Ik blijf voor jullie bidden en duimen en wil je nogmaals heel veel sterkte en wijsheid toewensen.
Een dikke knuffel voor jou en die lieve, dappere Bas!
Moderator: Lizzy
Pffff...hoe moeilijk moet dit voor je zijn, trek je het nog een beetje?Ivonne schreef: precies, daarom ging ik gisteren akkoord met die extra injectie....vandaag krijgt hij die niet meer en wordt het dus "er op of er onder"
Dit is echt heel lastig.... ik was er gisteren helemaal klaar voor om hem te laten gaan en hij besluit zelf om het anders te doen. Op dit moment kan ik het echt niet inschatten allemaal... hij moét zo nog een keer in de benen, hoe meer hij staat of loopt hoe beter het is. Alleen heeft hij daar nu niet echt trek in....Truus schreef: Pffff...hoe moeilijk moet dit voor je zijn, trek je het nog een beetje?![]()
Ach meis.... we denken aan je, sterkteIvonne schreef: Dit is echt heel lastig.... ik was er gisteren helemaal klaar voor om hem te laten gaan en hij besluit zelf om het anders te doen. Op dit moment kan ik het echt niet inschatten allemaal... hij moét zo nog een keer in de benen, hoe meer hij staat of loopt hoe beter het is. Alleen heeft hij daar nu niet echt trek in....
Ivonne, is dit nog te doen voor Bas?Ivonne schreef: Dit is echt heel lastig.... ik was er gisteren helemaal klaar voor om hem te laten gaan en hij besluit zelf om het anders te doen. Op dit moment kan ik het echt niet inschatten allemaal... hij moét zo nog een keer in de benen, hoe meer hij staat of loopt hoe beter het is. Alleen heeft hij daar nu niet echt trek in....
Misschien is Bas aan 't vertellen hoe hij erover denkt?hij moét zo nog een keer in de benen, hoe meer hij staat of loopt hoe beter het is. Alleen heeft hij daar nu niet echt trek in....
Ivonne, ik weet dat jij van Bas houdt, je hebt altijd alles voor hem gedaan!Ivonne schreef: Ine... jij weet net zo goed als ik dat ik Bas onnodig lijden niet aan zal doen. Als hij gisteren niet zelf besloten had om in de benen te komen was hij er gisteravond niet meer geweest!
Hij besloot zelf anders dus die kans geef ik hem; nu zonder de cortisonen omdat ik geen vertekend beeld wil hebben... en nee, dit is nog steeds niet voldoende om een hondwaardig bestaan te hebben maar de kans krijgt ie wel en die krijgt hij tot morgenochtend en daarna zal ik wel nooit echt weten of mijn keuze(s) de goede zijn geweest.