BZV 2017 en 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BZV 2017
Dat zeiden wij ook meteen 
Ik heb het idee dat David zijn eigen boerderij helemaal niet kent. In de stal liep hij de verkeerde kant op, hij wist niet hoe het fornuis werkte.... hm...
- Angelique
- 5-sterren

Gezellig bij herman 
Nahhh dat vind ik tot nu toe wel de leukste.Angelique schreef:Gezellig bij herman
Maar ja. Ik draag ook een bril. Meestal. Dusss...
- Angelique
- 5-sterren

Ik had nog geen verband gelegd tussen de brillen en gezelliheid. Ik vind het gewoon wat rare meiden.eelke schreef:Nahhh dat vind ik tot nu toe wel de leukste.
Maar ja. Ik draag ook een bril. Meestal. Dusss...
- Angelique
- 5-sterren

eelke schreef:Ik heb het idee dat David zijn eigen boerderij helemaal niet kent. In de stal liep hij de verkeerde kant op, hij wist niet hoe het fornuis werkte.... hm...
Dat was wel apart ja. Ditis mijn huis, maar geen idee hoe de kookplaat werkt.
- Angelique
- 5-sterren

Elfje 2 had trouwens ook wat last van zaadvragende oogjes. Jammer dat Olke niet al druipend van de yoghurt op de tafel ging liggen 
Angelique schreef:Ik had nog geen verband gelegd tussen de brillen en gezelliheid. Ik vind het gewoon wat rare meiden.
Herman valt op brillenmeisjes, daarom
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Angelique schreef:Elfje 2 had trouwens ook wat last van zaadvragende oogjes. Jammer dat Olke niet al druipend van de yoghurt op de tafel ging liggen
En oh oh, die Marc. Hij kan het echt niet he? En dan zitten er ook nog wel wat pittigs bij tussen die dames, dat wordt nog wat.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee Marc gaat niet echt lekker.
Ik zou me bij niemand thuis voelen geloof ik...
David heeft dat huisje gewoon voor nu gehuurd. Hij woont daar nog niet zo lang de boerderij niet af is begreep ik. Ik dacht doordeweeks daar in een hotel ofzo en in her weekend is hij gewoon in NL.
Ik vind hem wel de gezelligste.
Die Riks vind ik helemaal niks en waar hij woont ook niet. En Olke knapt af op iemand die geen vlees eet? Best gek.
David heeft dat huisje gewoon voor nu gehuurd. Hij woont daar nog niet zo lang de boerderij niet af is begreep ik. Ik dacht doordeweeks daar in een hotel ofzo en in her weekend is hij gewoon in NL.
Ik vind hem wel de gezelligste.
Die Riks vind ik helemaal niks en waar hij woont ook niet. En Olke knapt af op iemand die geen vlees eet? Best gek.
- Angelique
- 5-sterren

eelke schreef:En oh oh, die Marc. Hij kan het echt niet he? En dan zitten er ook nog wel wat pittigs bij tussen die dames, dat wordt nog wat.
Die jongen lijdt echt, heel zielig
Angelique schreef:Die jongen lijdt echt, heel zieligje ziet ,m zwoegen.
Och nou. Ik zou m oortjes in willen doen, haartjes erover willen kammen, en dan stiekem steeds zeggen wat hij moet doen of zeggen. Dan komt het nog wel goed denk ik.
-
src_esther
- 5-sterren

Als hij zo'n sufferd blijft, dan heeft hij straks geen enkele dame meer. Maar goed, dan heeft hij nog een stapeltje brieven achter de hand.eelke schreef:En oh oh, die Marc. Hij kan het echt niet he? En dan zitten er ook nog wel wat pittigs bij tussen die dames, dat wordt nog wat.