Nou Cis in de hospital
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re: Nou Cis in de hospital
Wat vreselijk vreselijk Dory
We hopen toch zo dat Cis het tij nog keert, dit kan toch niet gaan gebeuren. Heel veel sterkte en alle kracht toegewenst voor jullie allemaal. 
Okay..vanmorgen had ik 't gevoel dat de wereld zou vergaan.... alles zag er zo hopeloos uit..
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu, niet alleen zelf beter voel,
maar wat belangrijker is...ik denk dat Cis OOK heel fijn vind om weer thuis te zijn.
Misschien is het alleen maar valse hoop.... maar ik heb nu weer 'n beetje hoop.....
Cis ligt op Tor z'n bedje (met Tor lucht er nog aan) en kijkt iedere keer met koppie omhoog in de ronte om zeker te weten dat ik wel ergens te zien ben,en kijkt ook best wel helder uit d'r ogen vind ik..in de hospital had ze echt zo'n zielig smoeltje..
Ze zit nog wel vol...en hoest af en toe maar ik neem aan dat dat goed is om de rotzooi uit haar longen te krijgen.
(Er zit nu ook rotzooi in de ander long
)
Wanneer ze hoest, dan moet ik op haar ribbenkast gaan "kloppen" zo met aan elke kant 'n hand en dan maar "goed gaan slaan" en dan gaat 't wel makkelijker, ook al zou ze niet hoesten,dan moet ik evengoed om de paar uur zo gaan kloppen..
Ze wil nog niet eten of drinken,maar dat probeer ik straks nog wel 'n paar keer,we gaan gewoon proberen of ze voor de tweede keer zal bewijzen dat ze 'n Miracle girl is, en wachten rustig aan hoe elk uur voorbij gaat..
Vanmorgen om 4 uur zat ik al achter de naaimachine om 'n soort draag band te maken, wat zo onder d'r buik gaat en daar in kan hangen wanneer ze op alle 4 d'r poten moet...
ik had 't vanmorgen meegenomen en werkte aardig goed,moest alleen nog 'n band aangemaakt bij d'r nek zodat ze daar d'r koppie op kon leggen, dat heb ik er net aan gemaakt, aan elke zijkant zitten lussen waar 'n halve bezemsteel door heen zit,dan kan je d'r zo veel makkelijker overeind houden dan met 'n badlaken onder de buik.
We moeten haar zo veel mogelijk laten lopen zodat ze de spieren kan opbouwen, toen we net thuis kwamen,
moest ze eerst gelijk plassen, ze probeerd wel te stappen, maar ik moet d'r achterwerk dan wel vast houden,
en na 'n paar meter is ze dood moe...dus straks gaan we de uitvinding wel opnieuw proberen.
Alles door elkaar is het nog niet helemaal zo als we willen, maar het is nu ze thuis is dan toch wel aan haar te merken
dat ze in ieder geval niet slechter is.
Jerry had haar vanaf maandag niet gezien,en die zei dat ze hem niet tegenviel.....
dus we gaan voor 'n Miracle!!
Nogmaals Thanks voor alle goeie gedachtes en gebedjes en lieve berichten.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu, niet alleen zelf beter voel,
maar wat belangrijker is...ik denk dat Cis OOK heel fijn vind om weer thuis te zijn.
Misschien is het alleen maar valse hoop.... maar ik heb nu weer 'n beetje hoop.....
Cis ligt op Tor z'n bedje (met Tor lucht er nog aan) en kijkt iedere keer met koppie omhoog in de ronte om zeker te weten dat ik wel ergens te zien ben,en kijkt ook best wel helder uit d'r ogen vind ik..in de hospital had ze echt zo'n zielig smoeltje..
Ze zit nog wel vol...en hoest af en toe maar ik neem aan dat dat goed is om de rotzooi uit haar longen te krijgen.
(Er zit nu ook rotzooi in de ander long
Wanneer ze hoest, dan moet ik op haar ribbenkast gaan "kloppen" zo met aan elke kant 'n hand en dan maar "goed gaan slaan" en dan gaat 't wel makkelijker, ook al zou ze niet hoesten,dan moet ik evengoed om de paar uur zo gaan kloppen..
Ze wil nog niet eten of drinken,maar dat probeer ik straks nog wel 'n paar keer,we gaan gewoon proberen of ze voor de tweede keer zal bewijzen dat ze 'n Miracle girl is, en wachten rustig aan hoe elk uur voorbij gaat..
Vanmorgen om 4 uur zat ik al achter de naaimachine om 'n soort draag band te maken, wat zo onder d'r buik gaat en daar in kan hangen wanneer ze op alle 4 d'r poten moet...
ik had 't vanmorgen meegenomen en werkte aardig goed,moest alleen nog 'n band aangemaakt bij d'r nek zodat ze daar d'r koppie op kon leggen, dat heb ik er net aan gemaakt, aan elke zijkant zitten lussen waar 'n halve bezemsteel door heen zit,dan kan je d'r zo veel makkelijker overeind houden dan met 'n badlaken onder de buik.
We moeten haar zo veel mogelijk laten lopen zodat ze de spieren kan opbouwen, toen we net thuis kwamen,
moest ze eerst gelijk plassen, ze probeerd wel te stappen, maar ik moet d'r achterwerk dan wel vast houden,
en na 'n paar meter is ze dood moe...dus straks gaan we de uitvinding wel opnieuw proberen.
Alles door elkaar is het nog niet helemaal zo als we willen, maar het is nu ze thuis is dan toch wel aan haar te merken
dat ze in ieder geval niet slechter is.
Jerry had haar vanaf maandag niet gezien,en die zei dat ze hem niet tegenviel.....
dus we gaan voor 'n Miracle!!
Nogmaals Thanks voor alle goeie gedachtes en gebedjes en lieve berichten.
Sjeetje Dory, dit klinkt als iets positiever nieuws! Nou, we gaan gewoon knoerthard door met duimen. Het moet gewoon goed komen met Cis

Dory ik duim door voor je meisje , ik hoop echt met heel mijn hart dat ze er zich doorheen knokt 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Kom op Miracle Girl 8) , zet hem op 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik duim me helemaal wezenloos! Zet 'm op Cis! Go, go!
Ik duim voor jullie, Dory !!!!!!!!!
Oh Dory! Een sprankje hoop!! We gaan ervoor!
*duimenindeknoopduim*
Come on Cis!!

*duimenindeknoopduim*
Come on Cis!!
jeetje Dory...ik hoop zo op n wonder voor jullie!!!!
Kom op Cis!!!

Kom op Cis!!!
Cis go for it, wij duimen voor je.
Komop Cis !!!!! Ik duim als een gek hoor Dory 
Moet je nu zelf de medicijnen toedienen?
Ik hoop zo dat ze weer een beetje gaat eten...
Goed van je dat tuig om haar zo te ondersteunen zeg, wellicht een keer een foto als tip .
Denk aan jullie

Moet je nu zelf de medicijnen toedienen?
Ik hoop zo dat ze weer een beetje gaat eten...
Goed van je dat tuig om haar zo te ondersteunen zeg, wellicht een keer een foto als tip .
Denk aan jullie
Jeetje wat een ellende 
Ik duim ook volop mee dat het helemaal goed met der komt!
Het zou trouwens niet de eerste hond zijn die opknapt nu ze gewoon weer in haar eigen thuis is..
Succes!!!!!
Ik duim ook volop mee dat het helemaal goed met der komt!
Het zou trouwens niet de eerste hond zijn die opknapt nu ze gewoon weer in haar eigen thuis is..
Succes!!!!!
- Angelique
- 5-sterren

Ah gelukkig, beter nieuws 
Kom op Cis, even deze stijgende lijn doorzetten!
D&J, hou je taai!
Kom op Cis, even deze stijgende lijn doorzetten!
D&J, hou je taai!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh gelukkig toch weer een beetje hoop.
Komaan Cis, vecht je erdoor... duim duim duim!
Komaan Cis, vecht je erdoor... duim duim duim!
- spreeuwtje
- 5-sterren

Cis is echt een knokker..
veel kracht voor jullie samen toegewenst..
want wat is dit moeilijk zeg!!!
veel kracht voor jullie samen toegewenst..
want wat is dit moeilijk zeg!!!