Geen ideecalimero_a schreef: hmmm die cupcakes zien er weer geweldig uit!! Wanneer krijgen we een bp-proefmiddag?![]()
Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bakken is ontspanning
Ik ga morgen banoffee pie maken 
Laatst gewijzigd door Nadia op di 30 apr 2013, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
In het kader van de kroningsdag, de k(r)oningscupcakes

-
fransbulletje
Leuk die oranje cupcakes 
De oranjegebakjes voor vandaag: Chocoladekoekbakje met dun laagje chocolade, gevuld met sinasappel banketbakkersroom en daarop schijfjes sinasappel met sinasappel-abrikozengelei.

De oranjegebakjes voor vandaag: Chocoladekoekbakje met dun laagje chocolade, gevuld met sinasappel banketbakkersroom en daarop schijfjes sinasappel met sinasappel-abrikozengelei.

Lekker zeg! Ik vind dat bij alle creaties een recept of link naar het recept moet komen 
De banoffee pie
Hij is trouwens mooi oranje van kleur.. Op de foto ziet ie er een beetje verwassen uit

-
fransbulletje
Ziet er heerlijk uitNadia schreef: De banoffee pieHij is trouwens mooi oranje van kleur.. Op de foto ziet ie er een beetje verwassen uit
![]()
![]()
Zo dan, ziet er lekker uit...Nadia schreef: De banoffee pieHij is trouwens mooi oranje van kleur.. Op de foto ziet ie er een beetje verwassen uit
![]()
![]()
-
fransbulletje
Vandaag een bewerkelijk baksel maar wel leuk om te maken......rabarbervlaai!
Een vlaaibodem gevuld met banketbakkersroom en appel/rabarbercompote bedekt met kruimeldeeg.
http://www.24kitchen.nl/recepten/rabarbervlaai

Een vlaaibodem gevuld met banketbakkersroom en appel/rabarbercompote bedekt met kruimeldeeg.

Ziet er heel goed uit..alleen jammer dat ie bij jou staat en niet hierfransbulletje schreef: Vandaag een bewerkelijk baksel maar wel leuk om te maken......rabarbervlaai!
![]()
ziet er heel lekker uit
- Pauline
- 5-sterren

Alleen van het topic lezen wordt mijn broek al te strak.......

-
Martine-Tom
Ik ga volgende week weer eens aan de slag met amandelmeel, kijken of ik daar nog wat eetbaars mee kan toveren 
Morgen ga ik marmercupcakes maken met botercreme
Morgen ga ik marmercupcakes maken met botercreme
-
fransbulletje
BitterkoekenMartine-Tom schreef: Ik ga volgende week weer eens aan de slag met amandelmeel, kijken of ik daar nog wat eetbaars mee kan toveren
Morgen ga ik marmercupcakes maken met botercreme![]()
Pauline schreef: Alleen van het topic lezen wordt mijn broek al te strak.......![]()
![]()