Het grote aftellen is begonnen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Het grote aftellen is begonnen.
Owww Riek, wat zien ze er heerlijk uit 
- luka en kira
- 5-sterren

Wat een fantastische pupseltjes

En wat een leuke namen. Fijn dat het met de kleine man beter gaat.
Geniet ervan!!!
En wat een leuke namen. Fijn dat het met de kleine man beter gaat.
Geniet ervan!!!
Ik dacht ook al "zo moeder zo dochter" 
Knappe kinders Riek.
Knappe kinders Riek.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeetje, even niet hier en ze zijn er al lang. Proficiat Riek, met je mooie nestje. Wat een lekkertjes zijn het.
Zo, ben helemaal bij
, superfoto's en wat een schatjes zeg, ik vind die vlekken/tekening zo leuk bij ze 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wel bietje weinig foto's. .....
- luka en kira
- 5-sterren

+1hannabelgje schreef: Wel bietje weinig foto's. .....
Kom maar op met al die foto's!
FFoto's , foto's, foto's,...
, waar bljven ze?
Even een paar van een paar dagen terug.
Dit is Sipke. Sinds vanmorgen knipoogt hij.
Sipke is de lichtste van het stel. Hij werd door zijn dikke broer en zus steeds weg geduwd bij de tepel, en door zijn getijger door de kist verloor hij veel energie.
We zijn hem gaan bijflessen daarom. Hij is wel de bijdehandste, beweeglijkste en stiekem vind ik hem ook de mooiste.
Hij heeft aan de onderkant van zijn oortje aan beide kanten een wit streepje.
Ongewenst voor de show, maar ik ben er verliefd op.
Het bijvoeden ging niet direct van een leien dakje, maar inmiddels trekt hij aan de fles alsof zijn leven er van hangt (en dat was wel even zo)
Hij weegt nu 363 gram.

Dit is Lobke.
Lobke en Sipke zouden bijna een tweeling kunnen zijn. Als ik in de kist kijk moet ik goed kijken wie wie is. Alhoewel Lobke wel 50 gram zwaarder is dan Sipke, maar qua tekening zijn ze bijna eender. Zij weegt 421 gram.

En dit is Gijs.
Gijs is een lekkere vent. Als hij zijn eten maar krijgt dan hoor je hem niet.
Gijs is de zwaartste, nu 467 gram.

Vrijdag begonnen de pups met dunne poep.
Nog niet zorgelijk dun, maar wel iets om in de gaten te houden.
Zaterdag was het dus en soms dik. Zondag leek het weer beter te gaan.
Maar maandagochtend (5 uur
) spoot hij bij Gijs uit zijn achterwerk.
Dus maandagochtend met het spulletje naar de dierenarts geweest.
Ze hadden geen koorts, maar wel buikpijn en het was duidelijk dat ze echt niet lekker waren.
Gijs poepte nog fijn even de hand van de da vol, kon ze mooi zien hoe de poep er uit zag.
Ze hebben alle drie een prikje met penicilline gehad. Misschien wel omstreden zo jong, maar niets doen was geen optie.
Ze zijn eigenlijk gelijk opgeknapt.
Charlotte was elke dag 's ochtends een paar uur erg onrustig. Graven, zoeken, blijven lopen en hijgen.
Niet erg fijn om te zien. 's Middags leek dat over te zijn. Maar dit duurde wel al een dag of 6.
Ik geef haar iedere dag een flinke eetlepel hüttekase (bweeh) en om de dag een kippennekje, maar misschien toch te weinig calcium.
Ook wilde ze erg slecht en veel te weinig eten. Ze is dan nu ook graatmager.
Charlotte heeft maandag een calciumspuit gehad, en ze is er bijna acuut van opgeknapt.
Vreet weer als een bouwvakker, en het gegraaf is ook stukken minder.
Alleen als de pups heb gewogen en Sipke heb geflesd dan is ze nog even onrustig.
Al met al is het me de afgelopen tijd zeker niet mee gevallen.
Heb me werkelijk afgevraagd waarom ik dit gedaan heb, en waarom ik dit Charlotte heb aangedaan.
Maar het gaat sinds maandag een stuk beter.
En ik kan nu zeggen dat ik er van geniet. Het is heerlijk om dat spul te zien liggen. Om te knuffelen met zo'n kleintje in je nek.
Sipke als kussen ligt best lekker:

Hier zie je de schattige oortjes van Sippy goed.

Deze is van gisteren.

Dit is Sipke. Sinds vanmorgen knipoogt hij.
Sipke is de lichtste van het stel. Hij werd door zijn dikke broer en zus steeds weg geduwd bij de tepel, en door zijn getijger door de kist verloor hij veel energie.
We zijn hem gaan bijflessen daarom. Hij is wel de bijdehandste, beweeglijkste en stiekem vind ik hem ook de mooiste.
Hij heeft aan de onderkant van zijn oortje aan beide kanten een wit streepje.
Ongewenst voor de show, maar ik ben er verliefd op.
Het bijvoeden ging niet direct van een leien dakje, maar inmiddels trekt hij aan de fles alsof zijn leven er van hangt (en dat was wel even zo)
Hij weegt nu 363 gram.

Dit is Lobke.
Lobke en Sipke zouden bijna een tweeling kunnen zijn. Als ik in de kist kijk moet ik goed kijken wie wie is. Alhoewel Lobke wel 50 gram zwaarder is dan Sipke, maar qua tekening zijn ze bijna eender. Zij weegt 421 gram.

