Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Moderator: Lizzy
-
Martine-Tom
Re: Longproblemen met Linga
Ik zou denk ik even vragen of ze in nood asprine mag, kan je dat er iig in stoppen en dan als een debiel naar de da voor verdere zorg, lijkt me gewoon fijn dat je gelijk iets kan doen, en iets simpels als aspirine in huis halen...voelt mss wat minder machteloos...
Sterkte!
Sterkte!
En, is er iets uit de afspraak met de DA gekomen dat je gerust heeft gesteld? Ik snap het helemaal hoor, dat je er heel veel over nadenkt en piekert.Lizzy schreef:Ik moet je eerlijk zeggen, ik weet het gewoon niet.... Maar ik bedacht het me gisteren ineens. Ik dacht "Leo slaapt hier beneden, ivm embolie. Maar wat nou als ze dat daadwerkelijk krijgt, wat dan?". Ik heb morgen een afspraak met onze DA. Ga het er maar even over hebben.
Ja, zeg dat. Dit wil ik gewoon niet meer meemaken. Overigens so far so good. Ze doet het uitstekend en hoest ook niet meer.
We proberen de moed erin te houden en met een halfvol glas gaat dat makkelijker. :-) Nog een week en dan zit je op de helft!Lizzy schreef:Hahaha, het glas vol en het glas leeg![]()
![]()
![]()
Er zijn momenten dat ik denk "het ergste heb ik gehad" en er zijn momenten dat ik denk "GVD, nog 75% te gaan". That's life.
Waar ik een beetje vanuit ga met boerenlogica is dat de meeste wormen gelijk gedood zijn door de milbemax. En ook afgevoerd door het lichaam. Nu de restanten nog en eventuele uitgekomen larven de komende weken.
Lizzy de duimen blijven hier ook draaien voor jullie meisje 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfffff, 'even' bijgelezen
Wat een drama, duimpjes draaien hier volop voor Linga!!

Wat een drama, duimpjes draaien hier volop voor Linga!!
+nog 1Angelique schreef:Iig goed teken dat ze fris & fruitig is en dat ze niet of minder hoest. We blijven stug doorduimen voor een probleemloze voortzetting van de behandeling
Pil (Milbemax) 2 is er om 11 uur in gegaan. Helaas is het niet zo dat bij de eerste pil de meeste wormen gedood worden. Dat is ook eigenlijk de reden dat er vier weken achter elkaar ontwormt moet worden. Die smerige rakkers houden zich gedeisd en laten zich in weefsel inkapselen in de hoop dat ze overleven.
Maar goed, so far so good en we houden de moed erin!
Maar goed, so far so good en we houden de moed erin!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Damn, wat een rotbeesten! Dat wordt dus inderdaad nog even met samen geknepen billetjes zitten Lizzy!
Wel fijn inderdaad dat ze nu wel beter lijkt! Toch een kleine zorg minder denk ik!
En ergens ben ik nu heel erg blij dat ik toch ontwormt heb na onze vakantie in Frankrijk.
Maar wij wandelen veel op de Veluwe en volgens mij is dus jaarlijks testen niet overbodig.
Wel fijn inderdaad dat ze nu wel beter lijkt! Toch een kleine zorg minder denk ik!
En ergens ben ik nu heel erg blij dat ik toch ontwormt heb na onze vakantie in Frankrijk.
Maar wij wandelen veel op de Veluwe en volgens mij is dus jaarlijks testen niet overbodig.
Ook hier even uitgebreid bijgelezen.
Wat een ellende en spanning!!! ook hier wordt geduimd voor een succesvolle en probleemloze behandeling

Wat een ellende en spanning!!! ook hier wordt geduimd voor een succesvolle en probleemloze behandeling
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan is het wel heel fijn om te weten wat je daar moet vragen óf - misschien nog prettiger - dat je iets bij de da ophaalt wat je dan zelf mee kunt nemen (of desnoods zelf toedienen: nood breekt wet).Lizzy schreef:Ja, maar dan moeten we morgen toch even een gesprekje, mijn DA en ik. Want in de avond neemt de spoedkliniek het over.
Ondertussen duim ik stug verder dat al die zorgen, de 7 kleuren sch*t, de uitzoekerij, zere rug en voorzorgsmaatregelen straks volkomen overbodig blijken. Dan steken we de vlag uit, trekken de kurk van de fles en mag Linga 4 weken 'geheel onthouding' inhalen! Dat gaat de uitdrukking 'drie dwaze dagen' een heel nieuwe betekenis geven
-
hannabelgje
- 5-sterren

Sterkte weer de komende dagen.
Is het niet zo dat de wormen middels hoesten uit de longen worden gehoest en daardoor afgevoerd worden middels het spijsverteringskanaal
en daarom er óók wordt gehoest?
Duimen blijven draaien

- Charlie Angel
- Moderator
De duimen blijven hier op turbo draaien voor jullie meisje.