Ik hoop dat hij zich met weer wat meer prednison snel beter zal voelen!
Chendo , foto pagina 47
Moderator: Lizzy
Re: Chendo wil niet meer eten, nieuwe bloedwaardes pagina 13.
Wat een zorgen allemaal om jullie ventje
Ik ben van plan om naar Warmerdam te gaan, om alsnog een keer een echo te laten maken. Van wat ik hier lees is die man echt goed.
Mijn DA is wel kundig in het maken van echo's, maar de vorige keer zei ze dat ze de lever niet goed in beeld kon krijgen omdat hij zo diep in zijn borstkas lag. Ze vond hem ook aan de kleine kant. Ik wil dus een second opinion.
Zo meteen maar eens bellen voor een verwijsbrief.
Mijn DA is wel kundig in het maken van echo's, maar de vorige keer zei ze dat ze de lever niet goed in beeld kon krijgen omdat hij zo diep in zijn borstkas lag. Ze vond hem ook aan de kleine kant. Ik wil dus een second opinion.
Ik ben lang geleden ook doorverwezen naar Warmerdam . Het is echt een goede artstt-tjes schreef:Ik ben van plan om naar Warmerdam te gaan, om alsnog een keer een echo te laten maken. Van wat ik hier lees is die man echt goed.
-
Lil
Wat een zorgen weer, veel sterkte! 
Vanmiddag bij het uitlaten gelukkig eindelijk weer een drol ipv diarree, maar deze drol zat volledig ingepakt in slijm.
Het lijkt er op dat nu ook zijn maag en darmen mee beginnen te doen.
We kunnen gelukkig maandag al bij Warmerdam terecht. Hopelijk kan hij wat meer zeggen na de echo.
We kunnen gelukkig maandag al bij Warmerdam terecht. Hopelijk kan hij wat meer zeggen na de echo.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Slijm is normaal, dat is de wand van de darmen die zich vernieuwd. Hopelijk worden maandag vragen beantwoord, ga duimen dat het positief nieuws is..tt-tjes schreef:Vanmiddag bij het uitlaten gelukkig eindelijk weer een drol ipv diarree, maar deze drol zat volledig ingepakt in slijm.
Nou, dan heeft zich heel zijn darm weer vernieuwd, want de drol zat helemaal ingepakt, en daarna had hij nog wat ontlasting die ook slijmerig was.Fenixjuh schreef:Slijm is normaal, dat is de wand van de darmen die zich vernieuwd. Hopelijk worden maandag vragen beantwoord, ga duimen dat het positief nieuws is..![]()
Wat ruk allemaal carole[emoji52]. Echt niet leuk [emoji22]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
pffft, wat een zorgen toch weer om Chendo, hoop dat het maandag allemaal duidelijker wordt en dat er concreet iets uitkomt waar je wat mee kan, ga duimen!!
Vandaag zijn we bij Warmerdam geweest. Wat een fijne man. Chendo heeft een zeer uitgebreide echo gehad, van alle organen. Alles zag er goed uit, behalve zijn lever. Die was onregelmatig qua structuur en op een bepaalde plek had hij een andere vorm. Warmerdam heeft biopten genomen en daar hebben we als het goed is morgen de uitslag van.
Op de echo leek het een ontsteking, maar hij gaf ook aan dat het koperstapeling kan zijn.
We moeten nu eerst morgen afwachten.
Op de echo leek het een ontsteking, maar hij gaf ook aan dat het koperstapeling kan zijn.
We moeten nu eerst morgen afwachten.
Hopelijk komt er snel een meevallende uitslag. Ik duim alvast door. Die in slijm verpakte drollen ken ik van Berre, hij had het ook regelmatig en naar het einde toe was het dan een slijmerige prop. Wat bij hem de oorzaak was? Soms had hij het als hij ziek was soms als hij goede periodes had.
Wat een spanning elke keer weer. Ik duim verder hoor 
Pfff, maar wachten duurt lang. Ik vind het best spannend wat er uit de biopten komt. Maar de uitslag is nog niet binnen.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
ohw, wachten duurt inderdaad lang. . Sterkte!tt-tjes schreef:Pfff, maar wachten duurt lang. Ik vind het best spannend wat er uit de biopten komt. Maar de uitslag is nog niet binnen.
Ja zenuwslopend is dat ! Sterkte met wachtentt-tjes schreef:Pfff, maar wachten duurt lang. Ik vind het best spannend wat er uit de biopten komt. Maar de uitslag is nog niet binnen.