 euro uit en dus zijn er geen verzendkosten, maar wellicht zijn er hier nog mensen die wat nodig hebben?
Ik heb helaas geen vriesruimte voor jullie producten, dus je zult het wel zelf optijd bij mij (net boven Alkmaar) op moeten halen. Betalen zal ook vooraf moeten.
Als je wat wilt hebben, laat het dan maar weten.
Tip: Alaska paard-eend is nieuw en zal een deze dagen ook op hun site verschijnen voor 42 euro per 10 rollen..
Gr.
Ik ga binnenkort een nieuwe vriezer bestellen en vol laden met producten van lupa. Lupa verwacht dan de bestelling de 2e week van januari te kunnen leveren.
Ik kom zelf al boven de 200 euro uit en dus zijn er geen verzendkosten, maar wellicht zijn er hier nog mensen die wat nodig hebben?
Ik heb helaas geen vriesruimte voor jullie producten, dus je zult het wel zelf optijd bij mij (net boven Alkmaar) op moeten halen. Betalen zal ook vooraf moeten.
Als je wat wilt hebben, laat het dan maar weten.
Tip: Alaska paard-eend is nieuw en zal een deze dagen ook op hun site verschijnen voor 42 euro per 10 rollen..
Gr.
Ik heb inmiddels besteld.
Tja, echt balen!! Had heeel graag willen hebben, maar een weekje of 2 later...Roosj schreef: Ik heb inmiddels besteld.
Mss kan ik nog wat bij de bestelling toe laten voegen, maar ik heb maar tot 9 januari eten voor mijn dieren, dus ik kan het echt niet 2 weken uit stellen..José S schreef: Tja, echt balen!! Had heeel graag willen hebben, maar een weekje of 2 later...![]()
Ik geloof dat er vanuit Alkmaar nog een groepsbestelling gedaan wordt rond eind januari. Zou dat je dan niet beter uit komen?
Heb al een oplossing gevonden, welliswaar 12 januari al maar ik kan het combineren met een verkoop van spiervlees haha!Roosj schreef: Mss kan ik nog wat bij de bestelling toe laten voegen, maar ik heb maar tot 9 januari eten voor mijn dieren, dus ik kan het echt niet 2 weken uit stellen..
Ik geloof dat er vanuit Alkmaar nog een groepsbestelling gedaan wordt rond eind januari. Zou dat je dan niet beter uit komen?
Heb ik dan toch voor een half jaar variatie All Animal...
De benodigde Darf Eko kan ik ook anders regelen geluukig.
Ben alleen nog benieuwd naar de Zalmmix van Lupa, wat zijn de verhoudingen? Iemand daar ervaring mee??
Van Ropa dog Eko had ik eventueel interesse in de geitversie, maar bosbessen erin? Fruit en vlees is een no-go combi! Dat gaat gisten in de maag... Enige uitzondering daarin is appel?
Niet alle honden schijnen problemen met fruit x vlees combi te hebben. Cranberrie is ook een fruit en dat gaat hier goed met het vlees, banaan ook overigens. Voor de rest heb ik nog niets geprobeerd (ja, appel maar dat ging ook goed).José S schreef: Heb al een oplossing gevonden, welliswaar 12 januari al maar ik kan het combineren met een verkoop van spiervlees haha!
Heb ik dan toch voor een half jaar variatie All Animal...
De benodigde Darf Eko kan ik ook anders regelen geluukig.
Ben alleen nog benieuwd naar de Zalmmix van Lupa, wat zijn de verhoudingen? Iemand daar ervaring mee??
Van Ropa dog Eko had ik eventueel interesse in de geitversie, maar bosbessen erin? Fruit en vlees is een no-go combi! Dat gaat gisten in de maag... Enige uitzondering daarin is appel?
Ik ga 17 januari weer bestellen bij degomeat.
levering in aalsmeer.
dus als er nog mensen zijn die mee willen bestellen...
levering in aalsmeer.
dus als er nog mensen zijn die mee willen bestellen...
Hallo,
Ik ben Linda en net begonnen met Barfen. Ik woon in Nieuw Vennep en zou dolgraag mee bestellen! Ik heb twee honden, Duffy en Trix. Trix is ergens allergisch voor en ik ben sinds kort begonnen met een eliminatie dieet. Hiervoor gaf ik KVV en heb het vermoeden dat kip de boosdoener is. Ze eten nu hert, duffy eet hetzelfde omdat anders Trix haar hert niet opeet....en tegen die tijd kan ik er een nieuw diersoort aan toe gaan voegen.
Ik weet niet hoe jullie dat normaal regelen, samen bestellen?
Ik ben Linda en net begonnen met Barfen. Ik woon in Nieuw Vennep en zou dolgraag mee bestellen! Ik heb twee honden, Duffy en Trix. Trix is ergens allergisch voor en ik ben sinds kort begonnen met een eliminatie dieet. Hiervoor gaf ik KVV en heb het vermoeden dat kip de boosdoener is. Ze eten nu hert, duffy eet hetzelfde omdat anders Trix haar hert niet opeet....en tegen die tijd kan ik er een nieuw diersoort aan toe gaan voegen.
welkom op bplberghoef schreef: Hallo,
we doen meestal mee met lijntjes
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Welkom hier op BP.....
Hey Linda, welkom op barfplaats.
We proberen zoveel mogelijk met lijntjes te bestellen.
Nieuw Vennep is goed te doen met de Hoofddorpers hier
We proberen zoveel mogelijk met lijntjes te bestellen.
Nieuw Vennep is goed te doen met de Hoofddorpers hier
hee linda
ik woon ook bij jou in de buurt, hillegom, en doe soms ook mee met lijntjes.
wat voor woefs heb je?
ik woon ook bij jou in de buurt, hillegom, en doe soms ook mee met lijntjes.
wat voor woefs heb je?