Welkom in het BP-café!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Welkom in het BP-café!

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

koekje schreef: ma 31 mei 2021, 23:47 @eelke: Wat vreselijk!
En is dat die groenstrook waar ik in de ochtend (en middag) langssjees met een bak vol kinderen?
Ja, die, naast de achterkant van het station (vanmorgen niet, want ik zag een rood auto'tje met een grote meneer en een kind!)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Als meneer er is, heeft hij ook wel eens ochtend-taxi-dienst. Ik denk dat buurman&buurman achterin zaten ;)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Terras, prachtige zonsondergang, klein glaasje rose. Ook dit is Noorwegen ;) Ik vond dat ik het verdient had: heb weer eens geblogd en huiswerk voor Noorse les net ook nog gedaan. Ik ga echt te laat naar bed nu maar het is nog zo heerlijk licht!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Je laat ons wel in spanning achter met het laatste stukje van je blog. Wat vind de huskymeneer er nou van?

Hier is het deze week ook heerlijk genieten van zomerweer :) Afgelopen dinsdag voor het eerst sinds half december weer een les pilates gehad met de groep aangezien het sindsdien niet meer was toegestaan binnen. Als voorschot op dat het volgende week binnen weer is toegestaan was het nu zo mooi weer dat het mogelijk was om de les buiten te doen waar het al wel was toegestaan sinds de vorige versoepelingen :cool: De foto die tijdens de les is gemaakt laat wel zien wat voor rustgevende plaats het was voor de les met op de achtergrond de weilanden met de paarden :)
Afbeelding
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

dinky89 schreef: do 03 jun 2021, 11:06 Je laat ons wel in spanning achter met het laatste stukje van je blog. Wat vind de huskymeneer er nou van?

Hier is het deze week ook heerlijk genieten van zomerweer :) Afgelopen dinsdag voor het eerst sinds half december weer een les pilates gehad met de groep aangezien het sindsdien niet meer was toegestaan binnen. Als voorschot op dat het volgende week binnen weer is toegestaan was het nu zo mooi weer dat het mogelijk was om de les buiten te doen waar het al wel was toegestaan sinds de vorige versoepelingen :cool: De foto die tijdens de les is gemaakt laat wel zien wat voor rustgevende plaats het was voor de les met op de achtergrond de weilanden met de paarden :)
Ik heb gisteren sinds lange tijd weer een yogales kunnen volgen. Bij ons mag het echter niet binnen en de verwachting is dat het volgende week ook nog niet binnen mag. Hopelijk is het dan dus weer goed weer, anders gaat het wéér niet door :(
Ik dacht ook dat het binnen weer mogelijk was, maar de gemeente beslist anders. Stom dat ze dat kennelijk mogen en doen >:(
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

dinky89 schreef: do 03 jun 2021, 11:06 Je laat ons wel in spanning achter met het laatste stukje van je blog. Wat vind de huskymeneer er nou van?

Afbeelding
Ja cliffhanger he?!! :) Maar ik kan het wel verklappen; heel netjes. Meneer heeft zich uitstekend gedragen, alleen per ongeluk mijn voet geplet. Maar ach...

Ik zou alleen nog even een slag om de arm wat er gebeurt als er eendjes of een bevers in de buurt zijn ::)

Komend weekend gaan we weer op stap
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Fijn dat de huskymeneer zich veelbelovend heeft gedragen :) Het klinkt namelijk heerlijk ontspannend om zo heerlijk de uitgestrekte natuur daar in te trekken :cool:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Mijn allereerste keer gynaecoloog vandaag en ik ben stik zenuwachtig. [emoji17]

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Begrijpelijk hoor.
Gaat vast goed. :-*
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja, leuk is anders hé, succes!

Ik mekker ook even mee, Joep zijn anus-bult is gegroeid dus die moet gecheckt. De vorig keer toen ik dat deed, na de ontdekking, dacht iedereen dat ie dood zou gaan want hij gaf zo veel pijn aan dat ie minstens 100 inwendige tumoren zou moeten hebben, maar kwam er verder uit alle onderzoeken helemaal niks. Dus dat was een hoop poeha, en hij waggelt nog steeds lekker rond. Dus ik ben erg benieuwd wat ze nu gaan zeggen, het advies rondom de bult was; kijken of hij snel groeit.

Al besloot ik toen geloof ik om er sowieso niks aan te doen, want lastig aan te pakken, met toch best wat risico's etc.
Dus eigenlijk weet ik nu ook niet precies waarom ik dan naar de dierenarts ga ::) maar ja.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Sterkte met de zenuwen hannabelgje!
Hopelijk heeft de gyn de oplossing voor je problemen :-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

En weer thuis. Viel 1000% mee gelukkig. Er zat een poliep die nu is verwijderd. Zou nu weer ok moeten zijn. Laten we het hopen. Nu kapot moe pfff. Zal blij zijn als het weekend is.

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Fijn Hanna!

Dierenarts vond bult ook spannend, wordt nader onderzocht. Mehh.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Jakkes Eelke [emoji17]

Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »