Mowgli schreef:
Ik weet het nog niet. Er ligt hier nog een halve bloemkool van gisteren in de koelkast oh en nog steeds een halve witte kool... Misschien iets met witte kool toveren.
De witte kool kon ik weggooien, daar zaten overal schimmelplekjes op
Uiteindelijk heb ik gekookte aardappels gemaakt met ratatouille en als vleesvervanger hadden we een maultasche.
Zo ontzettend geen zin om na te denken over wat ik ga eten... Als ik pizza in de vriesderd had, wist ik het wel. Maar helaas. Zal wel kikkererwtensalade worden, met rood uitje, paprika, een paar net-niet overleden basilicumblaadjes en wat er verder nog uit de koelkast komt rollen. Dressing van citroensap, olijfolie en beetje agavenektar, peper, zout, snufje kurkuma.
Zucht. Geen zin. Ga maar hertenpens snijden. Altijd goed voor het opwekken van de eetlust.
Rosbief uit oven, asperges onder een dekje van paleo-pesto en geraspte parmezaanse kaas. Ik had ook nog een ananas meegenomen maar die was helaas enigszins rot van binnen, kon zo in de kiepelton
Voor morgen staat de overgebleven rosbief op het menu, met een salade van courgette, rucola en gebakken paddestoelen, en ik kan er vast ook nog wel wat van de overgebleven pesto in kwijt.
Groentesoep en aspergessoep en brood.... Omdat ik jarig ben en dus lekker makkelijk ..... Toetje??? Zelfgebakken appelkruimeltaart en een gekochte puddingkruimeltaart.....