Ko... update pag 12/ THUIS!!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ko... update pag 12
Dat de ellende vanaf nu maar afgelopen mag zijn! Ik duim ook keihard mee
Lieverd je doet het top,je hebt alles,maar ook echt alles over voor Ko en de hondjes!!
Ik ga natuurlijk weer voor je duimen en hopen dat Ko goed uit de operatie komt en dat hij nog lang van JOU mag genieten! Je verdient het dat hij beter wordt!
en een hele dikke knuffel!
Ik ga natuurlijk weer voor je duimen en hopen dat Ko goed uit de operatie komt en dat hij nog lang van JOU mag genieten! Je verdient het dat hij beter wordt!
Jeeeeeetje wat vreselijk van die verkeerde diagnose! Arme Ko 
Maar het is een sterke jongen, dat heeft ie al bewezen. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat Ko nu beter wordt
!!
En nee, het is niet 'maar een konijn', het is Ko!

Maar het is een sterke jongen, dat heeft ie al bewezen. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat Ko nu beter wordt
En nee, het is niet 'maar een konijn', het is Ko!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
da heeft net gebeld!!
hij is al weer wakker en huppelde rond!!!
2 mega abcessen, eentje dwars door zn trommelvlies een eentje in zn kaak..mega veel zooi kwam eruit..
ze hebben de randen van de wond omgeslagen en vastgehecht zodat dat goed open blijft..
heeft ab en pijnstillers gekregen, morgen spoelen en dwangvoeren...ff aankijken hoe hij dat doet en als ie het goed doet mag ie naar huis.
ik wil hem wel voorlopig binnen houden dus heeft iem misschien een wat grote binnenhok voor me te leen?
ben zo opgelucht dat ik dit toch heb gedaan!
hij is al weer wakker en huppelde rond!!!
2 mega abcessen, eentje dwars door zn trommelvlies een eentje in zn kaak..mega veel zooi kwam eruit..
ze hebben de randen van de wond omgeslagen en vastgehecht zodat dat goed open blijft..
heeft ab en pijnstillers gekregen, morgen spoelen en dwangvoeren...ff aankijken hoe hij dat doet en als ie het goed doet mag ie naar huis.
ik wil hem wel voorlopig binnen houden dus heeft iem misschien een wat grote binnenhok voor me te leen?
ben zo opgelucht dat ik dit toch heb gedaan!
Hij krijgt van je de beste kans die er is, en hier wordt ook keihard geduimd voor een voorspoedig herstel

En voor jou sterkte en geniet van je borrel en knabbels, op de gezondheid van Ko
En voor jou sterkte en geniet van je borrel en knabbels, op de gezondheid van Ko
Ongelooflijk! Wat een sterk konijntje toch. Ik duim door dat hij het red.
Wat moet hij trouwens een pijn gehad hebben.
Wat moet hij trouwens een pijn gehad hebben.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja vreselijk... ik zei t ook tegen haar... 2 weken zo lijden...ppfff 
Re: Ko... update pag 12/ hij is alweer wakker!
Poeh, wat een opluchting! Wat een topper is Ko!
Weet niet of je er iets aan hebt, maar heb eventueel een puppyren die je kunt lenen.
Weet niet of je er iets aan hebt, maar heb eventueel een puppyren die je kunt lenen.
Ellen ik zou nu zeker een 3e glas wijn nemen
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hahaha heb ik al op!!
puppyren is denk ik wat lastig met mn jongens...
puppyren is denk ik wat lastig met mn jongens...
Ach toch...wat ontzettend sneu voor Ko 
Hoop dat de operatie hem opluchting geeft en hij vanaf nu voorspoedig mag herstellen
Ik ga mijn ouders vragen of zij de kooi van mijn Pimmetje nog hebben staan. Heb ze net al gebeld maar ze zijn niet thuis....
Hoop dat de operatie hem opluchting geeft en hij vanaf nu voorspoedig mag herstellen
Ik ga mijn ouders vragen of zij de kooi van mijn Pimmetje nog hebben staan. Heb ze net al gebeld maar ze zijn niet thuis....
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, wat fijn dat Ko er weer bovenop lijkt te komen! En nu hopen dat het zo blijft gaan 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
lief!!zurca schreef: Ach toch...wat ontzettend sneu voor Ko
Krijg net te horen dat ik een hok kan lenen!!! yeahhh!!!
Ahhh dat is fijn EllenMe and my boys! schreef: lief!!
Krijg net te horen dat ik een hok kan lenen!!! yeahhh!!!
Eindelijk een keer weer goed nieuws! Ben blij voor jullie!