En dit is Gijs.

Vrijdag begonnen de pups met dunne poep.
Nog niet zorgelijk dun, maar wel iets om in de gaten te houden.
Zaterdag was het dus en soms dik. Zondag leek het weer beter te gaan.
Maar maandagochtend (5 uur
Dus maandagochtend met het spulletje naar de dierenarts geweest.
Ze hadden geen koorts, maar wel buikpijn en het was duidelijk dat ze echt niet lekker waren.
Gijs poepte nog fijn even de hand van de da vol, kon ze mooi zien hoe de poep er uit zag.
Ze hebben alle drie een prikje met penicilline gehad. Misschien wel omstreden zo jong, maar niets doen was geen optie.
Ze zijn eigenlijk gelijk opgeknapt.
Charlotte was elke dag 's ochtends een paar uur erg onrustig. Graven, zoeken, blijven lopen en hijgen.
Niet erg fijn om te zien. 's Middags leek dat over te zijn. Maar dit duurde wel al een dag of 6.
Ik geef haar iedere dag een flinke eetlepel hüttekase (bweeh) en om de dag een kippennekje, maar misschien toch te weinig calcium.
Ook wilde ze erg slecht en veel te weinig eten. Ze is dan nu ook graatmager.
Charlotte heeft maandag een calciumspuit gehad, en ze is er bijna acuut van opgeknapt.
Vreet weer als een bouwvakker, en het gegraaf is ook stukken minder.
Alleen als de pups heb gewogen en Sipke heb geflesd dan is ze nog even onrustig.
Al met al is het me de afgelopen tijd zeker niet mee gevallen.
Heb me werkelijk afgevraagd waarom ik dit gedaan heb, en waarom ik dit Charlotte heb aangedaan.
Maar het gaat sinds maandag een stuk beter.
En ik kan nu zeggen dat ik er van geniet. Het is heerlijk om dat spul te zien liggen. Om te knuffelen met zo'n kleintje in je nek.
Sipke als kussen ligt best lekker:

Hier zie je de schattige oortjes van Sippy goed.

Deze is van gisteren.

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oeh, foto's! ! Ze zijn prachtig 
Het gedrag van Charlotte is precies dat van mijn Lizzy zoals je het omschrijft, alleen sjouwde die het liefst de pups ook nog door het huis. Ook alleen in de ochtend. En ik herken je gevoel helemaal! Maar ik kan je ook garanderen: vanaf nu is het genieten!!! Heerlijk dat het nu goed gaat!
Ja, ik las het.Jantina schreef: Het gedrag van Charlotte is precies dat van mijn Lizzy zoals je het omschrijft, alleen sjouwde die het liefst de pups ook nog door het huis. Ook alleen in de ochtend. En ik herken je gevoel helemaal! Maar ik kan je ook garanderen: vanaf nu is het genieten!!! Heerlijk dat het nu goed gaat!
Heb veel terug zitten zoeken en lezen.
Heeft Lizzy toen ook een calciumspuit gehad?
Dit heeft wel geholpen.
Moet nog wel haar goed in de gaten houden zei de da, anders misschien nog een keer een spuit halen.
Oke, nu zie ik toch 1 ding wat niet overeenkomtEn dit is Gijs.
Fijn dat de boel nu weer onder controle is en je weer kunt genieten
Mooie plaatjes Riek, dank je wel
Je hebt spetters van puppen liggen, hebben ze al een nieuw baasje?
Gelukkig dat het beter gaat met moeder en kinders, en wat het spuitje aangaat: als niets doen geen optie is, dan zul je wat anders moeten. Je hebt goed gehandeld
En nu vooral genieten, hier kon ik dat ook pas vanaf dat Hope een dag of 10 was.
Gelukkig dat het beter gaat met moeder en kinders, en wat het spuitje aangaat: als niets doen geen optie is, dan zul je wat anders moeten. Je hebt goed gehandeld
En nu vooral genieten, hier kon ik dat ook pas vanaf dat Hope een dag of 10 was.
Dankjewel 
2 hondjes hebben al een ander baasje.
1 reutje is nog beschikbaar.
Eigenlijk ben ik geen reuenmens.
En ik weet nog niet eens welke reu het echtpaar wil, maar stiekem zou ik het niet erg vinden als Sipke hier zou blijven.
Het teefje gaat naar mensen die wij allang kennen.
Ik wist niet eens dat ze dachten aan een hondje erbij.
De vrouw van het echtpaar ook niet
althans niet zo snel.
Maar haar man was vanaf het begin weg van Lobke. Volgende week komen ze de pups live bewonderen.
Een reutje gaat naar mensen die al een papillon gehad hebben.
2 hondjes hebben al een ander baasje.
1 reutje is nog beschikbaar.
Eigenlijk ben ik geen reuenmens.
En ik weet nog niet eens welke reu het echtpaar wil, maar stiekem zou ik het niet erg vinden als Sipke hier zou blijven.
Het teefje gaat naar mensen die wij allang kennen.
Ik wist niet eens dat ze dachten aan een hondje erbij.
De vrouw van het echtpaar ook niet
Maar haar man was vanaf het begin weg van Lobke. Volgende week komen ze de pups live bewonderen.
Een reutje gaat naar mensen die al een papillon gehad hebben.