Vuurwerkoverlast
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vuurwerkoverlast
Hier ging het perfect. Mijn zusje, zwager en hun hondje waren er ook. Voor haar de eerste oud en nieuw. Binnen reageerde ze helemaal niet, maar na 12'en buiten was toch nog iets te spannend.
Joep heeft van 12 uur tot half 1 in de voortuin afwisselend op zijn kont, en kwispelend 'mag k er heen' naar het vuurwerk gekeken. Die vind het echt prachtig. Hij is zo enthousiast dat ik ook al die tijd buiten heb gestaan, en zelfs in de voortuin durfde (ik ben zoooooooooooo bang van vuurwerk, maar Joep is een goede therapie hond). Gijs lummelde er al die tijd een beetje bij. Die vind het niet eng maar ook niet boeiend. Die was denk ik al lang blij dat hij zijn kap even niet aan hoefde.
Het bushokje ligt, zoals verwacht, helemaal aan gruzelementen.
Joep heeft van 12 uur tot half 1 in de voortuin afwisselend op zijn kont, en kwispelend 'mag k er heen' naar het vuurwerk gekeken. Die vind het echt prachtig. Hij is zo enthousiast dat ik ook al die tijd buiten heb gestaan, en zelfs in de voortuin durfde (ik ben zoooooooooooo bang van vuurwerk, maar Joep is een goede therapie hond). Gijs lummelde er al die tijd een beetje bij. Die vind het niet eng maar ook niet boeiend. Die was denk ik al lang blij dat hij zijn kap even niet aan hoefde.
Het bushokje ligt, zoals verwacht, helemaal aan gruzelementen.
Pike heeft om kwart voor drie een plas durven doen in de tuin. Omdat ik hem mee nam aan de lijn anders was het niet gelukt. En hij moest zo nodig
Het geknal ging gewoon door vannacht, pas na vijven werd het stil. En nu hoor ik ook weer regelmatig geknal. Maar wat de honden betreft ben ik heel tevreden, ze hebben zich heel goed gehouden dit jaar.
Nelson sliep gewoon door. Die vond het allemaal wel best.
1 van onze paarden was wel volledig in paniek, echt heel sneu want ik durfde niet bij 600 kilo rondstuiterend paardenkracht in de box. Hij keek namelijk echt niet meer uit.
Om twee uur was hij weer rustig. Het was een nieuw paard, volgend jaar ga ik hem iets kalmerends geven. Ik ben blij dat hij niet méér heeft dan een schram op zijn hoofd
1 van onze paarden was wel volledig in paniek, echt heel sneu want ik durfde niet bij 600 kilo rondstuiterend paardenkracht in de box. Hij keek namelijk echt niet meer uit.
Om twee uur was hij weer rustig. Het was een nieuw paard, volgend jaar ga ik hem iets kalmerends geven. Ik ben blij dat hij niet méér heeft dan een schram op zijn hoofd
Ik kwam deze tegen op FB
https://www.facebook.com/amkuijvenhoven?pnref=story
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ja, 2 vriendinnen van ons 
-
Lil
GLOEIENDE!!!Sieglinde schreef: Ik kwam deze tegen op FB
Zo te zien mag daar wel een prof bedrijf komen puinruimen en nieuw maken
Erg grappig stelletje idioten
- Inge en Bono
- 5-sterren

En ze wonen er net. Brievenbus was afgeplakt....
Hoe hersenloos en gevoelloos ben je, als je zoiets doet
Hoe hersenloos en gevoelloos ben je, als je zoiets doet
Tjee Nova,...

Hier kwamen buren vannacht melden dat er zo'n verrekte wensballon tussen de schutting en het huis gekomen was. Is een strook van 90 cm wat o.a houtopslag is. Die dingen zijn echt levensgevaarlijk. Vuur eronder en dan nazwaaien. Wat ze daarna al brandend aanrichten maken de mensen zich niet meer druk om. Veel woningbranden bij huizen met rieten daken wordt veroorzaakt door die kolere dingen. Hier liep het met een sisser af maar wat als de buren het niet gezien hadden? Stond ook nog een wens op maar geen afzender. Wel kus aan Papa, wat ik dan weer erg aandoenlijk vind.
Hier kwamen buren vannacht melden dat er zo'n verrekte wensballon tussen de schutting en het huis gekomen was. Is een strook van 90 cm wat o.a houtopslag is. Die dingen zijn echt levensgevaarlijk. Vuur eronder en dan nazwaaien. Wat ze daarna al brandend aanrichten maken de mensen zich niet meer druk om. Veel woningbranden bij huizen met rieten daken wordt veroorzaakt door die kolere dingen. Hier liep het met een sisser af maar wat als de buren het niet gezien hadden? Stond ook nog een wens op maar geen afzender. Wel kus aan Papa, wat ik dan weer erg aandoenlijk vind.
Dat is oa de reden dat ik niet weg ga met oud & nieuw. Verschrikkelijk toch? En er hangt geen briefje van de dader bij denk ik?Sieglinde schreef: Ik kwam deze tegen op FB
Het facebookartikel kan ik niet bekijken.
Maar Miet, wat erg!!! Ik zou zeker aangifte doen en de foto ook naar Den Haag sturen! Het is van de zotte!!! Je mag blij zijn dat je nog rondloopt potverdikkie...
Maar Miet, wat erg!!! Ik zou zeker aangifte doen en de foto ook naar Den Haag sturen! Het is van de zotte!!! Je mag blij zijn dat je nog rondloopt potverdikkie...
Jeetje zeg, voor hetzelfde geld vliegt de boel in de fik. Eikeboomvruchten!Inge en Bono schreef: En ze wonen er net. Brievenbus was afgeplakt....
Hoe hersenloos en gevoelloos ben je, als je zoiets doet![]()
Zo'n ding hebben wij vorig jaar op onze overkapping gehad. Gelukking geen brandschade maar heel errug veel moeite moeten doen om de kleurstof er af te krijgenkeetje schreef: Tjee Nova,...![]()