Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Geluksmomentje van de dag
@Eelke fijn dat het zo goed gaat.
Hier is Spot ook weer in zijn gewone doen geloof ik. Althans we hadden weer eens een discussie dat gaan wandelen betekent dat er een lijntje aan moet en niet dat ik 6 rondjes door de tuin ga rennen om het spelletje vang de husky te spelen.
Dus even alleen met Shadow op stap. Die was zo super braaf, zelfs los gerausd aan de Maas en 6x terugroepen was 6x blije gup die aan kwam stuiven. #trotsopmijnhusky
Hier is Spot ook weer in zijn gewone doen geloof ik. Althans we hadden weer eens een discussie dat gaan wandelen betekent dat er een lijntje aan moet en niet dat ik 6 rondjes door de tuin ga rennen om het spelletje vang de husky te spelen.
Dus even alleen met Shadow op stap. Die was zo super braaf, zelfs los gerausd aan de Maas en 6x terugroepen was 6x blije gup die aan kwam stuiven. #trotsopmijnhusky
Ik ben klaar met werken voor dit jaar 
Kim_S schreef:Ik ben klaar met werken voor dit jaar
Ik ook , lekker bijna 2 weken vrij
Lekker he, vrij!
Joep is vanmiddag een klein uurtje alleen thuis gebleven. Ik heb hem denk ik wel elke 10 min gecheckt via de camera, en hij lag rustig, op de tegels voor de keukendeur, dat wel. Als straks het vuurwerk weg is en we een haardrek hebben, mag hij lekker op de bank als we er niet zijn. Goed om te merken dat hij niet erg zenuwachtig werd. Na oud en nieuw dus maar verder opbouwen, het komt wel goed denk ik.
Verder heb ik mijn laptop open geschroefd en de van eruit gehaald. Uitgeblazen met de waterblazer, en nu wordt ie niet meer loeiheet en stijgt ie niet elke 5 min meer op. En hij doet t verder nog ook
ik voel me nu een technicus.
Joep is vanmiddag een klein uurtje alleen thuis gebleven. Ik heb hem denk ik wel elke 10 min gecheckt via de camera, en hij lag rustig, op de tegels voor de keukendeur, dat wel. Als straks het vuurwerk weg is en we een haardrek hebben, mag hij lekker op de bank als we er niet zijn. Goed om te merken dat hij niet erg zenuwachtig werd. Na oud en nieuw dus maar verder opbouwen, het komt wel goed denk ik.
Verder heb ik mijn laptop open geschroefd en de van eruit gehaald. Uitgeblazen met de waterblazer, en nu wordt ie niet meer loeiheet en stijgt ie niet elke 5 min meer op. En hij doet t verder nog ook
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn mozaïek achtergrond gelegd en het past gewoon helemaal goed

na het lezen van het andere topic ben ik gewoon even heel gelukkig dat Scott nog leeft en gezond is
(en zeker na ons dierenarts avontuur eerder deze week
)
(en zeker na ons dierenarts avontuur eerder deze week
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Daar sluit ik me graag bij aan
Ik ben ontzettend blij met mijn twee gestipte dames
Bella heeft zich zelfs van het vuurwerk laten afleiden met een bullepees. Even geen zenuwen meer
En Xindy staat erbij te zeuren, want die van haar is natuurlijk al lang op
Ik ben ontzettend blij met mijn twee gestipte dames
Bella heeft zich zelfs van het vuurwerk laten afleiden met een bullepees. Even geen zenuwen meer
En Xindy staat erbij te zeuren, want die van haar is natuurlijk al lang op
Na 2,7 km wandelen tussen alle carbitploffen door ligt er nu iemand prinsheerlijk te slapen. Hij heeft vijf keer een haas zien wegspurten en werd vijf keer helemaal hieperdepiep, dus de energie is wel op. Hij is zelfs te moe om al te zeuren om eten
.
Vanmiddag met Atzeflats over de akkers gestruind, een paar doffe klappen in de verte, af en toe een knal vanuit het dorp, en meneertje kwam steeds braaf koekies halen
Het lijkt hem niet veel te doen.
En hij heeft een paar keer 15 seconden gevolgd met zijn neus omhoog naar mij
En hij heeft een paar keer 15 seconden gevolgd met zijn neus omhoog naar mij
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Mijn grote onbenullige reuzenpuppy is zoooo lief voor de kindjes! We zijn weg met 8 volwassenen en 6 kids, leeftijd 9 tot 2. En wat doet hij het goed! Zo beretrots op hem 

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
constance.blokzijl schreef:Mijn grote onbenullige reuzenpuppy is zoooo lief voor de kindjes! We zijn weg met 8 volwassenen en 6 kids, leeftijd 9 tot 2. En wat doet hij het goed! Zo beretrots op hem
Super zeg! Echt heel fijn
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ben er ook echt blij mee, en reuze trots op hem! Wij hebben geen kinderen en natuurlijk komen er wel kinderen bij ons over de vloer maar dat is toch heel anders dan van donderdag tot maandag met 6 kinderen in 1 huis leven.... Zeker met zijn grootte, gewicht van 43 kilo en zijn puppy onstuimigheid. Tuurlijk gebeurd het wel eens dat hij net iets te lomp is, maar door de bank genomen gaat het echt serieus goed en is hij heel rustig en voorzichtig [emoji6]Siberienne schreef:
Super zeg! Echt heel fijn
-
Martine-Tom
Net via een facebookactie een cursus gewonnen van het NTI 
- Pauline
- 5-sterren

Mijn vader die aan de telefoon zegt dat hij zo ongelofelijk veel van me houdt.
Nu kunnen we het nog zeggen, nu begrijpt hij het nog en daarom zeggen we het zo vaak als we eraan denken.
Eigenlijk een momentje van de hele week:
VL is broeds... ik heb er in 39 weken zwangerschap nauwelijks last van gehad, maar meneer kreeg het van de week ineens op de heupen.
Dus we hebben nu: een eetkamertafel (al 4 maanden zonder), nieuwe stoelen, lampen in de kamer en boven tafel, z'n studeerkamer is af, alle zooi is uit huis, de berging is opgeruimd en ingericht. Hij heeft zelfs een touwtje opgehangen om de kaartjes op te hangen!
VL is broeds... ik heb er in 39 weken zwangerschap nauwelijks last van gehad, maar meneer kreeg het van de week ineens op de heupen.
Dus we hebben nu: een eetkamertafel (al 4 maanden zonder), nieuwe stoelen, lampen in de kamer en boven tafel, z'n studeerkamer is af, alle zooi is uit huis, de berging is opgeruimd en ingericht. Hij heeft zelfs een touwtje opgehangen om de kaartjes op te hangen!